6. prosince 2013

Himalaya krémový peeling z Neem & antiseptický krém

Ahoj všem! :)

A dnes jsem tu s dalším slibovaným článkem o kosmetické značce Himalaya. První dva články jsou dostupné tady a tady.



Tentokrát bude řeč opět o peelingu, ale tentokrát v trochu jiné konzistenci a o antiseptickém krému. 
Peeling jste mohli objevit v listopadové krabičce krásy, kdy já už jsem ho vlastnila předtím a LB tak doplnil mé zásobičky. 


Jako první tedy vezmeme peeling. V jednom z předešlých článků jsem psala o peelingu, který měl větší balení a spíše gelovou konzistenci. Tento peeling je v užší tubě a konzistencí je krémový. 
Musím říct, že z tuby se dost na těžko mačká, ale stačí ho malé množství a kvalitně (o)peelinguje celý obličej. Částečky v něm jsou menší, ale dostatečně hrubé. Odstraní jemné šupinky kolem pupínků a kvalitně dočistí pleť po odlíčení. Černé tečky moc neřeší, ale na ty mi 100% zatím nepomohlo nic a ty mršky se nedají. 
Voní lehce bylinkově, ale čistě přírodní kosmetika to není. 
Pleť je po použití jemná, bez šupinek a bez začervenání. Nedráždí ani citlivější pleť. 
Úplné ódy vypisovat nebudu, protože peeling je spíše běžný průměr, ale při jeho koupit určitě nesáhnete vedle. :) 


Co je ale pro mě velkým objevem, je právě tenhle antiseptický krém. Statečně likviduji už třetí balení a nevycházím z údivu, co s mou pletí dokázal. 
Krém je hutné konzistence, ale roztírá se snadno. Vsakuje se sice trochu déle, ale nenechává pleť mastnou. 
Určený je téměř na vše - podrážděnou kůži, lehké popáleniny, alergické vyrážky, oděrky, škrábance, sedřenou kůži nebo právě zanícené akné a to se mi sem tam objeví. Samozřejmě cca 3 roky zpátky, kdy jsem měla zarudlých pupínků plný obličej, jsem neodolala a mačkala a mačkala a mačkala. Hlavně na tvářích mi po akné zůstaly jizvičky, které jsou dost vidět i teď. 
Krém jsem si koupila původně na suchá místa na ramenou, která se mi každoročně na zimu objevují, ale nečekaně mi došel noční krém a já neměla náhradu. S trochou nedůvěry jsem ale sáhla právě po téhle tubě a namazala. Hned po chvíli bylo cítit, že je pleť jemnější, ale podobné pocity mám vždy po použití nového krému. Trochu jsem se děsila s jak moc mastným obličejem budu ráno vstávat, ale konalo se překvapení. 
Nejen, že mastný obličej jsem neměla, ale i začervenání kolem pupínků bylo pryč a pleť byla krásně vyživená a měla sjednocenou barvu. Žádné různobarevné fleky ani podrážení. Samozřejmě jsem používala dál a dál a po dvou měsících pravidelného používání každý večer jsem zaznamenala i minimalizaci jizviček. Opravdu zanícený pupínek se mi od té doby objevil snad jen dvakrát, ale po namazání nebyl začervenalý. 
Možná to zní jako velká fikce, protože po vyzkoušení krémů, z nichž některé stály i přes dva tisíce, mi nakonec nejvíce pomohla mastička za padesát korun z marketu, na kterou jsem narazila vlastně náhodou... :) Mimo to mi pomohla i na suchá místa na ramenou. 
Použít se dá i lokálně jen na začervenalá místa a na zbytek obličeje můžete použít svůj noční krém. 


Pokud máte je trochu problematickou pleť, tak se určitě poohlédněte po antiseptickém krému ve svých blízkých obchodech. Dá se sehnat i v Albertu a pokud je zrovna akce na Himalayu, tak jí seženete i pod padesát korun. Peeling je dobrý, účinný, ale stejná zázrak jako krém to pro mě není. :) 

Pokud máte zkušenosti i s dalšími produkty od této značky, ráda se nechám inspirovat a budu ráda, za Vaše zkušenosti. :) 
Pohodový větrný pátek všem! :) 



9 komentářů:

  1. Kosmetiku Himalaya mám strašně ráda. Po Tvé recenzi začnu více využívat antiseptický krém, mám ho v šuplíku a věčně na něj zapomínám, ale přiznám se, že jsem jela podle návodu a nenapadlo mě si s ním namazat celý obličej. Určitě to zkusím na noc. Pěkná recenze. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky krém používala na noc, ale zacpávaly se mi po něm póry. Škoda, jinak přes noc fungoval skvěle. Teď ho občas nanesu na tvář, ale smyju ho tak do hodinky ;-)
    A peeling není bomba, to je pravda, čekala jsem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nemilé - bohužel zacpáváním pórů dost trpím :-/ Tak to bude opravdu jen lokální výpomoc.

      Vymazat
    2. Ucpával póry? Tak to mě naštěstí ne a dokonce mám pocit, že se mi po krému i výrazně stáhly, ale používám i pleťovou masku na stažení pórů, takže možná i to má vliv. :)

      Vymazat
  3. Na peeling jsem zrovna dnes dostala tip pod článkem o tom z Clinique, ale zatím mám zásob dost a na ten Himalaya asi pak někdy dojde, nicméně jsem nějak tušila, že to bude průměr.

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuhle značku se dívám teď skoro pořád v drogérii, ale zatím jsem si nic nepořídila. Možná si časem pořídím krém, viděla jsem ho v takovém krásném malém balení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych se zeptat, kde seženu ten antiseptický krém. Pátrala jsem v drogeriích TETA a dm, v Globusu a Tescu, dokonce i v lékárně, ale nesehnala jsem. Pouze krém na nohy nebo na ruce od Himalaya. Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. :) Já ho kupuji normálně v Albertu. Je na něm ještě papírová krabička. Viděla jsem ho i v Globusu, ale je možné, že není všude. Jinde bohužel nevím, ale určitě na internetu se sehnat dá třeba tady - http://eshop.rudorfer.cz/rudorfercz/eshop/1-1-Himalaya-Herbals/0/5/50-Himalaya-Herbalas-Viceucelovy-krem :)

      Vymazat
  6. Já jej taky sehnala v albertu, je tam pouze tzv. nourishing krém a tento antiseptický (pozor už se jmenuje mulitpurpouse) a ještě jsem četla, že by se měl dát sehnat v drogerii Rossmann, ale to nemám ověřeno :) snad to pomůže i jiným hledajícím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)