17. prosince 2013

Vánoční Ladybox - prosinec 2013

Ahoj všem! :)

Dnes jsem tu s krátkým shrnutím svých dojmů z nového Vánočního Ladyboxu, pro který jsem si vystála téměř půlhodinovou frontu na poště. Nikdy nepochopím, jak z deseti přepážek můžou mít otevřeno jen dvě a to ještě v době svátků, kdy čím dál tím větší množství cestuje poštou...


Ale konec stěžování si ať se dostaneme k jádru věci. Minulý prosincový LB byl dlouho jedním z těch nejpovedenějších. Samozřejmě i já jsem čekala s čím se asi box předvede letos a dokonce jsem si odpustila sondování obsahu po youtube, facebooku nebo jiných blogerkách. Po dlouhé době jsem šla pro krabičku, která mě měla opravdu překvapit. Samozřejmě moje předsevzetí, že ji rozbalím až doma, padlo ve chvíli, kdy se zamnou zabouchly dveře od auta...

Obal krabičky pro tentokrát oranžový. Možná trochu oranžovo červený, ale ani tahle kombinace to nezachránila, protože jestli něco opravdu nemám ráda, tak jsou to tyto dvě barvy a oranžová obzvlášť. Box to trochu vyžehlil vánočními kouličkami po celé krabičce, které se mi naopak líbily moc. :)


Obsah boxu byl poměrně štědrý. Něco potěšilo a něco méně, ale celkový dojem z boxu je víceméně kladný. Ke mě se dostalo několik plných produktů a samozřejmě spousta vzorečků... 


Možná by mě ani nepřekvapilo, kdyby se box přejmenoval na Palmer´s box, protože díky věčným pytlíčkům a cestovním balením už mi leze tahle značka krkem a stoprocentně bych po ní v obchodě nesáhla, ani kdyby byla na korunu. Vzorky Mixa se také neobjevují poprvé a dokonce byl v boxu i celý hydratační krém, takže tady pro mě není co zkoušet. Každopádně Natura Siberica v podobě masky a krému na ruce potěšila tak na půl. Maska se dá sfouknout na jedno použití, pokud ji jako já dáváte i na dekolt, ale krém v pytlíku? Ne, nesnáším opatlané nebo mastné věci, takže vyzkouším, ale jednou a zbytek půjde cestou odpadní... 


Ziaja sprchový gel s vůní limety a citrusu - ano, ano a ano. Citrusové plody já můžu a sprchové gely se prostě neztratí. Bohužel nemám Ziaju na dosah tak jako jiní a tak mě těší, že můžu zkusit. Pro mě jsou i Vánoce ve znamení vůně citronu, takže schovávám Baleu a ode dneška nastoupí Ziaja. Jedná se o limitovanou edici speciálně pro LB, takže v obchodě se sehnat nedá. 

Palmer´s pro sušenky - opět cestovní balení. Doma mám ještě dvě neotevřená a spotřebovávat mi moc nejdou, protože nepatřím k těm, kteří by potřebovali každodenní mazací péči a tak to prostě nedělám. Navíc jsem na vůni kakaových bobů už trochu zanevřela. Jak jsem jí všude do krve bránila, tak po tom, co na mě každý měsíc vykoukne z krabičky se mi přece jen trochu přejedla.

Anatomicals dezinfekční gel - pro mě nezbytnost! Poslední Anatomicals produkt v LB byl sprchový gel, který mi ale přišel s uraženým dávkovačem a tak dlouho jsem se přemlouvala, že ho přeleju jinam, až jsem ho celý vyhodil v rámci předvánočního úklidu. Tahle věcička je ale něco na mě a mojí posedlost čistýma rukama. V každé kabelce se najde nějaká ta dezinfekce, ale tahle vychází z pumpičky v podobě pěny, krásné voní, nevysuší, ale okamžitě se vstřebá. Jedná se o nový produkt, který značka oficiálně uvede do prodeje až v lednu 2014. 


Stíny od značky Cosm´etika se chytly nového trendu a to "poskládej si sám." Na tohle mě nikdy moc neužilo, ale modro-šedý stín na první pohled potěšil. Po vyzkoušení jsem ale tak rozradostněná nebyla. Pigmentace nic moc, výdrž nic moc, celkově ... nic moc. Určitě paletku nepořídím. 


Pak jsem objevila štětec. V mých očích samozřejmě téměř silvestrovský ohňostroj, ale po bližším prozkoumání zbylo jen pár jiskřiček. Jedná se o "Ladyboxí" štětec, který je klasickou pro nanášení stínu na celé víčko. Na omak jemné štětiny ale do hustoty příliš nepobraly a celková kvalita je taková ... nijaká. 


Co mě ale mooc potěšilo byl lak na nehty od Jordany. Zamilovala jsem se na první pohled u Petry Lovelyhair na blogu, ale nějak jsem se neměla k tomu si nějaký objednat. Fuchsiovou na nehtech já můžu a čím výraznější, tím lepší. Nejvíc jsem se těšila na pískovou texturu, kterou jsem si zamilovala u laků u GS. 

Naproti tomu sušenky putovaly okamžitě dál, protože já a sladké? Díky, nejím. Nenechala jsem se ukecat ani lesním ovocem, ale podle vyjádření mamky jsou prostě dobré. 


Samozřejmě jako nedočkavec jsem musela lak ihned vyzkoušet. Omluvte prosím stíny na fotce, ale světlo mi lepší záběr nedovolilo. Barva je jedním slovem výrazná. Krásně schne i ve dvou vrstvách, které jsou pro krytí třeba. Lepší by byly rozhodně tři, ale když není čas, tak dvě jsou dostačující. Bohužel ho mám na nehtech cca 3 - 4 hodiny a konečky nehtů se odlupují. Tohle se mi u většiny laků nestává ani bez top coatu, takže tady budu muset příště nějaký použít. 

A to je z obsahu vše. Musím říct, že nejvíce nadšená jsem jednoznačně z antibakteriálního gelu, Ziaji a laku. Kdybych měla srovnat box z minulého prosince, tak ten byl pro mě o něco málo lepší, ale ani tady nejsem zklamaná. Mimo to mi krabička poslouží při balení dárků, takže nic, kromě vzorečků, nezůstane nevyužito. :) 

Bohužel mi pravidelné přidávání článků moc nejde, ale do Vánoc se snad alespoň dva objeví. Chystám recenzi na houbu od Misshy, make-up od Rimmel a snad stihnu i nějakou tu pečující kosmetiku. :) 

Předem všem přeji co nejvíce klidu do těch hektických předvánočních dní. :) 









1 komentář:

  1. ještě ho nemám doma a tak nějak nevím no...uvidím jaké dojdou barvy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)