19. prosince 2013

Rimmel Stay Matte Liquid Mousse make-up recenze

Ahoj všem! :)

Kromě Vánoc a Silvestra se blíží další, pro mě významná událost - plesová sezóna. Hned v první polovině ledna mě čeká návštěva maturáku mojí bývalé spolužačky ze střední a protože můj ples nedopadl vůbec podle představ, tak letos jsem se rozhodla všechno si vynahradit. Pomalu a jistě odškrtávám položky na seznamu toho, co vše budu potřebovat a momentálně řeším líčení. O očích je víceméně rozhodnuto, na dokonalou rtěnku mám hned tři adeptky, ale nastal hlavní problém - pleť. Moje mastná, pórovitá, mastná, aknózní a ještě jednou mastná pleť. Pokud už čtete blog delší dobu, tak víte, že make-upům jako takovým moc neholduji a BB cream od Misshy je to jediné, čemu jsem dokázala ustoupit. Bohužel i s BB se po cca dvou hodinách začíná moje pleť lesknout a necítím se dobře. Neustále přemýšlet, jestli se mám nebo nemám jít přepudrovat se mi nechce a hlavně BB nenabízí zase tak skvělé krytí, jaké bych potřebovala. 


No a jak tak člověk koumá a koumá, co by ještě objevil, tak jsem několikrát narazila na poměrně nadšené recenze na inovovaný make-up od Rimmelu. Samozřejmě jsem si vytvořila svou teorii o tom, že pokud mi vyhovuje Stay Matte pudr, tak mi zákonitě musí vyhovovat i make-up a když jsem na něj v Rossmannu narazila ve slevě za stovku, tak jsem ho musela mít... 


Samozřejmě jsem sáhla po nejsvětlejším odstínu dostupném u nás a to 100 Ivory. Bohužel zas tak "Ivory" make-up není a má docela výrazný oranžový podtón, ale to až později... 

Make-up slibuje celodenní zmatnění pleti, ale popravdě, kdyby toho dosahoval, platila bych za něj klidně zlatem. Obsahuje drobné mikro částečky pudru a proto zajistí i mastné pleti matný vzhled i bez následného přepudrování tváře. Popravdě jsem pro mastnou pleť očekávala make-up lehké konzistence, pod kterým bude mít pleť dostatek možnosti dýchat a nepřemašťovat se, ale opak je pravdou. 


Takže... 
 Make-up je konzistenčně dost hutný. Opravdu hodně hutný a stačí ho málo, jinak umí vytvořit pořádný nános. Pokud máte na pleti sušší místečka, tak pozor, protože každý stroupek pořádně zvýrazní. Před nanesením je pleť třeba dostatečně hydratovat krémem. Přesto i přes svou hutnou konzistenci je jeho krytí slabší až střední a je třeba ho opravdu pečlivě rozetřít do ztracena, jinak umí udělat "masku".Drobné pupínky, jizvičky a rozšířené póry velmi dobře zakryje a není znatelný. Výsledně po nanesení na tváři je opravdu matný sám o sobě. Po BB od Misshy se moje pleť leskne a bez pudru bych jen těžko vyšla mezi lidi, ale po nanesení make-upu Rimmel se nic takové neděje. 


Samozřejmě nejdůležitější pro mě byla doba, po kterou se pleť udrží matná a musím říct, že jsem nadšená. Mimo domov jsem byla cca 8 hodin a moje pleť se leskla jen nepatrně na nose a uprostřed čela. Přepudrovala jsem a další 4 hodiny jsem se nemusela o nic starat až do následného odlíčení. Testuji už čtrnáct dní denně a tadáááá - make-up na ples vyřešen! :) 

Nakonec poslal BB cream od Misshy do šuplíku obyčejný make-up z drogérie a já dostala to, co jsem chtěla - nemastnou pleť na poměrně dlouho dobu. Přesto ale bych uvítala i něco světlejší odstín, abych se nemusela děsit toho, že přes zimu ještě o něco vyblednu a už by mi nepomohlo ani řádné roztírání.. :) 

Pokud máte zkušenosti s tímto make-upem , budu ráda, když mi svůj názor necháte v komentářích. :) 







1 komentář:

  1. zkušenosti ještě nemám, ale brousím kolem něj už nějakou dobu. tak uidíme

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)