2. ledna 2014

Maybelline Fit me! tvářenka v odstínu Deep Rose

Ahoj všem! :)

Předem se omlouvám za nečinnost v posledních dnech, ale o svátcích jsem se snažila co nejvíce vyhýbat internetu a tak jsem se na nějaký čas opět vrátila ke knihám. Za posledních deset dní jsem stihla přečíst čtyři, ale ode dneška se opět vracím k ťukání do klávesnice. Snad jste oslavy Silvestra přežili ve zdraví a můžeme se vrhnout do dalšího kosmetického roku. :)

V poslední recenzi jsem psala o novém make-upu, který se chystám použít na ples a dnes to doplním ještě tvářenkou. I když mám doma několik high-end kousků, tak nakonec jsem se prakticky ihned rozhodla pro drogérkovou tvářenku od Maybelline... 


Celkově mi kolekce Fit me! od této značky přirostla k srdci a stejně jako jsem básnila o korektoru (článek tady), tak stejně pozitivní recenze bude i v případě téhle tvářenky. Pokud si pamatujete článek o tvářence Sleek v odstínu Pomegranate (článek tady), tak si možní i pamatujete, jak moc zblázněná jsem byla právě do jejího odstínu. Rozhodla jsem se tvářenky si v drogériích nepořizovat, ale jakmile mé bystré oko spatřilo ve stojanu Maybelline, tak bylo rozhodnuto...


Balení nijak neuchvátí. Je to jen obyčejný lehký plast, který pomalu ale jistě ztrácí nápisy na víčku, ale na drogérkovou kosmetiku je to příjemný průměr. Na rozdíl od Sleeku se ale snadno otevírá a při použití si neorvete lak na nehtech. 



 Balení obsahuje i malý štěteček, který ale letěl do koše předtím, než mě napadlo ho vyfotit. Samotná tvářenka je v odstínu Deep Rose a kdybych měla ze svých kosmetických zásob vybrat jen jednu tvářenku, kterou jsem celou zimu nedala z ruky, tak to bude právě tahle. 


Pigmentace tvářenky je výborná. Není třeba v ní štětcem zběsile máchat, protože i když není úplně jemně mletá, tak se snadno na štětec uchytí. Pokud ale vezmete štětec s tvrdšími štětinami, tak ráda práší. 
Při nanášení na tvář je třeba trochu opatrnosti. Stejně jako každá výraznější barva je snadno "přehnatelná". Pokud ji ale nanesete v rozumném množství, tak udělá krásné tvářičky. Navíc se jemně "leskne", takže obličej i prozáří. S výdrží je na tom velmi dobře. Přežije celý den, i když po cca 5 hodinách lehce vybledne, tak je stále znatelná. 

Celkově kolekce Fit me! má 12 odstínů a nejraději bych měla všechny. U nás v drogériích je dostupná asi polovina sortimentu, ale v zahraničních e-shopech seženete jakýkoli. :) 


1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)