4. ledna 2014

Pískové laky Gabriella Salvete - Brown Sugar a Azzurro + tip na odlakování pískových laků

Pohodovou sobotu všem.. :)

Na víkend si dáme jen kratší postík o dalších lacích GS z mé skromné sbírečky. Poslední článek si můžete přečíst tady.
U nás jsou stojany s laky téměř neustále vybrakované a tak náhodně nakupuji po jednom, když se na mě usměje štěstí a sem tam nějaký zbude. Tyhle dva krasavce jsem ulovila ještě před Vánoci a přes celé svátky vesele střídala všechny čtyři, protože se nemůžu vynadívat na tu krásu. 


Tentokrát jsem se dostala k odstínům Brown Sugar a Azzurro. 


Asi není nutné víc, než v rychlosti zopakovat všechno, co jsem napsala v minulém článku. Laky rychle schnou, dlouho vydrží, nehty krásně zpevní a zatraceně špatně se odlakují. Nakonec jsem projela youtube a našla super způsob, jak dostat lak z nehtů bez zbytečného šmudlání... 

K odlakování budete potřebovat odlakovač, vatové tampónky, alobal, krém na ruce nebo nehtovou kůžičku a trochu více času a trpělivosti. Pak stačí namočit tampónek odlakovačem, dát na nehet, prst zabalit do alobalu a počkat 5 - 10 minut. Poté s alobalem lehce zahýbat, aby se tampónek trochu o nehet otřel a stáhnout. Tradááá - nehet čistý a maximálně sem tam jedna dvě třpytky, které už jenom doodlakujete, ale většinou mi nehet zůstane úplně bez laku. Obvykle nejdříve odlakuji jednu ruku a poté druhou, protože pokud už všech pět prstů máte v alobalu, tak pokusit se zabalit dalších pět je nadlidský úkol. Poté nehty jen rychle přejedu čistým tampónkem, dostatečně umyji ruce mýdlem a pořádně promažu krémem. 


Na následující fotce je lak po třech dnech bez použití podkladového laku i "nadlaku". Na konečcích je znát minimální vyblednutí, ale bez bližšího zkoumání si toho jen těžko někdo všimne. 



Pro tento týden je to ode mě vše a já přeji klidný zbytek víkendu! :) 


4 komentáře:

  1. Já mám odstín Brown Sugar a dalších několik :) Ty laky jsou skvělé, akorát mě trošku štve to odlakovávání :), ale ta výdrž za to stojí :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To odlakování je docela peklo, ale jako daň za výdrž jí jsem schopná přetrpět. :)

      Vymazat
  2. su to naozaj krasne laky!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)