6. ledna 2014

Freeman - slupovací okurková maska a maska s Acai plody

Zdravím všechny.. :)

Nový týden začneme čištěním pleti a konkrétně půjde o dva nové přírůstky do mé Freeman sbírky. Obě masky mám už minimálně dva - tři měsíce doma a více než slabá polovina v nich nezbývá, takže si zaslouží svou vlastní recenzi. :) 


Tentokrát bude řeč o kaolinové masce s Acai plody a slupovací okurkové masce. Obě jsou koupené v drogérii Teta, kde jsou ceny Freeman kosmetiky nejnižší. Masky se tam pohybují od 100 do 120 korun a často se na mě vztahují akce, takže se dají sehnat i pod stokorunu. 


Kaolinová maska s Acai plody slibuje čištění, oživení a zklidnění pleti. Předem musím říct, že si mě naprosto získala svou vůní, ale jestli je cítit opravdu po Acai plodech nemohu říct, protože jsem se v životě na živo snad ani neměla v ruce. 
Co maska slíbí to také splní. Je to jedna z těch méně agresivních masek, které můžeme použít i předtím, než jdete ven a nemusíme se bát podrážděného nebo červeného obličeje. Je určená všem typům pleti, ale na úplně suchou pleť bych ji nedoporučila po zkušenostech mojí mamky. 
Maska zvládne to co většina Freeman produktů. Pleť vyčistí, zmírní začervenání pupínků a minimalizuje černé tečky. Nikdy je nevyzmizíkuje úplně, ale jsou méně viditelné a póry stažené. 
Je třeba smýt hned jak zaschne, jinak zvláště svědí a uškrábali by jste se. 


Druhá maska je spíš taková "sranda" maska pro majitele čisté a zdravé pleti, kterou chcete jen očistit a oživit. Její účinky na mojí problematické pleti jsou téměř nulové. Jediné co zvládne, je odstranění jemných nečistot, ale žádné hloubkové čištění čekat nemůžete. Bohužel mě nenapadlo nic lepšího, než ji nanášet stejným štětcem, kterým nanáším jiné masky a perfektně mi slepila všechny štětiny. Nejlépe ji nanesete prsty nebo kosmetickou "špachtlí". Pleť nedráždí a po použití je na dotek jemná a přijde mi jemně hydratovaná. 


Obě masky jsou dostupné v drogériích. Sehnat se dají i testovací pytlíčky kolem třiceti korun, ale jednoznačně se vyplatí celé balení, které vydrží opravdu hodně dlouho. 

Máte zkušenost s nějakou z těchto masek? Jaká je vaše nejoblíbenější? 

Mějte se fajn! :) 

5 komentářů:

  1. Ta maska s acai vysušuje? :( Koukala jsem po ní, ale mám docela suchou pleť, tak teď nevím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysušuje docela dost i mastnou pleť, takže na suchou bych ji použila jen výjimečně a pak bych určitě hodně promazala nějakým dobře hydratačním krémem. :) Zkus se podívat, jestli ji nemají v drogérce ve vzorku, aby jsi zbytečně nekoupila plné balení, když ti nebude sedět. :) Doporučuji drogerii Teta.

      Vymazat
  2. Už hrozně dlouho si chci nějakou koupit, ale nevím jakou...a tak pořád čtu na ně recenze a ne a ne se rozhodnout :-). A taky čekám až bude v akci :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Na akce zkus Teta drogerie, tam jsou nejlevnější ze všech drogérek, co jsem zatím našla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S acai masku mám a jsem spokojená, ale ta slupovací je pro mě naprosto děsná :( Měla jsem jen ten pytlíček a stačilo :( Strašně mi to podráždilo pleť a skoro to nešlo sundat :(

    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)