8. ledna 2014

Štětce Real Techniques Duo-Fibre Collection recenze

Pohodovou středu všem! :)

Dlouho tu nebyl žádný článek o štětcích a to se mi doma sešlo hned několik novinek. Takhle v půlce týdne se podíváme na zoubek takovému trochu zklamání v podobě štětců od Real Techniques a to konkrétně sadě Duo-Fibre Collection.


Jako majitelka štětců Sigma i Hakuro jsem zatoužila po tolik opěvovaných štětcích právě od RT. Projela jsem spoustu blogů, shopů atd, abych se rozhodla, co si vlastně pořídit. Pro nákup jsem se rozhodla v době, kdy byla tahle sada novinkou a já se zamilovala do bílo-černé kombinace, které mi přišla svým způsobem luxusní. Cena za tři štětce byla něco málo přes 700 a tak jsem neváhala... 


Obvykle, když se mi rukou dostanou nové štětce, tak je s nadšením používám, ale tyhle tři mi už dlouho leží v šuplíku a nějak se k nim nemám. Asi jsem čekala nějaký "vááu" efekt, když je poprvé vezmu do ruky a konečně si osahám tu super kvalitu, skvělou hustotu a další slibované přednosti. Místo ochání a achání jsem ale vyloudila jen zklamané "hm"... 


První největší štětec face brush je určený víceméně na pudr nebo make-up. Ano, pudr s ním nanesete, ale ne zrovna moc komfortně. Přijde mi, že s ním pořádně nejde nabrat a přenést ho ze štětin na tvář je zdlouhavé. Taky jsem s ním zkusila nanést make-up i BB, ale opět bez úspěchu. Štětiny se akorát slepí a make-up jen patláte sem a tam bez zapracování do pleti. Navíc většina produktu zůstane ve štětinách. Nakonec jsem se nad ním ale slitovala a tahám ho sebou v kosmetické taštičce v kabelce... 

Druhý štětec contour brush je asi o něco málo lepší. Konturovat obličej moc neumím, ale našla jsem pro ně využití při zapudrovávání očního okolí. Bohužel mi opět přijde, že se s ním pudr špatně nabírá a stejně špatně přenáší. 

A poslední eye brush... Mám ho mezi svými štětci na stole a nesáhla jsem po něm ani jednou. Zkoušela jsem ho využít jako blending brush, ale s žádným úspěchem. Obvykle za týden využiji úplně všechny štětce na oči co mám, ale tenhle mě nijak neláká. 


Navíc jsem čekala onu vychvalovanou hustotu a bohužel. Všechny štětce jsou spíš takový chudáčci. Štětiny mají dost dlouhé a tak se při kontaktu s tváří rozjedou na všechny strany a jen šmudlají a šmudlají a šmudlají... 

Bohužel mě tyhle štětce vůbec neoslovily. Kupovala jsem je proto, že to byly typy štětců, které jsem nikdy neměla a nějak jsem věřila v jejich kvalitu. Musím říct, že kdybych měla před koupí možnost si je osahat, tak bych do nich nešla. Rozhodovala jsem se mezi těmito a Core Collection a rozhodla jsem se špatně. Určitě dám RT novou šanci, protože není náhodou, že by měla tolik spokojených uživatelů i uživatelek. Sehnat se dají ne několika českých e-shopech včetně toho oficiálního tady. 

Máte tuto sadu? Jste spokojené? Ráda si přečtu i jiný názor. :) 

Mějte se! :) 

2 komentáře:

  1. Ja mam od RT sadu Starter set a nemuzu si ji vynachvalit - v patek bude clanek. Jeste se urcite chystam na Core Collection. A tato sada, co mas ty mme zaujala nejmene...

    OdpovědětVymazat
  2. Ona ta sada vypadá luxusně a je těžké tomu odolat. Ale taky jsem si říkala, že to nebude nic pro mě - moc jemné, přesně jak píšeš, že asi ani nic nenabereš. Na tvé rady jsem objednala houbu a jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)