10. ledna 2014

Urban Decay báze pod oční stíny Original, Sin a Greed

Ahoj všem! :)

Dnes je pro mě "plesací" pátek a tak mám plné ruce práce, ale jedno z mých předsevzetí bylo i pravidelné přispívání na blog, takže vzhůru do toho... :)

Bez báze pod oční stíny se už dlouho neobejdu a dlouho byla mou stálicí báze od značky Artdeco. Postupem času jsem vyzkoušela několik značek jako Alverde, MUA, Dermacol atd, ale žádnou jsem si nezamilovala tolik, jako právě báze od UD. První miniaturka se ke mě dostala s paletkou Naked a po pár použitích jsem věděla, že chci investovat do plného balení, ale nakonec jsem zvolila set bází Little Sins.


Sada obsahuje celkem čtyři báze, ale jednou jsem už před delší dobou podarovala mamku, takže se na zoubek podíváme bázím Original, Sin a Greed. 
Co zaujme jako první je balení. Miniaturky se mi líbí víc než plná balení, ale nemůžu se zbavit pocitu, že z něj nedostanete ven úplně vše...
Obsah jedné miniaturky je 3,7 ml. 


Báze udrží stíny na svém místě alespoň 12 hodin. S přihlédnutím k mé mastné pleti je to úctyhodný výkon a pokud je nanesete i pod Color Tattoo, tak se prodlouží i jejich snad nekonečná výdrž. 



Báze Original je bezbarvá. Po rozetření na víčku není znatelná. 
Sin je báze v mé nejoblíbenější barvě. Po rozetření zůstává na víčku lehce narůžovělý odstín, který používám převážně při burgundy líčení.
A nakonec Greed. Zlatavá barvička, která po rozetření nechá jemný zlatý nádech a větší množství jemných třpytek. Čistě matné líčení mi s ní moc nejde, protože pod jemnými barvami třpytky prosvítají, ale pod líčení ve třpytivých hnědých nebo zlatavých barvách je perfektní. 

Všechny tři báze zaručí stejně dlouho výdrž. Stačí opravdu malé množství a stíny vydrží tam kde mají. 


UD prostě líčení očí umí a báze nejsou výjimkou. Zaručeně zakopaly i Artdeco, které je v přepočtu o něco málo levnější, ale pokud chcete investovat do opravdu skvělé báze, tak s UD snad nelze šlápnout vedle. 

Sehnat se dají hned na několika e-shopech. Já si pro nákup vybrala Madalenky kosmetický svět, kde teď momentálně celý set k dostání není, ale za to tam za velmi příjemnou cenu seženete plná balení. :) 
Momentálně mám v hledáčku ještě báze od Zoevy, ale uvidíme, jestli UD ještě něco dokáže vyřadit ze hry. :) 

A to je ode mě vše a přeji klidný víkend Vám všem! :) 





1 komentář:

  1. Original a Sin už mám vyzkoušené, jsou to nejlepší, dokonalé, nepřekonatelné báze pod oční stíny. Měla jsem Artdeco, BeYu ale na UD nemají, to je prostě luxus :) Už nekupuji jinou bázi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)