11. ledna 2014

Rimmel Space Dust v odstínu Moon Walking

Ahoj všem! :)

Je tu sobota a s ní i nový článek o laku na nehty. Poslední dobou laky střídám jeden za druhým a tak si ještě nějaký ten víkendový den dáme lakovací post. Čekejte spíše drogérkové laky a sem tam i nějaké to kreativnější zdobení, protože začínám zručnější a hlavně trpělivější. :)

Poslední dva lakovací články byly o pískových lacích od GS. Tady najdete článek číslo jedna a tady článek číslo dvě. 

Pískové laky mi naprosto učarovaly a do své nabídky je zařadily i další drogérkové značky. Jednou z nich je Rimmel a celá řada jejich pískových laků nese název Space Dust. Já při bloumání po Rossmannu natrefila na úžasný odstín Moon Walkinng a jednoduše jsem ho musela mít... 


Lahvička laku je o něco menší než u GS, ale co mi padlo do oka hned na první pohled, byla "vesmírná" nálepka na uzávěru. 


No není úžasná? :) 


Moc mi vyhovuje širší štěteček, který má většina laků od Rimmel a který krásně pokryje nehet bez rýh. Nabere na sebe dost laku a je třeba ho před aplikací otřít o hrdlo lahvičky, ale tak je to u naprosté většiny laků bez ohledu na značku.
Co mě mile překvapilo je fakt, že lak krásně kryje v první vrstvě. U GS jsem zvyklá dávat dvě, aby byl odstín jednotný a nikde neprosvítal nehet, ale tady to není nutné. 
Schne krásně rychle a rovnoměrně. Třpytky v něm obsažené nejsou tolik ostré a v pohodě se s nimi obléknete i do silonek bez toho, aniž byste si všude naděli oči. 
Lak nehet krásně vytvrdí a vydrží nejméně tři dny bez odlupování nebo oprýskání i bez "nadlaku".




Tady je lak po třech dnech a vypadá stále jako nový. Použila jsem jen jednu vrstvu pouze z podkladem pro vyživení nehtů. 

Kolekce Space Dust obsahuje 5 odstínů. Jmenovitě odstín Aurora, Luna Love, Total Eclipse, Shooting Star a můj Moon Walking. Cenově se pohybuje okolo 69 korun, takže o něco méně než pískové laky GS, ale mají menší obsah. Jediné, v čem je mi Rimmel sympatičtější než GS je fakt, že laku stačí jedna vrstva, ale jinak ať koupíte GS nebo Rimmel, tak nesáhnete vedle, protože jiný zásadní rozdíl u nich nenajdete. :) 







5 komentářů:

  1. Já jsem na pískových lacích poslední dobou skoro závislá, od Gabrielly Salvete mám už devět odstínů. :-) Od Rimmelu zatím žádný, tento mi přijde hodně podobný Sapphire od GS. A máš ho krásně nalakovaný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je to fialové a je to lak na nehty tak se mi vždy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pani! Ten vypada fakt paradne. Zatim se mi piskove laky vyhybaji, ale uz o nich uvazuju. Kouknu po nem :)

    OdpovědětVymazat
  4. i mně se tento lak líbí, ale už mám fialový pískový od GS, takže jsem ho v regálu nechala. ale je opravdu nádherný:) i když, mě Rimmel laky prostě nevyhovují, díky širokému štětečku, takže za mě vítězí GS laky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)