13. ledna 2014

Missha Konjac houbička s bambusovým živočišným uhlím

Ahoj všem!

Dnes jsem tu s dlouho slibovanou recenzí na čistící houbu od značky Missha.
Misshu ani snad není třeba blíže představovat, protože největší boom zaznamenala v době příchodu BB creamů do Čech, ale ve zkratce by se o ní dalo říct, že je to výborná korejská kosmetika, které je téměř bez chemie a konzervantů. Poměrně dlouho byla u nás špatně dostupná, ale kromě kamenného obchodu v Brně funguje i e-shop, kde se dá většina produktů bez problému sehnat. :)

Oficiální název houby je Missha Konjac Sponge. Asi jako mnoho dalších jsem vůbec netušila, co to slovo Konjac znamená, ale překvapivě se jedná o rostlinu hojně pěstovanou v Asii, která se používá například při výrobě mouky. Já ale dala přednost jejímu kosmetickému využití při čištění pleti a zvolila houbu s bambusovým živočišným uhlím, která je určena právě pro problematickou pleť.

Teď ale k samotné houbě... 



Houba samotná je hodně pórovitá. Přijde v předvlhčeném stavu a když vyschne úplně, tak ztvrdne. Navíc je k ní přidělaný šikovný provázek, takže se dá zavěsit, aby se zbytečně nepokládala na místa, kde se dá znečistit. 
Houba se dá využít samostatně pro očištění pleti nebo zároveň s nějakým kosmetickým produktem. Já ji používám s gelem od Nivei. Gel samotný v dlaních málo pění, stéká a tak dále. Navíc ho vypotřebuji o dost větší množství, než při použití spolu s houbou. 



Účinky mají být čistící a zároveň má houba fungovat jako jemný peeling. Právě použitím dalšího  produktu se účinky mají znásobit. Stačí malé množství na navlhčenou houbu a pěna poteče na litry všemi póry.  Používám navlhčenou bez gelu pro smytí pleťové masky, poté pořádně vyždímám, nanesu gel a pořádně dočistím. Vyždímat houbu od zbytků pěny z gelu je téměř nadlidský úkol, protože houba pění a pění a pění i na tři vymáchání.
Peelingové účinky jsou minimální, protože houba je jemňounká, ale sama o sobě krásně čistí.


Díky jejímu tvaru se s ní krásně dostanete pod oči i kolem nosu.

Životnost jedné houby je cca dva až tři měsíce pole frekvence používání, než se z ní vyplaví všechny účinné látky a pak je třeba koupit novou.
Sehnat se dají houby různých značek, velikostí i přidaných látek například tady nebo tady.

Mějte se krásně.. :) 

3 komentáře:

  1. mmmm tak nevím, co si z toho vzít? Je dobrá? Je v něčem lepší než lufa nebo ty kulaté houbičky? Co ty účinné látky, zkoušela jsi použít i samotnou? Mně se to totiž líbí jen nevím, zda se mám shánět, nebo mi postačí moje mořská houba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že to vyzní tak, že je super jako pomůcka pro čištění nebo odlíčení, ale samotná mi nijak výrazně nepomohla.. S mořskou houbou nemám zkušenost. :ú

      Vymazat
  2. Díky za dodatek :-) Tak věřím tomu, že může být velmi příjemná, nicméně tedy zatím se žádný zběsilý úprk do obchodu konat nebude :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)