15. ledna 2014

Dermacol paletka korektorů + rozjasňovač

Ahoj všem.. :)

Pro dnešek jsem tu s recenzí na pro mě nepostradatelný produkt a to paletku korektorů od značky Dermacol.
Kromě tekutého korektoru tělové barvy značky Maybelline jsem se díky stále výraznějším kruhům pod očima poohlédla po korektorech barevných, které udělají více služby. Moje první kroky vedly do drogérie, abych obhlédla situaci a zjistila jsem, že kromě paletky od Catrice, kterou jsem měla docela ráda, ale postupem času mi přestala vyhovovat suchá konzistence korektorů, je v obchodech sortiment dost osekaný. Nakonec jsem se zastavila u stojanu Dermacol a vzpomněla si, že korektory této značky jsem viděla chválit mého oblíbeného youtubera a tak jsem jí dala šanci... 


Paletka je malinká a kromě tří korektorů obsahuje i rozjasňovač. 
Samozřejmě mě napadlo objednat si z internetu i větší paletu, kde bývá i deset i více odstínů, ale zvítězil zdravý rozum, protože se mi povedlo se přesvědčit, že nejméně polovinu bych určitě stejně nevyužila
Dva barevné odstíny jsou přesně ty, které jsem hledala a to odstíny pro korekci fialovo-modrých kruhů po očima a občasné začervenání pupínků. 


V drogérce u korektoru samozřejmě nebyl tester a otevírat jiná balení (nechápu, jak z pěti mohla být tři otevřená a omatlaná - proboha kdo?!) mi soudnost nedovolila, tak jsem odcházela s korektorem a nadějí, že snad nebude tak suchý a loupat se, jako právě zmíněný Catrice. 
Konzistence korektoru je pro mě trochu nepopsatelná, protože je lehce gelová, tužší, ale když ji nabíráte štětcem nebo přiloženým aplikátorem, tak je krásně poddajný. 


Zelený korektor je všem dobře znám pro svoje krycí schopnosti v oblasti začervenání. Naštěstí netrpím na zanícené akné, takže ho využívám spíš jen občas, když se sem tam nějaký ten pupínek objeví. Pokud máte kolem pupínku sušší místečko nebo stroupek, tak ho ale spíše zvýrazní. 

Korektor ve žluté barvě je přesně ten, který jsem potřebovala. Spousta lidí trpí na kruhy pod očima bez ohledu na spánek, pitný režim a další aspekty, ale u mě je to právě spánkový deficit, který způsobuje tu fialovo-modrou džungli. Obyčejný korektor v tělové barvě sice kruhy zmírní, ale nezakryje dostatečně. Tento žlutý je jedním slovem skvělý! Nedělá pod očima šupinky, dá se snadno vrstvit, ale zároveň zapracovat a lze ho lehce překrýt tělovým korektorem. Ne že by kruhy úplně "zmizíkoval", ale pokud je nemáte opravdu extra výrazné, tak Vás jich zbaví. 

Tmavší korektor má pleť po nanesení barevných odstínů pleť sjednotit, ale jeho odstín je na mě opravdu tmavý a s docela výrazným oranžovým podtónem, takže ho vůbec nevyužiji. Pokud jste ale tmavší typy a v létě se krásně opalujete, tak Vám v teplejším měsících možná i sedne. :) 

A nakonec je tu studený rozjasňovač. Osobně upřednostňuji rozjasňovače pudrové a konkrétně s tímhle krémovým se to dá lehce přehnat, takže zatím nic pro mě, ale na výraznější večerní líčení se použít dá. Dokonce jsem ho na plese využila jako oční stín pro rozjasnění koutku a na to se osvědčil. 

Suma sumárum jsem moc spokojená. Pokud Vám nesedl korektor od Catrice pro sušší konzistenci, tak určitě zkuste Dermacol. Cenově se pohybuje od 150 do 170 korun, což je poměrně příjemná cena a pokud Vám nevadí výraznější rozjasňovač, tak je paletka multifunkční pomocník při cestování. 
Výdrž korektorů je také skvělá. Nikam se neztrácí, nerozpíjí se, neslévá se do vrásek a ani nevysušuje. 

Máte zkušenost s touto paletkou a nebo pro mě máte jiný tip na podobně dobré barevné korektory, které mi pomůžou od kruhů pod očima? Tak šup s nimi do komentářů! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)