17. ledna 2014

Schwarzkopf Gliss Kur - dvoufázový sprej a denní elixír s oleji

Pohodový konec týdne všem! :)

Dlouhou dobu se tu neobjevilo nic z péče o vlasy a tak to dnes napravím dvěma tipy na dobré vlasové produkty od značky Schwarzkopf z řady Gliss Kur. 


Oba produkty jsem si pořídila v době, kdy jsem si poprvé odbarvila vlasy a tím si je samozřejmě totálně zničila. Ano, nenechala jsem si vysvětlit, že dělám největší chybu svého života. Od té doby uběhly už nějaké ty pátky a i když jsem si zničené vlasy s pláčem ostříhala, tak mi zůstaly suché a lámavé konečky. 


Jak už jsem několikrát na blogu opakovala, tak se moje vlasy hodně špatně rozčesávají. Částečně tenhle problém vyřešil Tangle Teezer, který zazdil všechny mé dosavadní hřebeny i kartáče, ale k dokonalosti tomu pořád něco chybělo. Nakonec jsem asi před rokem poprvé v drogérii narazila na tento dvoufázový sprej, který byl určený na poškozené vlasy a zároveň měl usnadnit jejich rozčesávání. No, osvědčil se skvěle. Nejen, že teď už mám třetí balení, ale zároveň je rozčesávání vlasů snazší i bez použití kondicionéru. 


Sprej se dá použít jak na čerstvě umyté tak i suché vlasy. Já volím první možnost, kdy po sprše jen vysuším vlasy ručníkem, nastříkám, rozčešu a nechám vlasy volně doschnout. Stříkám vlasy po celé délce, ale u hlavy jen lehce, abych kořínky nezatížila a vlasy nebyly rychle mastné. Po nastříkání nechám působit cca pět minut a pak s pomocí TT bez problémů rozčešu a přitom nevytrhnu ani jeden vlasy navíc. 


Sprej slibuje o 100% lepší kondici vlasů, ale abych pravdu řekla, tak i přes pravidelné používání žádný 100% zázrak nevidím. Ano, vlasy nejsou tak rozlítané, jako když je nechám schnout bez spreje, ale pokud máte problém se suchými vlasy po celé délce a ne jen se suššími konečky, tak Vám bude sprej na nic. Vlasy nijak zásadně nehydratuje, ale spíš jen uhladí. Bohužel, pokud nebudete používat denně, tak Vám ani efekt uhlazených vlasů déle než den nevydrží. 
Mě se nejvíce osvědčil právě jako pomocník při rozčesávání, kdy TT vlasy jen krásně lehce pročeše a zbytečně je tak netrhám. Nenechává na vlasech mastný film a ani je nijak nezatěžuje. 


Ovšem druhý produkt je na tom o poznání lépe. Jako fanynka Biosilku, který jsem vlastnila v podobě šesti miniaturek, jsem se po jejich vypotřebování musela poohlédnout po náhradě. Jasně, že bych si Biosilk mohla koupit znovu, ale byla třeba změna a tak jsem zvolila levnější a dostupnější variantu. 

Tenhle balzám na vlasy je poměrně multifunkční, protože se dá použít hned třemi způsoby. Prvním je zábal před mytím vlasů, druhým péče po mytí vlasů a třetím finální péče po úpravě vlasů. Já osobně mám vyzkoušenou pouze druhou možnost, protože na zábaly před mytím používám kokosový olej a pro finální úpravu vcelku nic. 
Konzistence je olejovitá podobně jako u Biosilku, ale vlasy nijak nemastí. Je lepší používat ho pouze do délek vlasů a ne úplně až ke kořínkům, aby nebyly vlasy zatížené a nemastily se. 
Dávkování je vyřešeno pumpičku, což mi maximálně vyhovuje a na jedno použití stačí dvě až tři pumpnutí pro mé vlasy k lopatkám. 


Ono porovnávat Biosilk a Gliss Kur je dost ošemetná věc, ale musím říct, že tady drogérka není zas tak pozadu a bez úspěchu. Výsledky používání jsou vidět vcelku brzy a není ani třeba elixír používat denně. Vlasy jsou lesklejší, méně lámavé a hlavně hydratované. Žádné roztřepené konečky nebo suché rozlítané vlasy a jako bonus je tu ještě nádherná vůně, která je mi ještě příjemnější než vůně Biosilku. 

Obsah lahvičky je 75 mililitrů a ať používám jak chci, tak mám pocit, že celé balení nejsem schopna spotřebovat ani za rok. Pokud z nějakého důvodu nechcete investovat do dražší vlasové kosmetiky, tak věřte, že i v drogérii se dají najít kvalitní produkty. Za sebe mohu nejvíce doporučit právě tento elixír a svým způsobem i sprej, ale očekávejte od něj spíše jen pomoc při rozčesávání. :) 

Pohodový začátek víkendu všem! :) 






1 komentář:

  1. Ahojky, ten dvoufázový sprej jsem tey mela a uz bych ho nikdy nekoupila..pro me to byl naprostý propadak, nejenom, že mi zmastil vlasy, ale vlasy stežkly a vubec se neregenerovaly...naopka je zatizil nez by ji pomohl...tady je presne videt, ze kazdemu vyhovje neco jineho:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)