29. ledna 2014

Catrice Pure Shine v odstínu 040 My Cherry Berry

Ahoj všem.. :)

Pro dnešek si  dáme recenzi na jednu z drogérkových napodobenin Chubby Sticků a to konkrétně Catrice -Pure Shine. 
Jeden čas byly Chubby na mém wishlistu, ale nějak jsem se k nákupu nemohla rozhoupat, protože mi téměř čtyři stovky přišli jako dost peněz. Málokterá značka ještě neuvedla na trh svou verzi sticků a já měla možnost vyzkoušet Revlon, Astor i MUA. U Revlonu jsem se bohužel naprosto sekla v odstínu a tak hned putoval dál. Astor jsem si oblíbila, ale má ložnice je jako černá díra a od jisté doby ho nemůžu nikde najít, i když jsem si stoprocentně jistá, že tu někde musí být! :) A MUA? Nakonec mi posloužila jen jako "barvítko" do DIY balzámů na rty a byla mi dost nepříjemná i peprmintová vůně. Nakonec jsem se rozhodla dát šanci i Catrice...



U nás je Catrice nabízen v osmí odstínech a vybrat si jen jeden bylo pro mě doslova utrpení, protože bych nejraději skoupila všechny. Nakonec jsem se rozhodla pro "šťavnatý" odstín My Cherry Berry. 
Obal je téměř stejný jako u všech napodobenin Clinique a  pastelkové balení je mi sympatické. Víčko drží tam kde má a vysouvací systém funguje bez problémů. MUA balzám mi sice šel vysunou, ale zpátky se mu moc nechtělo a musela jsem mu pomoc zatlačením. 


Co jsem si ověřila už v drogérce byla vůně. Nesnáším peprmint, ale Catrice má vůni sladkou a někde v pozadí cítím i trochu čokolády. 
Hydratační schopnost je velmi dobrá. Není třeba pod něj nanášet jiné balzámy jako pod některé rtěnky a nezvýrazňuje suchá místečka. 
Jak už název napovídá, tak je opravdu "shine". Matný finish tady nečekejte, ale za to se Vám dostane krásného jemného lesku. 


Samotná pigmentace odpovídá svému lesku. Na obrázku je ve dvou vrstvách a záleží jen na Vás, jak moc výrazné chcete rty mít. 
Výdrž je asi taková, jakou lze od balzámu čekat. Pokud si příliš neolizujete rty, tak nějakou tu hodinku vydrží, ale po jídle je třeba ho nenést znovu. Mě osobně to vůbec nevadí, protože i rtěnku jsem zvyklá často poopravovat (ano, jsem notorický /okusovač/ vlastních rtů) a místo dvou produktů - balzám, rtěnka - nanáším jen jeden. 



Za sebe nemohu porovnávat s Clinique, protože jsem ho fyzicky nikdy v ruce neměla, ale tady se porovnává neporovnatelné už vzhledem k ceně. Pure Shine se pohybuje okolo stokoruny a seženete ho téměř ve všech stojanech Catrice. Bohužel ne všude jsem viděla všechny odstíny, ale větší drogerie jsou dobře zásobeny. :) 
Za mě jednoznačné ano pokud jste fandy lesklých rtů, sladkých vůni a nevadí Vám, že tady nelze mluvit o celodenní výdrži. :) 

Máte už svůj Catrice nebo Vás podobné tužkové balzámy nechávají chladnými? :) 

Krásný zbytek dne všem! :) 


4 komentáře:

  1. Wooow, kolik za ně chtějí? Vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, tak jsem u nich stála a nechala je tam.. protože toho mám hodně.. Ale určitě se na ně dostane.. :D

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě argument, že toho mám hodně, vůbec nefunguje.. :D

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)