31. ledna 2014

Himalaya osvěžující ovocná maska

Zdravím všechny! :)

Máme tu konec týdne a zároveň i poslední pátek letošního ledna. Nevím, jestli se mi to jen zdá nebo ten čas opravdu tak šíleně letí, ale už zítra se tu objeví první článek na téma spotřebovaných produktů. :) 

Dnes se ale podíváme na zoubek dalšímu výrobku od značky Himalaya. O této značce se tu už několik článků objevilo - krém a mycí pěna, gelový peeling a maska z Neempeeling z Neem a antiseptický krém a dnešním produktem jsem vyčerpala u nás nabízený sortiment. 


A dnes půjde opět o masku. Konkrétně o masku pro normální až suchou pleť, ale protože má mít čistící účinky, tak nic nebrání použití i na mou pleť, která je problematická. Obsahuje výtažky z papáji, jablka, fíku i okurky. 


Pořád tak nějak podvědomě sháním masku nebo jiný produkt, který by mě zbavil černých teček. Obvykle mi všechno na nějakou dobu zabere, ale jakmile si pleť jen malinko zvykne, tak se proces zbavování se zastaví a nezbývá mi nic jiného, než hledat dále. Některé výrobky pomůžou více a některé méně, ale masky i peelingy od této značky mi pomohly zatím nejvýrazněji. Na etiketě i tahle maska slibuje pomoc od černých teček a tak jsem ji samozřejmě nemohla v regálu nechat. 


Konzistencí je maska krémová a příjemně se nanáší. Maska z Neem v sobě obsahovala částečky, které při uschnutí trochu opadávaly, ale na druhou stranu jsem při smývání měla masku i peeling v jednom. :)
Tahle maska je o něco méně agresivní než maska z Neem. Po nanesení mě chvíli štípala na tvářích, ale po pár minutách se štípaní ztratilo.
Po smytí masky je pleť čistá a černé tečky na nose po dlouhodobějším užívání pomalu mizí. Otázkou ale zůstává, jak dlouho tahle pohádka vydrží tentokrát.
Co ale vidím jako velké plus je to, že většina masek určených pro mastnou pleť nepříjemně vysušuje a stahuje pleť. Tahle maska nikoli. Pleť zůstává jemná, ale pružná a na noc můžu tak použít méně hydratační krém.
Kolem a kolem - masku si na devadesát procent koupím znovu, protože nevysušuje, čistí a protože není tolik agresivní, můžu ji používat i častěji. S klidným srdcem a vyzkoušením na vlastní kůži ji mohu klidně doporučit i problematické pleti. :)

Po pořízení téhle masky jsem už otestovala veškerý dostupný sortiment v kamenném obchodě, takže další nákup proběhne pravděpodobně na internetu (e-shop zde) a možná vyzkouším i něco z vlasové kosmetiky. :)



6 komentářů:

  1. Juu, koukala jsem na ni na eshopu, naplnila jsem kosik,zase ho vyskladala... :-D Ale k narozeninam bych si mohla mensi nakup doprat :-) Diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tu se chystám :) Zatím od nich mám jen peeling :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. tiež mam od himalayi tú neem masku a som zatiaľ spokojná :) určite vyskúšam aj túto, celkom som si himalayu obľúbila :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně jsem si oblíbila Himalaya herbals. A tuto masku jsem sháněla snad už ve všech obchodech a nic. Můžu se zeptat kde ty jsi ji kupovala? Nebo přes ten e-shop sis ji objednala? Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji koupila v Albertu. :) U nás mají Himalayu jen tam, ale zastrčenou a úplně ve spodním regálu. :)

      Vymazat
  5. Díky. :-) Zkusím to tam pořádně prozkoumat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)