1. února 2014

Spotřebováno - leden 2014

Ahoj Všem! :) 

Jak jsem slibovala, tak od nového roku přibude na blogu i pravidelná měsíční rubrika Spotřebováno. Sloužit by měla trochu i mě, abych měla přehled, jak úspěšně likviduji zásoby, ale hlavně Vám, abyste měli možnost sledovat, jaké značky se u mě střídají nebo co si kupuji pravidelně. Na některé produkty jsou už na blogu napsané recenze a názor na ostatní shrnu zde. :) 


Leden byl podle počtu spotřebovaných produktů celkem úspěšný a překvapivě se mi sešlo více prázdných obalů, než jsem čekala. :)


1. Timotei Pure šampón s výtažky z organického zeleného čaje 
Přírodní drogérkový šampón, který mě mile překvapil. Neobsahuje silikony, parabeny ani barviva, ale za to jsem měla neblahý pocit, že mi bude cuchat vlasy. Omyl. Vlasy krásně umyje, nezacuchá, nezatíží, nezmastí a jako bonus se krásně lesknou. Má lehkou vůni, která mi připomíná kopřivy, ale z vlasů není cítit. Cena za 400 ml je okolo 60 korun, takže skvělý kup a určitě pořídím znovu.

2. L´Oréal Elseve Color-Vive
Moje stálice, kterou používám pravidelně už od té doby, co si stejně pravidelně barvím vlasy. Obecně mi šampóny od L´Oréal sedí a je jedno z které řady jsou. Žádné zázraky od nich nečekejte, ale za to jsou napěchované silikony i parabeny, takže se po nich vlasy krásně češou i bez použití kondicionérů. Cenově jsou dvakrát tak drahé jako Timotei, ale jejich koupí nesáhnete vedle. Určitě se objeví k mém nákupním košíku znovu. 

3. Balea sprchový gel Borůvka
Tenhle sprcháč mě opět přesvědčil, že Balea ovocné vůně prostě neumí. Obvykle si vychutnávám vůni každého gelu, který používám, ale v tomhle případě jsem se modlila, ať už jsem konečně u dna. Víc chemicky už gel vonět nemohl, ale splňoval vše, co lze očekávat. Umyl, přiměřeně hydratoval, stál pár korun a je k dostání každém DMku. Teď už ale vím, jaké vůni se při dalším nákupu rozhodně vyhnout. 

4. Balea kůra pro barvené vlasy
Kokosový šampón a kondicionér od této značky je všem dobře znám a tak jsem se nechala ukecat a zkusila i masku. Používala jsem ji místo kondicionéru do délek vlasů a vesměs jsem za cenu šedesáti korun byla spokojená. Vlasy uhladí a dají se krásně rozčesat. Hodně poškozené a suché konečky spravit nedokáže, ale pokud máte vlasy v dobré kondici a hledáte jen něco, co by jim dodalo trochu života, tak Balea je dobrá volba. 

5. Pantene Aqua Light sprej
I když jsem chtěla na tento produkt psát samostatnou recenzi, tak se na ní nakonec nedostalo. Dalo mi práci sprej vypotřebovat, protože ubýval opravdu pomalu, ale stejně už mám doma další balení. Sprej má chránit vlasy přes úpravou, takže jsem ho používala před tím, než jsem si vlasy fénovala. Obvykle je nechávám schnout bez úprav, ale když není zbytí, tak jako menší zlo volím studený vzduch. Sprej stříkám na vlasy hned po vysušení, rozčešu a fénuji. Vlasy nejsou tak rozlítané, ale ani zplihlé. Naštěstí mými sporadickými úpravami nijak výrazně netrpí, takže spreji nemůžu přisuzovat žádnou schopnost výrazné výživy, ale baví mě tím, že se s vlasy krásně po použití pracuje. 


A teď Himalaya, abyste mohli vidět, že si lásku k těmto produktům jen nevymýšlím.. :) 

6. Himalaya Neem peeling
Super peeling za super cenu se super účinky. :) Už mám nakoupeno do zásoby. 

7. Himalaya Neem maska
Opět samé superlativy. Maska s peelingem v jednom, která mi vyčistila pleť jako zatím nic. 

8. Himalaya antiseptický krém
Další z mých velkých oblíbenců. Na noc nepoužívám prakticky nic jiného a po zanícených pupíncích ani stopy. 



9. Cabtree & Evelin krém na ruce
Krém byl to jediné, co mě potěšilo v jednom ze Senzaboxů a taky jsem si ho patřičně šetřila. Nádherně voněl, hydratoval, rychle se vstřebával a já si ho dopřávala jen výjimečně, aby mi co nejdéle vydržel. Nakonec u mě zůstal téměř rok a přesvědčil mě, že bych si měla pořídit i další od této značky. Zatím jsem ve fázi rozhodování se, který to bude, ale je těžké vybrat si z toho množství vůní. 

10. Essence krém na ruce Gingerbread & Chai Latté 
Voňavý krém z předloňské zimní limitky, který tak nádherně voněl, že jsem si pořídila rovnou tři balení. Bohužel jsem  dopotřebovala poslední a tak se s ním musím s těžkým srdcem rozloučit. Essence krémy nejsou neznámou, ale pro mě platí "za málo peněz, hodně muziky". Nejsou nijak extra hydratační, ale pokud netrpíte na opravdu suché dlaně, ale jen se občas potřebujete něčím "máznout" pro lepší pocit, tak Essence je dobrá volba. Navíc jejich zimní limitky vždy krásně voní. 

11. Lilien odlakovač
Odlakovač který jsem koupila nevím kdy a ani nevím kde. Nikdy jsem s žádným neměla větší problém a pokud dělá to co má, totiž odlakuje, tak jsem spokojená. 


12. - 13. Odličovací vlhčené ubrousky Balea
Tyhle ubrousky jsou z limitky, která se prodávala ve třech vůních s plastovým boxíkem. Ještě nedávno se na ně dalo narazit v DMku, ale minulý týden už jsem je tam nezahlédla. Vyzkoušela jsem i ty zelené Green Coconut, ale vůně Pink Orchid mi sedla o něco více. Používala jsem je pravidelně při odličování, jako takový první krok, kdy jsem jen narychlo setřela vrchní vrstvu make-upu a pokračovala klasicky micelárkou neb mlékem. Boxík mi zůstal a plním ho dál ubrousky od stejné značky ale bez parfemace. 
Vlhčené byly tak akorát. Nesnáším ubrousky, které jsou tak nacucané, že když je přiložím k obličeji, tečou z nich kapky. Make-up stáhly docela obstojně a za ty peníze rozhodně stojí. 

15. Peelingové ubrousky Nivea
O těchto ubrouscích jsem psala tady. Cenově se pohybují někde okolo stovky a tak zatím čekám na nějakou akci, protože bych si je ráda nakoupila do zásoby. Nicméně jsou naprosto skvělé. Osvědčily se mi před použitím make-upu od Rimmelu, který občas zvýraznil sem tam nějakou tu šupinku nebo stroupek kolem pupínku, ale když jsem nejdřív celý obličej "opeelingovala" ubrousky, tak nebylo co zvýraznit. Jsou bez silnější parfemace a pleť nedráždí. 


16. Miss Sporty řasenka Studio Lash 3D Volumythic
Pro mě jedna z nejlepších řasenek dostupných v drogériích. Obecně Miss Sporty nevyhledávám, ale na tuhle řasenku nedám dopustit. Má skvělý umělý kartáček, který má "rohlíkový" tvar a nic mi neudělalo tak krásné řasy jako tahle žlutá maličkost. Řasy prodlouží, zahustí, neslepí, neopadává a to je na řasenku za necelou stovku vynikající výkon. Loučím se s ní s těžkým srdcem, ale určitě koupím znovu.

17. Garnier Protect balzám na rty
V zimě střídám balzámy jeden za druhým a momentálně jich mám otevřených asi deset, takže dostat se nějakému na dno mě stálo mnoho úsilí. Nakonec padl vyčerpáním můj nejoblíbenější a to nádherně voňavý Garnier. Do posledního zbytku jsem ho tahala ven i štětečkem, ale už v něm není zhola nic. Za mě naprosto vynikající ochranný balzám, který zaručí vláčně rty i v sychravém počasí. 

18. Rimmel Stay Matte pudr 003 Peach Glow
Klasika kterou každý zná. Půlka blogerek ho miluje a druhá půlka nenávidí. Já patřím k té první a slavnostně vyhazuje už čtvrté balení. Pravidelně ho kupuji už rok a minimálně další rok nejspíše budu, protože lepší pudr za lepší peníze jsem zatím v rukou neměla. Sice mám ještě dva v zásobě, ale přemýšlím nad pořízeným transparentní verze (Jsem jediná, kdo si nevšiml, že i taková verze je?).

Uf, jestli jste se prokousali až sem, tak Vám tleskám! :) Mám ze sebe radost, že vyhazuji téměř dvacet produktů a doufám, že si v nejbližších měsících na tu dvacítku sáhnu. Teď se konečně mohu vydat k popelnici a vesele začít od znovu. :) 

Jak Vám jde spotřebovávání a máte ze sebe taky radost, když se Vám povede něco vyprázdnit? :) 

Pohodový víkend všem! :) 









11 komentářů:

  1. S pudrem Stay Matte patřím také k zástupu spokojených uživatelek. Ubrousky od Nivei jsem měla jen ve vzorku a nebyly špatné.

    Hanďa

    OdpovědětVymazat
  2. A to jsem si rikala,ze jsem king s osmi spotrebovanymi produkty :-D Mame spoustu stejnych oblibenych veci - Himalaya je proste skvela a ten sampon od Timotei je taky uzasny! Konecne si budu muset poridit ubrousky od Baley a ten pudr! Ale mam ted takovou zasobu,ze je to az neuveritelny ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. dakujem za tip na ten himalaya antiseptický krém :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti bude vyhovovat alespoň z poloviny tak jako mě. :) Nedám na něj dopustit. :)

      Vymazat
  4. Šampon od Timotei mám taky a je opravdu perfektní.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná spotřeba. Moc mě zaujal šampon Timotei, řasenka od MS a nad Himalayou už taky nějakou dobu přemýšlím. Stay matt u mě taky vede. ;)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ten sprcháč od Baley s vůní borůvek naopak docela voní :)

    A ty vlhčené ubrousky mi naopak přišly naprosto otřesné :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On docela dost lidem kolem mě voněl, ale já z něj borůvky necítila ani trochu. Jen chemie, chemie a chemie. Zvláštní, jak každý vnímá vůně jinak. :)

      Vymazat
  7. Cooooo? Tolik??? Dobře ty :-)
    Já tuhle rubriku nevedu, neb není o čem bych psala.
    Jinak jak tě tak sleduji tak pracuješ na designu blogu a moc se mi to líbí, tak jak je to teď už to klidně může zůstat aspoň podle mě :-) Měla bych taky zapracovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Už nejspíše zůstane, i když to pro mě není pořád úplně to pravé, ale tady moje "designerské" možnosti končí. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)