3. února 2014

Purity Vision - Bio kokosový olej

Zdravím všechny... :)

Dnes jsem tu pro Vás s recenzí na jeden z dlouho diskutovaných produktů - kokosový olej. Prvotní vlna recenzí valících se z mnoha blogů mě trochu nakopla k jeho koupi, protože jsem doufala, že v něm objevím malý zázrak na své vlasy. Ale stalo se tak...?


Kokosový olej by měl být všestranný pomocník. Uplatnění najde v kuchyni i v kosmetice, ale já si ho pořídila primárně pro kosmetické využití. Sehnat ho můžete například v DM drogerii i s nálepkou Bio od značky Purity Vision. 


Olej samotný je tužší konzistence. Taje při kontaktu s pokožkou a pokud ho necháte stát na teplejším místě, tak z něj budete mít olej v pravém slova smyslu. Skladovat ho je lepší v lednici, ale já ho nechávám ve skřínce v koupelně a drží si tužší konzistenci beze změn. 
A ta vůně... ano, nádherná kokosová vůně, kterou občas očichávám jen tak pro prožitek. 


Teď ale k samotným účinkům. Můj záměr byl jednoduchý - zábal na vlasy. Sice mě už od začátku odrazovalo to, že se vlastně jedná o olej, ale když měl tolik spokojených uživatelek, tak jsem překonala i počáteční nechuť. 

Vlasy jsem stáhla do culíku a ten pořádně "promastila" olejem. Pak jsem vlasy zabalila do ručníku a nechala cca hodinu a půl působit. Pak jsem si umyla vlasy šampónem od Timotei, vysušila ručníkem a těšila se na ranní zázrak... 
Děkovala jsem bohu, že po ránu vlasy naštěstí nebyly ani trochu mastné, ale ani jsem si na nich nevšimla žádného zásadního zlepšení. Po týdnu jsem si udělala čas na kokosový zábal znovu, ale po smytí a vysušení vlasů už mi tak hej nebylo... Vysušené vlasy. Úplně, naprosto, dokonale... Samozřejmě jsem se nechtěla vzdát a dala mu za týden další šanci a pak ještě jednu, ale výsledek byl vždy stejný. 

Tak bohužel. Jak se říká, že sto lidem sedne nebo nesedne sto různých produktů, tak mé vlasy tenhle olej naprosto odmítají. 


Samozřejmě jsem si pro něj našla využit jiné a to jako zábal na ruce. Moje dlaně hydratuje naprosto skvěle a na dlouhou dobu mi stačí méně hydratační krémy. Používám spolu s látkovým rukavicemi od Essence, kdy ruce natřu olejem, šoupnu do rukavic a jdu spát. Obvykle v noci nějakým záhadným způsobem rukavice sundám a ráno se těším z krásných, jemných a voňavých rukou. Už jen pro ty chvíle usínání, kdy jsem obklopená vůni kokosu si ho pořídím znovu. 

A nakonec jsem na něm i úspěšně usmažila ovesné palačinky, takže jsem našla využití i v kuchyni. :) 

Sečteno a podtrženo - vlasy ne, tělo ano! Netuším, proč mi udělal s vlasy to co udělal a zajímalo by mě, jestli někomu s Vás také neseděl tak, jak jste si představovali? 

Na závěr přeji úspěšný start do nového týdne. :) 






6 komentářů:

  1. Mě by asi nejvíc lákala ta vůně, kokos je nejlepší! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že ho tvé vlasy neberou :-( Já si ho také koupila, ale na pleť - a to byla zase moje zásadní chyba :-D Pak jsem ho používala na vlasy a zdají se mi krásné a lesklé, hned po prvním použití. Každý jsme jiný, bohužel i bohudík :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavní je nedávat olej na suché vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud bys mu chtěla dát ještě jednu šanci, tak si nejprve umyj vlasy a na mokré dej zábal a až pak finální mytí. Třeba to bude lepší :-)
    Jinak já mu zpočátku vůbec nefandila jako mazání na tělo - děsná mastnota, ale zvykla jsem si a už nechci nic jiného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že mě nenapadlo zkusit to na mokré vlasy... Díky za tip, určitě zkusím! :)

      Vymazat
  5. Mě moc vyhovuje vtírat si ho do mokrých konečků - nevysušuje je. Naopak v kontaktu se suchými vlasy/ pokožkou vysušuje. :)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)