5. února 2014

Sigma paleta očních stínů Bare

Ahoj všem! :)

Po kokosovém oleji je tu na řadě opět dekorativní kosmetika a tentokrát značky Sigma. Kosmetické štětce od Sigmy zná asi celá blogosféra a i já jsem hrdou majitelkou celé základní sady, ale dekorativka této značky šla trochu kolem mě.
Ke dvacetinám jsem ale dostala celou Sigma paletu, kterou mi přivezla kamarádka z pobytu v USA. Moje radost z kosmetického dárku nebyla malá a tak jsem se nedočkavě vrhla na testování. Dnes jsem tu se svým názorem... 


A protože mě kamarádka zná jako své boty, tak zvolila paletku s názvem Bare. Odstíny jsou tu spíše zemité a neutrální, takže využitelné pro denní líčení. 

Balení je možná obyčejnější, než byste čekali. Jedná se pravděpodobně o pevně lisovaný kartón a zavírání je řešené podobně jako u paletky Naked, kdy drží na dvou skrytých magnetech. Magnety jsou dostatečně silné na to, aby se sama neotevřela. 


Paletka sama o sobě je dost veliká. Na délku i šířku má na každé straně ještě téměř o centimetr více než Naked a to obsahuje jen dvě třetiny množství stínů než UD. 


Celkově je vizuální dojem z paletky příjemný, ale jakmile se jí jen dotknete prsty špinavými od make-upu, tak máte co čistit. I na té mé je už patrný flek u písmena r, který se mi povedlo udělat hned první den. 


Uvnitř na Vás čeká celkem osm stínů. 

Jako jedno velké mínus musím označit první stín s názvem Shine, protože díky velkým třpytkám se sám sype a zasvinil celu paletku dřív, než jsem ji vůbec poprvé otevřela. Samozřejmě se můžete pokusit paletku vyčistit, ale nejspíš bez úspěchu, protože stín Vám ji bude špinit dál. 

Dočkáte se jak třpytivých tak matných odstínů zasazených do malých hliníkových bločků. Za mě bych stíny poskládala blíže k sobě, protože by se celkově paletka o nějaký ten cenťáček zmenšila a hned by byla skladnější. 


Matné stíny jsou namleté a slisované opravdu kvalitně. Dokonce tak kvalitně, že dostat je na štětec nebo na bříško prstu je téměř nadlidský úkol. Zvláštně odstín Snoop se pro mě stal nedobytným a přitom to byl jeden z těch, který se mi nejvíce líbil. Moc se mi ho nedaří ani vrstvit a to obvykle ani s matnými odstíny problém nemám.
Naproti tomu odstín Shine je natolik napěchovaný třpytkami, že maluje jedna báseň. 




Světlejší odstíny jsou na tom paradoxně o něco lépe. Zvlášť odstíny Act a Commnad mi přirostly k srdci a používám je často na denní líčení. Obsahují jemný shimmer, který oko krásně prozáří. Jsou krásně mleté a dobře se s nimi pracuje.
 Odstíny Elope a Approach mi hodně připomínají stíny z paletky UD Basics a to konkrétně W.O.S. a Foxy. Obvykle je používám jako podklad na celé víčko a pod obočí, kdy hezky sjednotí barvu. 

Celkový dojem z paletky je asi půl na půl. Měla jsem velká očekávání, která se ale úplně nenaplnila. Stíny nemají závratnou pigmentaci a ani obzvlášť dlouho nevydrží. Použití báze je tu pro mě nutnost. Odstín se tak stane trochu výraznějším, ale cena vs. kvalita je tu pro mě nevyrovnaná. 

V českém zastoupení paletky nabízí Péťa Lovelyhair
Cenově se pohybují někde okolo tisícovky, ale umím si představit i mnohem lépe investované peníze. Očekávala jsem kvalitu podobnou Naked paletkách od UD, ale tady bych srovnávala nebe a dudy. 

Myslím, že další kousky z dekorativky od Sigmy nemám chuť zkoušet a zůstanu věrná jen jejich štětcům. Dlouho jsem uvažovala i o paletce Paris, ale po téhle zkušenosti investuji raději do Naked 3, kde se dočkám máslové konzistence stínů, lepší pigmentace i skvělé výdrže. 

Za mě tedy dekorativka Sigmy rozhodně ne. 

Pokud máte jinou zkušenost s kosmetikou Sigma, uvítám Vaše názory v komentářích. :) 







1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)