7. února 2014

Co je v mé kosmetické taštičce...?

Ahoj všem! :) 

Není to tak dávno, co jsem zvědavě nakukovala do kosmetických taštiček mých kamarádek, které byly zpola prázdné a o dost menší, než ta moje. Dlouho jsem se snažila vyselektovat jen to, co opravdu potřebuji mít u sebe a stejně jsem skončila s narvanou toaletkou o dvou kapsičkách...
Samozřejmě mi nezbývá nic jiného než sepsat článek a sama před sebou si to pěkně obhájit. :) 



Kosmetickou taštičku má dnes v kabelce téměř každá slečna, paní, dáma a ani já nejsem výjimkou. Před pár lety jsem sebou na cesty tahala maximálně nějaký ten balzám na rty a když jsem si vzpomněla, tak i balík kapesníků. Dnes si neumím představit, že bych vyšla z domu s kabelkou, ve které by mi chybělo alespoň to nejzákladnější. Pečlivě jsem si sepsala kritéria a vyrazila na internetový lov. Nakonec jsem na tu pravou natrefila u ELFu, který jsem paradoxně brala jako poslední možnost. 

Taštička je prostorná, omyvatelná a hlavně má místo jedné hned dvě přihrádky, takže pro mě naprostý ideál. 


A teď k samotnému obsahu... 


Balea vlhčené ubrousky na pleť
Vlhčené ubrousky jsou pro mě samozřejmost. Pravidelně je obměňuji, ale v většinou používám právě tyhle Baleácké. Stojí pár korun, jsou skladné a hlavně bez alkoholu a parfemace. Při nejhorším se dají využít i jako ubrousky na ruce. 

Real Techniques štětec na pudr
I když jsem z celé sady štětců od RT neskákala do vzduchu, tak mi bylo líto je nevyužít vůbec. Face brush jsem teda zavřela do taštičky a během dne s ním opravuji pudr. Sice to není práce nijak komfortní, ale s trochou trpělivosti a citu se i zadaří. 

Štětec na tvářenku 
Tenhle "nounejm" štětec jsem koupila kdysi u Káji na e-shopu, ale na běžné používání mi pak nestačila kratší rukojeť. Sám o sobě je štětec krásně hustý a skvěle drží tvar i při častém mytí, ale jeho "cestovní" velikost se hodí spíš opravdu jen do toaletky. 


Atomizér na parfém
Pro mě opravdová nezbytnost. Momentálně v něm mám parfém od Sarah Connor, ale po vypotřebování často vůně střídám. Naprosto mi vyhovuje super skladná velikost a hlavně možnost střídat vůně podle chuti. 

Antibakteriální gel 
Teď už tolik nevyužívám, ale kdy jsem ještě neměla auto, tak cestování MHD si vyžadovalo neustálé dezinfikování. Používám ho i před jídlem v restauracích, po použití veřejných WC a tak dál. Stačí ho malinko, stojí jen pár peněz, okamžitě se vsákne a nenechává lepivý pocit. 

Lambre krém na ruce 
Krém z Ladyboxu, který sice už pomalu dochází, ale za to mi maximálně vyhovuje. Úzká tuba se krásně vleze kamkoli a super rychle se vsakuje a hydratuje. Nejvíce jsem ho využívala ve škole, kdy jsem nesnášela pocit suchých rukou při listování v knihách a v zimě u mě krémy mizí raketovou rychlostí. 


Maybelline Lots of Lashes řasenka 
Ne že bych snad během dne měla potřebu upravovat řasenku, ale kolikrát se stane, že vyrazím někam nenalíčená, najednou se změní plány a je třeba alespoň něco málo se sebou udělat. Řasenka je pro mě nezbytná hlavně proto, že mám zapadlé a nevýrazné oči a bez ní se cítím opravdu "nahá". 

Yves Rocher balzám na rty
Nutnost hlavně v zimě a nezbytný podklad pod rtěnku. Od YR už jsem vyzkoušela téměř všechny balzámy, ale nejvíce mi sedl mandlový. Ten už bohužel odešel do věčných lovišť před Vánoci, ale vanilka není o nic moc horší. Krásně hydratuje a nenechává mastný film. 

Lip Smacker Coca Cola Vanilla
Krásně voní, sladce chutná, ale nijak nehydratuje. Je to spíš jen takový sranda balzám, který sebou nosím, když si chci "osladit" den. Na popraskané rty se mi neosvědčil a jako podklad pod rtěnku je pro mě absolutně nevhodný, ale ta vůně a ta chuť... Nevzdám se ho. :) 

L´Oréal rtěnka Mauve Cherie 
Samozřejmě rtěnka. Sebou tahám vždy jen jednu v neutrálním odstínu, který se hodí ke všemu. Když ráno použiji výraznější barvu, tak ji taky přihodím do kabelky, ale obvykle pak přes den používám právě 
"L´Oréálku". Krásně hydratuje, dlouho vydrží a hlavně má bytelný obal. 


Zrcátko 
Zrcátko v podobě sušenky jsem dostala jednou k nákupu na e-shopu u Madalenky a i když je jeho vzhled lehce infantilní, tak na něj nedám dopustit. 

Rimmel Stay Matte pudr
Omlouvám se za nehezký obal, ale nápisy už se ošoupaly. Jeden pudr mám v kosmetickém stole a jeden v taštičce, abych je nemusela neustále přehazovat. V zimě nemám potřebu se přepudrovávat tak často jako v létě, kdy se po chvíli lesknu, ale i tak je třeba někdy poopravit škody napáchané otírám si obličeje nenechavými dlaněmi. 

Catrice Rose Royce tvářenka
Tady platí to stejné jako u řasenky. Tahám ji sebou pro případy nouze a vybrala jsem ten nejpřirozenější odstín. I tady mám jednu na doma + druhou na tahání v toaletce a kdybych měla vyhlásit jednu z mých nejpoužívanějších tvářenek vůbec, tak to vyhraje právě Catrice. 

Uf, tak jsme u konce. Jestli jste se pročetli až sem, tak Vám tleskám. :) Snad si nikdo neklepe na čelo, co že všechno to sebou nosím, ale snad jsem jasně dala najevo, že vše co nosím nutně potřebuji! :) 

Zajímalo by mě, kolik toho ve svých taštičkách nosíte vy a jestli je opravdu něco, bez čeho se 
neobejdete? 

Krásný den Vám všem! :)






4 komentáře:

  1. :) Tak ja určite nenosím toho tak veľa !! :) Avšak baleácke obrúsky zbožňujem ! :) Ja som v týchto veciach počas dňa neporiadna a väčšinou sa aj tak "zabudnem" upraviť :) :D Maximálne mám pri sebe pomádu, rúž/lesk, ceruzku, niekedy púder a hrebeň! Ten u mňa nikdy nemôže chýbať :) A krém na ruky, skoro som zabudla :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  2. Já toho tak moc nenosím:) Sebou si vždy vezmu korektor,pudr,lesk nebo rtěnku a jdu:) Obvykle stejně nejsem nikde tak dlouho abych se musela nějak víc upravovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nosik kremovou tvarenku,aktualni stiny,rasenku,lesk,atomizer,tuzku na oboci. Casto se totiz licim az na cestach. Myslim,ze toho nemas tolik:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná taštička. Já jsem svoji ukazovala zde http://sororessa.blogspot.cz/2014/01/co-se-skryva-v-me-kosmeticke-tasticce.html :)

    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)