8. února 2014

AVON aneb Na tohle nemám odvahu...

Ahoj všem! :)

Je to asi měsíc, co jsem dárkem dostala dva produkty z péče o pleť od Avonu a jak už název příspěvku napovídá, tak dnes se chválit nebude.
Pár kousků z dekorativky už mi pod rukama prošlo a některé byly docela ucházející, ale pečující kosmetika jako taková mě nechávala chladnou. Obecně sama nevyhledávám katalogový prodej, takže když mi dva krémy z řady Planet Spa přistály na stole, byla jsem nadšená, že teda jako můžu zkusit něco nového. Nadšení mi vydrželo asi dvacet vteřin, než jsem rozbalila pěknou krabičku a odšroubovala víčko...


Jako první jsem sáhla po krému. Různá mazátka na obličej já můžu, ale to jsem ve sladké nevědomosti netušila, co mě čeká.
Hydratační krém jsem uvítala hlavně proto, že i přes mou mastnou pleť se mi přes zimu tvoří otravná suchá místečka, která každé použití make-upu jen zvýrazní a já se jich chci co nejrychleji zbavit. Bohužel na mě při otevření vykoukla jakási gelová třpytivá barevná hmota a už bylo po chuti. Nakonec jsem se odhodlala i k přičichnutí, ale hned na to jsem věděla, že tohle teda určitě ne! Smrad, smrad, smrad. Nejpodobnější je to asi nějakému prostředku na mytí. Tohle si mám vážně dát na obličej? Na obličej, kde mám ranky od akné?  Na můj svatý obličej?
 Nebojím se experimentů, ale na tohle jsem teda odvahu neměla.


Ke krému na oči už jsem přistupovala trochu skeptičtěji, protože jsem věděla, co mě asi tak zhruba čeká. Opět na ona zlověstná třpytivá hmota, ale tentokrát v průhledném vydání. Překvapilo mě ale, že vůně je úplně jiná než u krému. Dokonce i příjemná a tak jsem spolkla obavy a zkusila namazat oční okolí. 
No, dobře. Oči mi to nevypálilo, ale neskutečně to lepí. Lepí to dokonce tolik, že když mrkám, tak cítím, jak mi to stahuje víčka. Nakonec jsem to po hodině vzdala a stáhla zbytky krému micelárkou, protože neměl nejmenší snahu se ani v tom minimálním množství vstřebat.

Game over. 

No, tak jsem si postěžovala a teď tu mám pro Vás otázku: Máte zkušenost konkrétně s tímhle produktem nebo něčím jiným z pečující kosmetiky od Avonu? 
Musím se přiznat, že kdybych produkty nedostala, tak bych si asi rvala vlasy z hlavy za každou vyhozenou korunu. Tohle je snad opravdu poprvé, co mě "vůně" nebo vzhled produktu dostatečně znechutil na to, abych produkt ani nezkusila... 


5 komentářů:

  1. nemam, nechcem, nepouzivam... a tak to aj zostane

    OdpovědětVymazat
  2. S temito produkty zkusenost nemam a jak to vypada, ani mit nebudu ;-) Z Avonu pouzivam z pecujici kosmetiky jen matujici krem Complete Balance Solutions a ten je uzasny :-) Chvalu jsem slysela i na ocni kremy z rady Solutions, osobni zkusenost ale nemam.

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tenhle krém používá přítelova mamka, tak jsem ho prubla. Ta konzistence i vzhled je dost hrůza, ani na pleti nebyl nijak příjemný..
    Avon nemám ráda, ale musím uznat, že některé krémy mají voňavé - zkoušela jsem i nějaké granátové jablko a to vonělo docela pěkně, i když dost chemicky :)

    OdpovědětVymazat
  4. s těmito produkty z různých katalogů je to vždycky sázka do loterie. daleko víc než Avon mám ale ráda Oriflame. s tím jsem zatím byla téměř vždy spokojená (pravda ale, že žádné zázračné množství toho doma nemám a ani jsem nikdy neměla).

    OdpovědětVymazat
  5. Z Avonu miluju colortrend rasenku,ale jinak ne-e :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)