10. února 2014

Benefit set Finding Mr. Bright

Ahoj všem! :)

Už je to pár týdnů, co jsou Vánoce za námi a já Vám dnes představím jeden ze svých dárků. Dostal se ke mě o něco dříve než na Štědrý den, ale protože ve mě zimní období evokuje hlavně třpyt a jas, tak jsem poctivě využívala denně většinu obsahu tohohle boxíku od Benefitu...


Set s názvem Finding Mr. Bright obsahuje čtyři miniaturky produktů. Lépe řečeno dva rozjasňovače, korektor a tint. 
Celé balení je jedním slovem roztomilé a i když nejsem fanda oranžové, tak krabičku nechávám na kosmetickém stole jako dekoraci. :) 


Každý produkt má svůj vlastní chlíveček kam zapadá. 
Mimochodem srdíčkově zdobená výplň je též roztomilá. 


Dvojice tekutých rozjasňovačů jsou to nej z celého setu. Jako obvykle má každý jiný podtón a jednoduše by se dalo říct teplý a studený. 
Oba  mají po rozetření velmi přirozenou barvu. S přehledem na tvářích zvládnou osm hodin a i když se pak pomalu vytrácí, tak lehký nádech třpytu zůstává. 
Musím ocenit hlavně přirozený lesk, protože neobsahují žádné neúměrně velké třpytky. Konzistencí jsou takový lehčí krém, který se krásně do pleti zapracuje a nenechává barevné fleky. 

I miniaturky Vám vydrží dlouhou dobu, protože stačí opravdu hodně málo a naděláte spoustu parády. Girl Meets Pearl obsahuje celých 7,5 mililitru a High Beam 2,5. Obsah bych nejradši otočila, protože HB je mi o dost sympatičtější. Obecně mám radši rozjasňovače se studeným podtónem.

Na HB se povětšinou pějí oslavné ódy a já už na vlastní kůži vím, že naprosto oprávněně. Zvlášť mé bledé pleti krásně sedí a i když jsem měla tendenci aplikaci rozjasňovače odbývat, tak na Benefit se vyloženě těším. :) 




Dalším produktem je Poise Tint. Použít ho můžete jak na tváře tak na rty. Já osobně upřednostňuji použití formou lehkého tónování rtů, protože s ním neumím pracovat a na tvářích mi dělá fleky. 
Odstín je sice jemňounký, ale když ho nanesu na tváře a okamžitě nerozetřu, tak mi na místě, kde bylo vetší množství, zůstane výraznější flek. Zatím jsem nepřišla na to, jak s ním pořádně zacházet. 

Upřímně ani jiné tinty od MeMeMe neumím nanést jako tvářenku, ale nepřestanu to zkoušet. :) 

A jako poslední je Erase Paste - korektor. Bohužel, tady dárce netrefil odstín a dvojka je na mě opravdu dost tmavá. Vidím to spíš na léto, až chytnu barvu, ale prvotní vyzkoušené mě navnadilo. Krycí schopnost vypadá velmi dobře, ale tady je na hodnocení ještě brzy. :) 

Benefit nepatří k nejlevnějším značkám a tak jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet produkty v "mini" balení. Plné balení High Beam si okamžitě připisuji na svůj wishlist a jakmile minuaturka dojde, tak vyrazím na nákupy. Tint je pořádná zkouška mé mizivé trpělivosti a "tekuté" tvářenky mi k mé smůle pod rukama dělají co si sami chtějí. Korektor na své zhodnocení zatím čeká, ale v létě se mu snad dostane samostatné recenze, protože by byla škoda ho nevyužít. Letos kvůli němu udělám výjimku a dobrovolně se vystavím sluníčku. :) 

Ode mě je to pro dnešek vše a pokud máte podobné sety od Benefitu, tak budu ráda, kdy mi dáte v komentářích vědět, jaký jiný by stál za nákup. :) 

















2 komentáře:

  1. Po tomhle setu jsem hrozně koukala, protože miluju miniatury a v plnou verzi těhle rozjasňovačů nemá šanci člověk spotřebovat:) Ale odradil mě právě ten korektor, protože je šíleně tmavý.. Tak jsem si koupila jen HB, ale po tom posie tintu pokukuju stále :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja porad koukam po tehle znacce,ale nevim nevim zda je to dobra investice. Asi bez toho jeste vydrzim. Prijde mi to dost drahe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)