12. února 2014

Micelární voda Garnier + porovnání s L´Oréal

Ahoj všem! :)

Máme tu středu a s ní přichází i kratší recenze na hodně diskutovanou novinku od Garnier. Ano, nová micelárka na českém trhu. 
Téměř každá značka už nějakou tu svojí micelárku má a já jsem se do jejich používání, nadneseně řečeno, zamilovala. Udělá naprosto všechno - odlíčí, očistí a blablabla... 
Měla jsem tu čest s micelárkami od Lirene, Mixy, Biodermy, Dermacolu, L´Oréalu a když se objevila nová od Garnier, tak jsem ji přirozeně musela mít. 


Neodpustím si pár slov k balení, které se mi jednoduše líbí.V drogériích se nejčastěji setkáte s vodami, které mají objem kolem 200 mililitrů, ale Garnier má jednou tolik a protože spotřebovávám micelárky poměrně rychle, tak větší balení jenom vítám. Jednoduchý nepřeplácaný design je pro mě dalším plusem a cena okolo dvou set korun je opět více než příjemná. 


Voda je určená na citlivou pleť a když je něco pro citlivou pleť, tak je to pro mě synonymem pro "každou" pleť. Slibuje odstranění make-upu, čištění a zklidnění díky vysoce tolerantnímu složení. 
400 mililitrů má vyjít na nějaký 200 použití, ale popravdě řečeno mě nikdy nenapadlo počet použití počítat. 

Jak ale většina asi ví, tak značka Garnier spadá pod stejného velitele jako značka L´Oréal. Micelárku od L´Oréal mohu za sebe označit jako jednu z těch nejpovedenějších a spotřebovávám teď čtvrté balení, proto jsem od Garnier čekala přesně to, co dokáže i L´Oréal. 


Obě vody se liší snad jen v balení a velikosti obsahu. Přesto, že se mi L´Oréal opravdu svým vzhledem zamlouvala, tak Garnier je ještě o krok před ní. Zaoblené a větší balení na mě působí "veseleji". 
A teď ke složení... 


Obě micelárky mají složení na chlup stejné. Co je v Garnier je i v L´Oréal a naopak. Obě stejně dobře odlíčí, vyčistí, nelepí, nejsou nijak přílišně parfemované a sedí mi naprosto stejně dobře. Kdybych mi je někdo dal bez popisku a ve stejném balení, tak se bez mučení přiznám, že bych nerozeznala jednu od druhé. 

Obě vody seženete v drogériích a protože je Garnier novinkou, tak se dá koupit v různých akcích. Já tu svou kupovala asi za 150 korun v Tescu, ale původní cenu si bohužel nepamatuji. Obě vody jsou téměř totožné a při jejich používání jsem nezaznamenala žádný rozdíl. Pokud máte s L´Oréal dobré zkušenosti, tak se nebojte sáhnout ani po její sestře od Garnier, protože jsou to opravdu téměř identická dvojčata. :) 

Už jste vyzkoušeli Garnier nebo Vás ani neláká? :) 






7 komentářů:

  1. Ja uz taky podlehla a jsem moc spokojena,muzu prestat kupovat micelarku z lekarny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle vodu bych ráda vyzkoušela, vzhledem k tomu, že i Garnier vždy hezky sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus a věřím, že nebudeš zklamaná. :)

      Vymazat
  3. Já se na ni chystám. Teď mi dochází L´Oreal.. :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem se na ni dívala v Tescu, ale odolala jsem. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Juj, tu Garnier mám taky, ve slevě jsem jí měla za 150 a plná cena je 179 :) Také jí můžu vřele doporučit, protože udělá přesně to, co od micelárky očekávám. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)