14. února 2014

Revlon Colorstay make-up pro smíšenou/mastnou pleť 110 Ivory

Ahoj všem! :)

Když jsem před rokem s blogem začínala, tak jsem byla zarytým odpůrcem make-upů, protože jsem byla přesvědčená o tom, že problematická pleť potřebuje dýchat, dýchat a dýchat. Ve svých kosmetických začátcích jsem používala denně make-up od Giordani Gold, protože jsem jím zakrývala akné a jiné nedostatky, ale co si budeme povídat - ve čtrnácti letech člověk v kosmetice není tak zručný, takže když jsem si později uvědomila, že tím spíš všechny nedostatky jen zvýrazňuji, rozhodla jsem se od používání make-upů upustit. Tohle rozhodnutí mi vydrželo poměrně dlouho, protože jsem po make-upu nesáhla téměř pět let, ale za tu dobu se poměrně rozšířil jednak sortiment make-upů tak i moje schopnosti v práci s nimi. 
Chuť vrátit se k používání make-upů přiživil i boom BB krémů, kdy jsem vyzkoušela ty drogérkové i asijské. Dodnes pravidelně používám BB od Misshy, ale v poslední době jsem si oblíbila i nový Rimmel - recenze tady. Samozřejmě nejsem z těch, kteří by dál nehledali a jako další položkou na mém wishlistu byl mnohokrát diskutovaný Revlon Colorstay. 


Revlon make-upy vyrábí ve dvou verzích a to pro kombinovanou/mastnou pleť a pro normální/suchou pleť. Já samozřejmě zvolila variantu pro pleť mastnou a v nejsvětlejším odstínů 110 Ivory. Na googlu najdete stovky swatchů, takže zmýlit se vývěru bylo takřka nemožné a já se trefila na 100%. 

O obalu není třeba nic moc psát, ale pochválím skleněnou lahvičku. Co už tak moc nepochválím je dávkování, které kritizuje hodně majitelek a já nejsem výjimkou. Uvítala bych pumpičku nebo užší dávkovač, ale věděla jsem do čeho jdu, takže jsem byla na nervování se při aplikaci připravená. 


Konzistence make-upu je opravdu hodně tekutá. Z lahvičky teče jedna báseň a je třeba si dát pozor, abyste zbytečně nevylili příliš. Protože jsem prvních pár aplikací neodhadla, tak jsem se o nějaký ten obsah ošidila a skončil setřený kapesníkem v koši. 
Obvykle jsem zvyklá si make-up nanést na obličej v "ťupkách" a pak postupně roztírat, ale tady bohužel. Make-up schne rychlostí blesku a jakmile ho nezapracujete hned, tak budete mít co dělat, abyste ho vůbec rozetřeli. Dávkuji si ho tedy postupně na jednotlivé části obličeje, abych se vyhnula šmouhám. Zapracovat do pleti se dá bez problémů a za pár chvil si krásně "sedne" a splyne s pletí, takže netvoří efekt masky. Krytí je lehčí až střední, ale dá se docela dobře vrstvit. Tím se ale potom stává o něco viditelnějším. 
Bohužel pro mě ale dost zvýrazňuje sušší místečka na pleti a to hlavně kolem akné, takže je před aplikací třeba dát si na přípravě obličeje záležet. Používám peeling, čistící gel a nakonec pořádně celý obličej hydratuji krémem, abych předešla rozčilování se. 
Co pro mě ale zajímalo nejvíc byl výsledný matující efekt. Bez přepudrování se make-up neobejde, protože po jeho nanesení se pleť dost leskne, ale jakmile jej zafixujete pudrem, tak obličej vydrží matný cca 5 hodin. Pak se začínám lesknout hlavně v T-zóně, ale to vyřeší další přepudrování a do večera mám pokoj. Já jsem s tímhle výsledkem spokojená i když subjektivně mi pleť udrží déle matnou Rimmel. 

Celkově jsem s make-upem spokojená hlavně díky jeho skvělému odstínu, který není ani o chlup tmavší než má pleť, což se mi často nestává. Malinké mínus má u mě to zvýrazňování sušších míst, protože jestli něco nesnáším, tak je to právě zvýraznění všech stroupků a ne vždy se podaří pleť úplně vyhladit. Určitě musím souhlasit s tím, že je to jeden z nejlepších make-upů, které jsem na mastnou pleť měla možnost vyzkoušet. Budu muset popřemýšlet o koupi nějakého udělátka, kam bych si mohla make-up odlít, ale to uvidím časem. Zatím make-up odlévám po troškách přímo na plochý štětec, kterým ho rozetřu jen tak na hrubo a následně ihned zapracuji flat top kabuki štětcem. 

Pro majitelky mastné a pórovité pleti musím říct, že make-up pleť nijak póry neucpává a ani nezhoršil stav mého akné. Při odlíčení je třeba dát si záležet, protože i když se zdá, že už je všechen pryč, tak si tím nebuďte tam jisté. :) 

Koupeno na tomto e-shopu za krásných 240 korun. :) 




7 komentářů:

  1. Pro mě nejlepší make-up na světě! (Nebo z těch, co jsem vyzkoušela :-D) Matující funkce mě velmi mile překvapila, prostě skvělé. V komentáři bych pouze opakovala to, co jsi napsala v článku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za sebe sice nemůžu říct, že je to ten úplně nejlepší, ale rozhodně jeden z nejlepších to je! :)

      Vymazat
    2. Já jsem v téhle oblasti skoro nepolíbená, vybírám asi ze tří make-upů :-D

      Vymazat
  2. Delší dobu už si ho přeji vyzkoušet:) tak snad se ke mě dostane :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho jako oblíbence a moc ráda o něm čtu názory ostatních. Asi tak nějak souhlasím s tvým článkem, ale zprvu mi suchá místa nezvýrazňoval (nebo jsem si tolik nevšímala?) a teď ano. Ale nevím, po jakém jiném a lepším bych sáhla, protože jak víme, cena není zárukou kvality. Protože maskuji jen nedokonalosti, klidně zaplatím i víc a vydrží mi dlouho. Láká mě třeba Lancome nebo MUFE HD (do neděle Sephora akce za 790) ale prostě jsou to výstřely na prázdno, kdo ví, jak to bude u mě a prostě nemám nějak náladu utratit přes tisícovku s nejistým výsledkem. Zvažuji zajít k Bobbi Brown, protože tam by mě s ním i nalíčily a poradily přesně odstíny, mají jich vážně hodně. Ale zas jednou už jsem od nich nalíčená byla a super, ovšem trochu jsem se leskla... :-/// To jsou problémy :-D Potřebovala bych nějakého odborníka, co by mi poradil. A Sephora-ženy, co mi poradí mezi regálem a beztak moc nevnímají, na co se jich ptám a melou svoje naučené - nějak nemám chuť si u nich něco tak drahého kupovat (takže jsem si vlastně odpověděla sama - jdu k Bobbi, tam se skutečně orientují na zákazníka bych řekla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem přemýšlela nad něčím "lepším", ale parfumérie kolem mě žádné kvalitní nejsou a hlavně mám strach, že vyhodím tisícovku za make-up, pod kterým se budu lesknout, protože mám opravdu dost mastnou pleť. Až budu mít cestu do metropole, tak určitě někam zaběhnu, ale právě se bojím, že mi neporadí, ale nacpou mi to, co chtějí prodat. :D

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)