15. února 2014

TAG 50 faktů o mně

Ahoj všem! :) 

Máme tu víkend a pro dnešek jsem se rozhodla nechat Vás oddechnout od kosmetiky a pokusila jsem se o TAG 50 faktů o mě. Musím uznat, že padesát je dost vysoké číslo a dalo mi to zabrat, ale pokud máte pár minut nazbyt a rádi si počtete, tak směle do toho... 

1. Nehet na prostředníčku levé ruky mám úplně jiného tvaru, než nehty na všech ostatních prstech.

2. Do pěti let mi nerostly vlasy, takže jsem byla úplně plešatá. Do první třídy jsem nastupovala s kraťounkým „ježkem" a své první dlouhé vlasy po lopatky jsem měla až někdy ve čtrnácti letech. 

3. Mám panickou hrůzu z jehel, takže jsem už sedm let nebyla na žádných krevních testech a moje poslední injekce byla očkování proti Tetanu.

4. Mám neustále studené ruce i nohy, takže ani v létě nenosím otevřenou obuv, protože bych zmrzla i ve třicetistupňových vedrech.

5. Do patnácti let se mi po kávě dělalo zle, ale pak nastal zásadní obrat a od té doby vypiji alespoň tři velké hrnky kafe denně.


6. Čaj ani kávu nikdy nesladím ani nedolévám mlékem. Jedinou výjimkou je Latté z McDonald´s. 

7. Nesnáším Hermelín a Nivu, ale ze sýrů naopak nedám dopustit na štiplavé Pecorino, který je prý chuťově Nivě podobný, ale podle mě je to naprostý nesmysl. :) 

8. Vystačím si se čtyřmi hodinami spánku denně a nikdy nechodím spát před půlnocí.

9. Od doby co mám řidičák (2 roky)  nepiji alkohol. Co kdybych náhodou musela neodkladně někam jet?

10. Nikdy, ale opravdu nikdy jsem nikam nepřišla pozdě.

11. Nikdy jsem nezaspala a neskutečně mě rozčilují lidé, kteří zaspávají pravidelně. 

12. Mám fobii z bosých nohou, proto do mého bytu nesmí nikdo bez ponožek. Ani v létě!

13. Baví mě péct sladké zákusky, ale více než polovinu z nich jsem nikdy neochutnala. Zrovna dnes jsem upekla 140 žloutkových věnečků na oslavu. :) 

14. Nikdy jsem za 13 let školy nepoužila tahák ani si nenechala napovídat.

15. Do páté třídy jsem byla v matematické třídě a byla jsem v matice premiantka. Od šesté třídy jsem z matematiky propadala každý rok. A to i na střední.

16. Miluji tvorbu Salvadora Dalího a jeho výstavu v Praze jsem navštívila už čtyřikrát.


17. Nemohu nosit linky na horních víčkách, protože po zánětu oka mám jedno víčko o něco níže než to druhé. Při normálním líčení si toho stěží někdo všimne, ale jakmile si udělám linky, tak se mě každý ptá, proč mám každou jinou. Ale já nemám! :) 

18. Nikdy nejdu spát neodlíčená. Nikdy!

19. Baví mě vysávat, prát a žehlit. 

20. Za posledních 6 měsíců jsem shodila 15 kilo a nemám tušení,  jak se to stalo.

21. Nenosím a nikdy jsem nenosila sukně.

22. Nemám ráda populární hudbu a do listopadu minulého roku jsem nevěděla, jak vypadá Justin Bieber.

23. Mám v bytě už rok televizi a poprvé jsem ji zapnula letos při zahájení ZOH. Po ukončení bude mít zase rok pauzu. 

24. Snídám jedině bílý jogurt nebo nic.

25. Jako mladší jsem psala básničky a měla téměř dopsanou knihu. Bohužel se mi zbláznil počítač a já o všechno přišla. Od té doby už nepíši. 

26. Harry Potter je jediný film, jehož všechny díly jsem shlédla v kině.

27. Žádný mobil mi nikdy nevydržel déle než rok.

28. Pravidelně každý rok jezdím lyžovat do rakouských Alp a nesnáším dovolené u moře, protože nerada chodím v plavkách.

Alpy 2013

29. Jsou tři  věci, které mi nikdy nesmí chybět v lednici – bílý jogurt, brokolice a mrkev.

30. Moje nejoblíbenější barvy jsou černá a fialová. Naproti tomu nemám ráda červenou a oranžovou.

31. Pod spodním rtem mám jizvu, kterou jsem si způsobila pádem z kola a prokousla si vlastní pusu.

32. Neustále mám u sebe svůj diář a to i v případě, že jedu na víkend do přírody. Co si nezapíšu, neexistuje. 

33. Nikdy jsem nehrála počítačové hry kromě Age of Empires u které jsem i dnes schopná strávit hodiny.

34. Po měsíci jsem opustila vysokou školu, protože jsem se žalostně spálila ve výběru oboru.

35. Nechodím do parfumérií, protože se tam necítím dobře.

36. Miluji svíčky všech tvarů i velikostí. Obvykle mám železné zásoby, které vrchovatě plní všechny šuplíky nočního stolku. Nedám dopustit na Yankee Candle, ale radost mi udělají i obyčejné čajovky. 

37. Když jsem se poprvé dostala do Anglie, brečela jsem dojetím. Splnil se mi tím můj malý sen. Bylo to v době, kdy se v Anglii volil nový premiér a já si neodpustila žhavou politickou debatu u snídaně s mou dočasnou anglickou maminou. 


38. Nesnáším cestování autobusem a vždy jsem raději volila vlak i za cenu delší cesty. 

39. Vždy si v autě zpívám a monetárně nejčastěji Amy McDonald.


40. Už tři roky přemýšlím nad tetováním, ale … jehla!

41. Šetřím si lesklé kovové mince a loni jsem tak v kasičce nastřádala šest tisíc.

42. Myji si vlasy každý den a nikdy bych nešla spát s neumytou hlavou.

43. Ve skříni mám vše včetně triček, tílek, mikin nebo kalhot pověšené na ramínkách a dokonce i srovnané podle barev. 

44. Od sedmnácti let žiji sama v bytě 3+1 a ten klid a dostatek prostoru bych už nevyměnila. 

45. Moje suverénně nejoblíbenější oříšky patří pistácie, ale nebaví mě je loupat.

46. Nesluší mi červené rtěnky a neskutečně mě to štve!

47. Od malička jsem díky mamky zaměstnání ve styku s dětmi, ale neumím si představit, že bych měla to své.

48. Jsem schopná v teplých měsících přenocovat venku a celou noc sledovat hvězdy. Just relax. :) 

49. Omdlela jsem ve zverimexu, když se ke mně přiblížil muž s živým hadem okolo krku. Hadi a jehly jsou na stejné úrovni, co se paniky týče.

50. Nemám ráda sci-fi ani fantasy. 

Uf, konečně u konce. Tak to by bylo ode mě pro tento týden vše a já Vám přeji klidný zbytek víkendu! 

8 komentářů:

  1. To jsou docela zajímavá fakta. :-)) Do Anglie bych jela hned! :-) Akorát mě štve ten titulek. Není to gramaticky správně. Neříkám, že já píšu bez chyb, ale tohle mě bije do očí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áááá stydím se! :D Nenápadně jsem opravila a děkuji za upozornění. :)

      Vymazat
  2. Konečně taky někdo nenosí sukně, rozumím tomu. Jako je mi v nich prostě zima ......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednak mi je v nich zima i v létě a hlavně se v nich necítím vůbec pohodlně. :)

      Vymazat
  3. Mě nejvíc zarazilo, že žiješ od 17 sama v docela velkém bytě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlela jsem s rodiči a mladším bráchou ve 3+1, ale měli jsme s bráchou společný pokoj. Bohužel jsme se v něm mačkali a tak jsem dostala byt svůj. :)

      Vymazat
  4. s bodom 4 to mám podobne, ale v lete v pohode nosím otvorenú obuv.
    Čaje veľmi nepijem a kávu naopak vždy dolejem mliekom, inak mi nechutí.
    So spánkom to mám podobne - keby nemusím, tak ani nespím.
    Sukne naopak milujem a nosím ich takmer stále. A ešte šaty :)
    Harryho Potter som nikdy nevidela ani jednu časť.
    Vlasy si umývam tiež každý deň, ale ráno.

    Takže pekne som si počítala :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)