17. února 2014

Silk´n Sonic Clean čistící pomocník při péči o obličej

Ahoj všem! :)

Začíná nám nový týden doprovázený pěkným počasím a já doufám, že sněhu, mrazu a rannímu škrábání skel auta už definitivně odzvonilo. Se změnou počasí přichází i změna péče o pleť, která se v teplejších dnech chová úplně jinak než v těch mrazivých. Co ale zůstává celoroční záležitostí je důkladné čištění a já si v listopadu minulého roku pořídila pomocníka - Sonic Clean. 

Už od pohledu Vám asi napadne, jak moc je podobný dobře známému Clarisonicu. I já jsem zprvu uvažovala právě o Clarisonicu Mia 2, ale nevěřila jsem v účinek tolik, abych byla ochotná za to obětovat peníze. Všichni asi známe lákavé fotky před/po, které se objevují na netu dnes a denně, ale přiznejme si - jak velkou asi mají vypovídací hodnotu? Už jsem se několikrát nechala zlákat a výsledek mě více méně zklamal, takže zamávat třemi tisíci do větru jsem neměla odvahu. Nebyla bych to ale já, kdybych to vzdala a nehledala dál. Nakonec jsem si sama sobě dala limit tisícovku, kterou jsem měla "na volno" připravenou pro svoje potřeby a po porovnání pár produktů jsem se definitivně rozhodla pro Silk´n Sonic Clean. 


Sonic Clean je věcička, která Vám pomůže při odlíčení, čištění a masáži pleti. Nikdy předtím jsem nic podobného nedřela v ruce a neměla možnost si osahat kartáček, ale pomodlila jsem se, aby nebyl příliš hrubý a vrhla se do objednávky. I s poštou mě vyšel nějaký 900 korun a za čtvrt roku používání už na něj mám ustálený názor. 


Sonic Clean k Vám dorazí v klasické krabici s jednoduchým popisem, k čemu všemu ho můžete využít. Já navíc kromě celého obličeje používám i na dekolt, kde se mi sem tam pupínek objeví. 


V  balení na Vás čeká samotný přístroj, stojánek, nabíječka a náhradní kartáček. To vše zasazené na svém místě v plastovém obalu. 
Upřímně jsem nikde nedohledala, jestli je Sonic dodávaný právě s náhradním kartáčkem, ale jsem ráda, že ano. Náhradní hlavice v balení po dvou kusech stojí okolo dvou set korun. 
Vybírala jsem i podle možnosti uskladnění nebo spíše postavení v koupelně. Stojánek byla jasná volba a tak ho mám vystavený na kraji umyvadla. 
Nabíječka má dostatečně dlouhý kabel na to, abych ji natáhla přes půlku koupelny (ano, mám malinkou koupelnu) a na jedno nabití vydrží 2,5 hodiny. 


Samotný Sonic je poměrně lehký. Oceňuji gumové pásy po stranách držadla, díky nimž neklouže ani v mokrých rukách. Dírka pro nabíječku má svůj silikonový kryt, který dobře těsní a chrání tak před vlhkostí. 

Pod kartáčkem na držadle najdete diodu, která svítí dvěma barvami podle stupně výkonu. Červená je pro intenzivnější program a zelená pro program vhodnější na citlivější pleť. Já osobně volím intenzivní čištění večer a jemnější ráno. 
Hned pod diodou je silikonové tlačítko pro zapnutí, vypnutí a změnu programu. 
Samotný Sonic je nastavený na jednu minutu, která stačí pro vyčištění celého obličeje. Po uplynutí minuty se sám vypne. Já ale čistím vždy minuty dvě, protože mi jedna minuta přijde jako poměrně krátká doba. 


Teď už ale ke kartáčku. Ten je takový "akorát". Není ani příliš hrubý, ale ani není měkký natolik, abyste necítili, že pleť čistíte. Co jsem ale netušila je to, že kartáček se sám netočí, ale pouze vibruje. Krouživý pohyb musíte obstarat vlastní rukou, což mi ale vůbec nevadí, protože sama tak můžu volit intenzitu a velikost plochy čištění. 
Dva volitelné programy jsou velkou výhodou. Po intenzivnějším programu je pleť lehce začervenalá. Neřekla bych, že podrážděná, ale jen více prokrvená, protože začervenání za pár minut zmizí a ani na dotek není znát zvýšená citlivost. Přesto červený program volím na noc, kdy i na kartáček více přitlačím, abych vyčistila opravdu každičký pór. Na ráno je zelený program tak akorát pro probuzení pleti a odstranění kožního mazu a odumřelých buněk. Navíc po něm pleť nijak barvu nemění, takže se můžu hned nalíčit a odejít bez obav z domu.


Před použitím pleť i kartáček navlhčím vlažnou vodou, abych otevřela póry. Pak na kartáček nanesu právě používaný produkt na čištění, zapnu a vesele čistím. Momentálně používám spolu s Niveou čistícím gelem. 
Čistit začínám obvykle od tváře přes bradu k druhé tváři. Poté pokračuji nosem, kterému věnuji nejvíce času a nakonec celou další minutu věnuji čelu. Po čištění obličej opláchnu od zbytků pěny a jemně vysuším ručníkem. 
Tímto děkuji Veronice z Cosmetic Jam díky které jsem si nakoupila spoustu malých ručníků, které používám jen na obličej a poctivě peru. :) 
Nakonec tahem sundám z přístroje i kartáček, důkladně opláchnu pod tekoucí vodou a nasadím zpět.

Po použití je třeba obličej pořádně hydratovat a s tím mi pomáhá právě hydratační krém od Mixy, který mám už ve třetím balení. 

A teď to nejdůležitější a to jsou účinky. Já za sebe sice moc nevěřila v žádný zásadní obrat k lepšímu, ale když mi i lidé v mém okolí nezávisle na sobě chválí zlepšení pleti, tak jsou změny asi dost pozorovatelné. Sama za sebe musím říct, že jsem se zbavila hlavně velmi viditelných pórů na tvářích a povedlo se mi minimalizovat i černé tečky na nose. Nějaký ten pupínek se mi sem tam na čele objeví, ale díky čištění se rychleji vysuší a kartáček odstraní šupinky kolem, takže je pak make-up nemá možnost zvýraznit. 
Je znát, že na dotek je pleť o dost jemnější a vypnutá. 

Já jsem absolutně spokojená s nákupem a i když jsem čištění pleti věnovala maximum času i bez Sonicu, tak s ním cítím, že mám tvář čistou jako nikdy. I tak ale nelituji toho, že jsem neinvestovala více, protože Sonic odvádí svou práci na výbornou a neumím si představit, že by mi něco snad pomohlo ještě více. 

To je ode mě pro dnešek vše a já Vám přeji úspěšný start do nového týdne. :) 

Silk´n Sonic Clean jsem kupovala tady. 

Máte podobný čistič nebo uvažujete nad něčím podobným? :) 






4 komentáře:

  1. tak jsem si odkaz hned uložila, a až se to bude hodit, pravděpodobně si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hodně zajímavě. Já používám jen takový od garnieru,myslím, že ze řady Pure a taky jsem s tímhle spokojená. Takže i tato věc by mě nejspíš okouzlila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nabízím k prodeji :) http://elektro.bazos.cz/inzerat/50931246/Silkn-Sonic-Clean.php

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)