19. února 2014

Porovnání transparentních sypkých pudrů - Essence, MeMeMe, Dermacol

Ahoj všem! :)

Jsme úspěšně v polovině týdně a dnes jsem tu s menším srovnáním sypkých transparentních pudrů. Tentokrát půjde o značky Dermacol, MeMeMe a Essence. Všechny tři se u mě ohřály minimálně půl rok a tak nastal čas Vám o nich něco napsat. 


Dermacol i Essence seženete běžně v drogériích. Essence spíše v DMkách, protože stojan s touhle kosmetikou nenajdete ve všech Rossmannech, ale MeMeMe jedině přes internet. 

A vrhneme se na to. 


Začnu největším průšvihem a tím je značka MeMeMe. Balení produktu mě zaujalo na první pohled, ale protože české recenze se hledají dost těžko a překládat si ty anglické se mi nechtělo, tak jsem kupovala trochu naslepo. 
První problém nastal hned, jak jsem balíček otevřela. E-shop mi bohužel poslal pudr lisovaný a navíc v šíleném odstínu, takže jsem místo radosti nejdříve vše reklamovala. Naštěstí to se obešlo bez problémů a tak jsem za dalších 14 dní v rukou držela ten pravý sypký pudr. 

Sypké pudry bývají v drtivé většině případů transparentní, tudíž jsem čekala pudr bílý. Jaké bylo překvapení, když na mě z krabičky koukal pudr s dost výraznou barvou, ale nenechala jsem se tím odradit. 


Po nanesení na pleť je sice barevně téměř neznatelný, ale lehký béžový nebo spíše žlutý podtón na tváři zanechá. To bych ještě dokázala kousnout, ale co už mi opravdu vadí je fakt, že pudr je opravdu suchý. Ano, suchý a navíc není úplně jemný. Je to spíše taková krupička, která na pleti zvýrazní každičkých chloupek a vůbec nesplyne. Naopak na tváři sedí a mává všude kolem, aby ho nikdo neměl šanci přehlédnout. 
Bohužel ani po pár pokusech jsem si k němu cestu nenašla a neukecala mě ani roztomilá rádoby labutěnka, která je součástí balení. S tímhle pudrem se žádného pěkného "finiše" nedočkáte a pokud máte sušší pleť, tak kolem něj jen velikánským obloukem. 


Druhým pudrem je často diskutovaný Essence. Dělá se ve formě lisované a sypké. Já už v pudrech lisovaných svého favorita mám, takže volba byla jasná. 
Pudr je hodně chválený hlavně díky příznivé ceně, která je okolo stovky a také díky matující schopnosti, kterou jsem chtěla vyzkoušet na vlastní pleť. 
Balení je poměrně malé a jednoduché, ale ne příliš bytelné. V porovnání s MeMeMe je to takový křehoučký drobeček. 


Tentokrát na mě čekal opravdu bílý pudr a opravdu jemně namletý. Po nanesení na pleť jsem už ale tak nadšená nebyla. Když má být něco transparentní, tak to má být transparentní, ale tohle pro mě prostě není. I když mám opravdu bledou pleť, tak Essence mi na tváři nechá bílou masku a není to tím, že bych se ho snažila nanést v přílišné vrstvě. Ať se snažím jak chci, tak si na pleti nesedne.  
Matující schopnost je taková ano i ne. Něco vydrží, ale kvalita odpovídá ceně, takže se po dvou hodinkách začínám lesknout a to je pro mě výdrž žalostná. Větší úspěch pravděpodobně sklidí u někoho, kdo netrpí na mastící se pleť tolik jako já. 


A to nejlepší na konec a tím je pudr od Dermacolu. Je to moje stálice a vracím se k němu bez rozmýšlení. 
Prodává se ve dvou odstínech a to Light a Natural. Já samozřejmě volím odstín Light a jsem maximálně spokojená. 


Pudr není úplně bílý, ale za to je krásně jemný a není suchý. Na pleti ho necítíte a nezachytává se ani na jemných chloupcích. 
Nemusíte se bát nevzhledných mapek a o matnou pleť mám na půl dne vystaráno. V zimních měsících zvládne i osm hodin beze změny a to je za mě úctyhodný výkon. Poté se objevuje lesk jen v T-zóně, ale stačí znovu přepudrovat a máte do večera pokoj.
Balení má 13 gramů a cenově se pohybuje okolo 220 korun, ale není to žádná závratná investice, která by se nevyplatila. 

Sečteno a podtrženo, tak jasným vítězem se stává jednoznačně Dermacol. Pokud jste na lovu skvělého transparentního pudru, tak za sebe mohu na 100% doporučit navštívit drogérii a omrknout stojan Dermacolu, který pleťovou dekorativku umí. 

Máte svého sypkého oblíbence? Budu ráda za Vaše tipy. :) 















4 komentáře:

  1. Ještě jsem žádný takový pudr nezkoušela, ale ten od Dermacolu mě hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus. Věřím, že nebudeš litovat. :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsem si koupila druhé balení Dermacol pudru a nezkusila Essence :-) Dermacol je skvělý a tenhle pudr se jim vážně povedl.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Dermacol koukam uz dlouho,tak treba nekdy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)