21. února 2014

MAC tvářenky v odstínu Gleeful a Plum Foolery

Ahoj všem! :)

Úspěšně nám končí předposlední týden v únoru a dnes tu mám pro Vás recenzi na značku, která byla dlouhou dobu na mém wishlistu.
Jako tvářenkový maniak jsem samozřejmě měla jasno, co chci od této značky vyzkoušet, ale vybrat si z tak široké palety odstínů mi dalo pořádně zabrat. Nakonec jsem neodolala a pořídila si tvářenky rovnou dvě a to Gleeful a dobře známou Plum Foolery.


A protože mi vůbec nevadí tvářenky výraznějších barev, tak Gleeful byla jedna z prvních, která mi podle swatchů padla do oka. Plum Foolery byla hned v těsném závěsu, ale nedokázala jsem se rozhodnout jen pro jednu a tak jsem si dopřála a pořídila si obě dvě, i když se jedná o poměrně hodně podobný odstín. 



Básnit o krásném, téměř minimalistické obalu asi nemá cenu, ale musím uznat, že na pohled působí opravdu dobře. Klasická černá nikdy nic nezkazí a vše dosedá tam, kde má. 
Navíc jsem si v poslední době oblíbila kosmetiku, která má ještě nějaké to svrchní balení nebo krabičku, ale na to se v drogériích často narazit nedá. U high-end značek je to klasika a tak mě to k nim najedou táhne víc, než by moje peněženka chtěla. :) 


Velikostně se tvářenka krásně vejde do dlaně, takže i na cesty je skladná a otevírat se dá i bez sedřeného laku na nehtech. 

Tvářenek má MAC několik řad a já zvolila minerální (Gleeful) a Sheertone (Plum Foolery.) Vzhledem se mi více zamlouvá právě ta minerální, která zaujme hned na první pohled "nafouklým" tvarem. 


Teď už ale k samotným odstínům...

Gleeful


Já jsem jedním slovem nadšená! Dlouhé vybírání a porovnávání se vyplatilo a dorazil ke mě odstín, který jsem si zamilovala na první pohled, protože na jaro mám ráda výraznější líčení tváří v kombinaci s jemným líčením očí a rtů. Na fotce bohužel tolik nevyniká její růžovější podtón a zdá se tak spíš do červena.

Plum Foolery


Plum Foolery je na první pohled méně "šťavnatá" a má silnější podtón do hněda. Ve skutečnosti je barva o něco více do švestkova, ale lépe se mi jí bohužel vyfotit nepodařilo. Její švestkové odlesky jsou viditelné spíše v samotném balení.

Tvářenky jsou opravdu jemně mleté a snadno se nanáší. I s velmi jemným štětcem od Sigmy je snadné to s nimi přehnat a téměř není třeba je vrstvit. Odstíny jsou velmi syté, ale nanáší se v krásné jednolité vrstvě bez fleků.
I přes použití jemného štětce tvářenky lehce práší, ale rozhodně ne nijak tragicky. Více je to znát u tvářenky Gleeful.
Navíc Gleeful obsahuje jemný shimmer, který tvář krásně prozáří. To je přesně to, co miluji třeba na tvářence od Viva.
U Plum Foolery by se shimmer dal nazvat spíš třpytem, protože přece jen se v ní najdou výraznější zlatavé odlesky.

Samotná výdrž tvářenek je taková normální. Nepřijde mi o nic moc výrazně lepší než třeba u tvářenek od Physicians Formuly nebo Bourjois, ale pravdou je, že vždy je večer po celém dni co odličovat. Barva na tvářích bledne pomalu a spíše až po těch pěti hodinách, ale rozhodně se neztrácí úplně. Ovšem vzhledem k mé mastné pleti je to vynikající výkon.

Celkově tvářenky splnily má očekávání na jedničku s hvězdičkou. MAC si tak konečně můžu škrtnout ze seznamu "musím zkusit", ale naopak ho musím připsat na jiný seznam "musím zkusit víc!".
Rozhodně musím ještě jednou pochválit obrovský výběr odstínů, protože vybírat jen tu jednu jedinou z takového množství je pro mě utrpení. Příště bych ráda sáhla po nějaké rtěnce, ale uvidíme, co mi padne do oka. :)

A jaká je Vše zkušenost s MAC? Je nějaký produkt, který byste mi doporučili? :)



3 komentáře:

  1. s MAC zatím žádné zkušenosti nemám, celkem by mě ale lákala k vyzkoušení právě tvářenka, nebo pudr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstínově jsou nádherné! i když já radši jemnější barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Mac nic nemám a u tvářenek bych se bála té pigmentace, moc silné - aby se mi to nevymklo ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)