22. února 2014

Tangle Teezer vs. Detangler

Zdravím Vás! :)

Dnešní recenze se bude týkat péče o vlasy a jak už název příspěvku napovídá, tak půjde o porovnání dvou pomocníků při česání a to Tangle Teezeru a Detangleru. Tangle Teezer (TT) je v blogosféře hodně profláknutý a zažil i docela masivní boom, kterým jsem se nechala strhnout i já. Detangler (DT) je taková náhražka původního kartáče, který jsem si pořídila začátkem tohoto roku, protože jsem hledala něco pohodlnějšího pro domácí česání.

Vpravo DT a vlevo TT.

Když jsem loni v lednu kupovala TT, tak jsem zvolila cestovní verzi s krytem na štětiny. Původně jsem obíhala kamenné obchody, ale tam byly ceny oproti internetu i trojnásobné a tak jsem nakonec objednávala z portálu www.krasa.cz. Měla jsem v úmyslu kartáč tahat sebou v kabelce a tak se mi kompaktní cestovní verze zdála jako to pravé pro mě. Nakonec jsem se rozhodla i pro trošičku infantilní vzor, ale ovečky já můžu. 


Kartáč jsem používala denně a dokonce poslal do šuplíku i mé ostatní hřebeny a kartáče. I když jsem si myslela, že dřevěný kartáč už nic překonat nemůže, tak TT ho převálcoval naprosto dokonale. Sice jsem moc nevěřila řečem o zázraku, který netahá vlasy, ale byla jsem sama překvapená, jak snadné a bezbolestné rozčesávání s ním zažívám. 
Po cca půl roce ale nějak došla k závěru, že na nějaké to přečesání během dne je fajn, ale proto abych večer pohodlně rozčesala umyté vlasy mi něco chybí - rukojeť. 

No a nadešlo shánění kartáče s rukojetí. Obvykle když něco chci, tak mám tendenci si to pořídit opravdu hned, ale tady jsem si dala na čas a radost si udělala až za dalších pár měsíců a moje volba padla na DT. 



DT se chytil původního záměru TT a vytvořil lehký, umělohmotný kartáč s rukojetí. Štětiny jsou srovnatelné s TT i když mi tady přijdou malinko měkčí a lehce i delší. Je opravdu hodně lehoučký, takže téměř necítíte, že v ruce něco máte. Co mě malinko zklamalo je nedodělaný design, který je vidět na fotce vpravo dole, kde je potisk jaksi rozmazaný a neúplný. Vzhledem k ceně, která je okolo 150 korun, což je o něco méně než originální TT, se asi něco nedokonalého čekat dalo, ale i tak to trochu kazí celkový dojem. Vybírala jsem opět podle mé oblíbené kombinace černá/bílá, který vypadá vždy hezky a spolu s TT se na ně i krásně kouká. 
Rukojeť splnila svůj účel a vlasy se češou opravdu o něco pohodlněji. Ale... 
Zatímco TT češe vlasy  i když se zdá, že nečeše, tak DT si dává opravdu načas. Je třeba si s ním vyhrát a česat vlasy na etapy, protože nečeše tak do hloubky jako TT, ale sjíždí spíše po povrchu a to nemám vlasy nijak závratně husté. Štětiny se více ohýbají a je znát, že nedrží linii tahu. Díky tomu ale vůbec netahá. Rozhodně lépe učeše vlasy, které jsou už úplně suché a nejsou ztěžklé vodou. Přesto ho mám ale ráda a těch pár minut navíc při rozčesávání mokrých vlasů jsem ochotná obětovat bez problémů. 
Nutno dodat, že po roce používání má TT své štětiny téměř netknuté a ohnutí je znát jen minimálně u štětin po krajích, ale DT je ve stejném stavu už po pár měsících, právě díky délce štětin. 

Pokud se ale rozhodujete mezi TT a DT, tak bych znovu zvolila TT. Pokud máte husté vlasy, tak se Vám štětiny u DT zohýbají a neučešou vůbec nic. DT jsem objednávala tady za 170 korun. 

Máte svůj TT nebo některou z jeho náhražek? :) 




6 komentářů:

  1. Já měla možnost vyzkoušet oba dva a lépe se mi česalo právě TT :) i vzhledově se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma oba a DT má celkem tvrdé štětiny. Takže TT 100%! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase přijde, že TT je má tvrdší, ale o to lépe češe. :)

      Vymazat
  3. Já mám TT a stejně radši používám kartáč s kančími štětinami..nějak mě TT neuchvátil..

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem o něm přemýšlela, ale bojím se, že mi bude trhat vlasy, protože je mám docela jemné. Ale hodně se o něm mluví a většinou pochvalně, tak třeba někdy si udělám radost. :)

      Vymazat
    2. Mám též jemné vlasy a netrhá :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)