24. února 2014

Rimmel Lash Accelerator Endless řasenka

Ahoj všem! :)

Dnes se opět vrhneme do víru dekorativní kosmetiky.
Značka Rimmel přišla poměrně nedávno na trh s několika novinkami a neopomněla jimi obeslat několik blogerek. Já mezi ně nepatřím, ale nezávisle na tom jsem nakoupila tři produkty, které měly možnost testovat. Jednalo se o bázi pod make-up, matující make-up a řasenku. Recenzi na make-up jsem psala tady a o bázi si můžete přečíst zde. Poslední na seznamu produktů tak zbyla jen řasenka o které Vám něco napíši dnes.


Pokud čtete můj blog pravidelně, tak asi víte, že já raději menší kartáčky s kratšími štětinami. Taky asi víte, že moje výbava řasenek se stabilně udržuje v počtu nejméně šesti kusů a když jsem se v lednu rozloučila s Miss Sporty, tak musela přijít náhrada. 
Tentokrát jsem nešla naslepo a dopředu jsem si přečetla  pár recenzí.  Některé byly i vyloženě kritické, ale nedalo mi to a řasenku jsem si běžela hned pořídit. 
Obal řasenky se  mi tentokrát příliš nelíbí a přijde mi až zbytečně dlouhý a barvy jedovaté. Cena okolo 199 korun je přiměřená a dokonce jsem ji viděla v akci asi za 120, ale je třeba více hledat.


Kartáček je umělohmotný a s kratšími štětinami. Mě naprosto vyhovuje, i když bych ocenila, kdyby nebyl tak ohebný. Když přitlačím na horní řasy, tak se prohne a pořádně se do řas neopře. 
Lehce úženou špičkou se ale krásně dostanete do koutků oka a namalujete tak i ty nejkratší "řasičky", kteří s většími kartáčky nikdy nezachytím. 
Některé úzké kartáčky na sebe nabalují dost produktu a mají tendenci lepit řasy nánosy, ale Rimmel má šikovně zúžené hrdlo, takže se přebytky otřou a na kartáčku zůstane produktu tak akorát. 
Při aplikaci stačí tři přejetí řas a mám vystaráno. Schne poměrně rychle, neslepuje a nežmolkuje. Na očích vydrží bez problémů celý den bez opadávání.

Pro mě na řesenku z drogérie velmi dobrý výkon a rozhodně bych ji zařadila k oblíbencům. Pokud Vám také nesedí obří kartáčky, tak bych se nebála zkusit Rimmel, který mě mile překvapil. Negativní recenze se opíraly o tvrzení, že řasenka dělá řídké řasy, ale s tím já problém nemám. Podle názvu by měla řasy prodloužit, což svým způsobem i dělá, ale nijak výrazně je opticky nezahustí. Pokud máte řasy opravdu jemňoučké a řídké, tak nečekejte efekt mrkací panenky, ale pokud hledáte řasenku pro přirozený vzhled, tak jste na správné adrese. :) 



1 komentář:

  1. Vypadá že řasy krásně pročeše, kartáček je přesně ideální pro mě:-) Řasenek mám teď hodně ale určitě na ní někdy mrknku! :-)
    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)