26. února 2014

Dermacol transparentní konturovací tužka na rty

Ahoj všem! :)

Dnes Vás tu zdravím u další recenze a tentokrát se bude týkat líčení rtů. Nedávno jsem v drogérii narazila na pro mě novou věc a to transparentní konturovací tužku od značky Dermacol. Samozřejmě jsem dlouho nepřemýšlela... 


Konturky znám z dob mládí mé maminy a kdykoli mám možnost vidět fotky, tak se chytám za hlavu, co to sakra...? Možná i proto jsem po nich nikdy nesahala a to ani jako po podkladu pod rtěnky. 
Když jsem ale viděla poprvé konturku průhlednou, tak jsem svolila ze svých zásad a rozhodla se vyzkoušet. 


Transparentní konturovací tužka slibuje -

zabránění rozpíjení rtěnky
vyplnění vrásek
zvětšení objemu rtů

Já osobě nikdy problém s rozpíjením rtěnky neměla. Rozhodně ne tak, jako rty slečny na ilustrační fotce. Vyplnění vrásek jsem brala jako synonymum pro - použij jako podklad, což mě opravdu lákalo. Přece jen výrazné rtěnky se musí častěji kontrolovat a jestli je něco, co jejích výdrž na rtech prodlouží, tak sem s tím! :)  A nakonec zvětšení objemu rtů? No, tak to jsem na sobě nezpozorovala. Jednak mám rty celkem nafouknuté i bez pomoci přípravků a i když za tím v tomhle případě má stát kyselina hyaluronová, tak to nedělá vůbec nic. Z lesku od UD, který slibuje zvětšení rtů, jsem se dočkala alespoň lehkého štípaní, které mi naznačovalo, že se teda něco asi děje, ale tady prostě nic. Nic. Nic. 


Bohužel hned jak jsem tužku rozbalila, tak se mi urval hrot. Zachovala jsem klid a tužku ořezala. Než jsem jí stihla vůbec od ořezávátka dostat k puse, tak se zlomila sama znovu. Proč?! 

Nakonec jsme se ale přece jen domluvili a tužka mě mile překvapila! Nepoužívám ji na kontury, ale jako podklad na celé rty. Jednoduše nanesu a chvilku počkám. Trochu mě překvapilo, že mezi rty cítím jakoby částečky něčeho, ale nevím čeho. Opticky to ale vidět není. Nakonec jsem s lehkou obavou nanesla rtěnku, ale světe div se... Rty krásně hladké, rtěnka v jednolité barvičce a s pěkným leskem. 

Tak pak už následovalo jen čekání, jestli tužka zvládne nějak prodloužit výdrž rtěnky. Jednoznačně rtěnka déle drží v původním stavu, ale zlepšení je tak o 50%. Rozhodně Vám nezajistí krásně nalíčení rty po celý den, kdy pijete nebo jíte, ale pokud ji použijete pod výraznou rtěnku, tak se budete z krásných rtů těšit o něco déle. 

Myslím, že jsem objevila další drogérkový produkt, ke kterému se ráda vrátím, Zklamala mě ale lámavost. Tužku mám do něco kolem čtrnácti dní a už jsem ji musela ořezat téměř do poloviny, protože tuha je celá polámaná. Nevím, kdo s ní kde házel, než jsem si jí pořídila, ale třetinu produktu jsem už musela vyhodit. 

Cena je okolo 150 korun a já kupovala v drogerii Teta. :) 

Máte nebo se chystáte vyzkoušet? Co Vy používáte jako podklad pod rtěnku? :) 






1 komentář:

  1. Pěkná recenze, také jsem o ní přemýšlela, protože konturky mě jinak neberou, ale myslím, že se bez ní obejdu. :)
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)