26. února 2014

Rimmel Moisture Renew rtěnka 720 Notting Hill Nude

Ahoj všem! :)

Poměrně dlouho se tu neobjevil článek o žádné rtěnce a přitom se mi sešlo doma hned několik novinek. Vybrala jsem z nich tu, kterou považuji za nejlepší a je to jak jinak než Rimmel. Z drogérkového sortimentu se rtěnky vyplatí vybírat právě u Rimmelu, protože hlavně jejich jarní novinky se těší veliké oblibě a za mě na kvalitnější v drogérii narazit snad ani nejde. Navíc za ty peníze? Ne, neskočím jen u jedné...


Jako poslední v mém hledáčku uvízla Moisture Renew. Samozřejmě mě chladnou nenechal ani fialový obal, který láká ke koupi na míle daleko. O to horší bylo vybrat jen jeden odstín, ale vzhledem k nedostatku času, který jsem na návštěvu drogérie měla, jsem se držela při zdi a vybrala opravdu neutrální barvu. 


To, že rtěnky od Rimmelu jsou velmi dobře hydratační je známá věc. Inovované kousky jsou opravdu super hydratační a jsou to jedny z mála rtěnek, pod které není třeba používat žádný balzám. 
Jako další velké plus je i jejich pigmentace. U stojanu jsem zkusila téměř všechny, i když jen na hřbet ruky, ale každá z nich je opravdu super barevná. 



Sytého odstínu se dočkáte i po prvním přetření rtů. Další vrstvy netřeba a je spíše vyrovnávací. 
Výdrž je úměrná právě hydratačním schopnostem. Celodenní výdrž nečekejte, ale pár hodin na rtech vydrží. Záleží na tom, jak často pijete nebo jíte. Já jí 3 - 4 hodiny na rtech mám bez problémů. Pak se barva lehce vytrácí, ale rovnoměrně - neflekatí.
U některých rtěnek mám problém s tím, že po nějaké době mají tendenci zalézat do vrásek rtů, ale Rimmelky to nedělají. Naopak zůstávají v jednolité vrstvě, která vypadá dobře i když barva už není tak sytá jako po nanesení. 

Vybírat můžete z celé škály odstínů. Rimmel nabízí rtěnky s krásným studeným podtónem, který mi sedí nejvíce a tak moje kroky při honbě za rtěnkami směřují nejčastěji právě k této značce. A abyste viděli, že Rimmel se u mě těší opravdu velké oblibě, tak přikládám i foto svých nejoblíbenějších rtěnek této značky. :) 







3 komentáře:

  1. Taky jsem si jednu pořídila, v odstínu Latino a ta hydratace je fakt úžasná :)! Jen výběr odstínů by mohl být větší...

    OdpovědětVymazat
  2. Už s chystám si ji pořídit, není snad odstín, který by se mi nelíbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně, ale moje peněženka už tak nejásá.. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)