28. února 2014

KIKO Make Up Blender recenze

Ahoj všem! :)

Za poslední dobu jsem opět začala častěji používat make-upy a s tím přišla i potřeba kvalitních aplikátorů. Samozřejmě se nabízí štětce a mezi ty nejlepší bych řadila Hakuro, ale chtěla jsem trochu zaexperimentovat a zkusit i něco méně obvyklého. Před nějakým časem jsem zauvažovala nad houbičkou, kterou někdo štětce úplně nahradil a tak jsem se poohlédla po vhodném kandidátovi. V úvahu připadal dlouhou dobu Real Techniques, ale nakonec zvítězil vzhled a já zvolila Kiko. 


Největším tahákem byla samozřejmě barva. Zatímco RT nabízí houbičku v barvě oranžové, kterou přímo nesnáším, tak vyhrála na celé čáře modrá. 
Dorazila ke mě v krásném papírovém balení na jehož tvaru se řádně vyřádila pošta. Snažila jsem se ho narovnat alespoň do fotitelného tvaru, ale zmačkání je bohužel i tak znát.


Uvnitř už na mě čekala samotná houbička krásného tvaru. Skvěle se drží v ruce a každým koncem se postaráte o určitou část obličeje. 
Materiál je příjemně mačkací, ale dost pevný na to, aby v něm zbytečně nezůstávalo příliš produktu. Jemné póry pojmou takové to "akorátní" množství make-upu, takže zbytečně neplýtváte. 


Zúženým vrškem se krásně dostanete pod oči nebo kolem nosu. Spodní širokou stranou pohodlně nanesete make-up na větší plochy jako čelo nebo tváře. 
Mě se hodně osvědčil i při použití tekutého korektoru pod oční víčka, kdy korektor nerozmaže okolo, ale "vklepe" přesně tam, kde ho chcete mít, takže neztrácí zbytečně krycí schopnost na místech, kde ho nepotřebujete. 

U některých make-upů jsem měla problém, že mi dost dlouho trvalo, než jsem je štětcem úplně vyhladila na tolik, aby splynul s pletí. Houbička ale krásně make-up zapracuje do pleti a vůbec nevytváří žádné šmouhy. Dokonce se mi s ním i daří vyvarovat se zvýraznění sušší míst na pleti, protože make-up nanáším jakoby  z vrchu a ne tahem pod sušší částečky kůže (dost neobratně vysvětleno, ale bohužel nevím, jak lépe to říct).

A že je to až moc pozitivní? Jednu malinkou chybku celá houbička má a to je časová náročnost. Přece jen je nanášení houbičkou trochu delší než štětcem, ale výsledek za to rozhodně stojí. Už téměř tři týdny jsem nesáhla po štětci a radši se začnu líčit o pět minut dřív, ale vím, že budu vypadat dobře. 

Jak už asi vyplynulo z článku, tak jsem objevila skvělého pomocníka při manipulaci s make-upy a možná nakonec vyzkouším i ten od RT, abych měla srovnání. Štětce na druhou kolej na vždy asi neodstaví, ale momentálně si užívám preciznější nanášení. :) 

Používáte raději štětce nebo jste také propadli kouzlu houbiček? :) 





7 komentářů:

  1. Já mám nejradši štětce, hlavně nechápu, jak jsem se mohla dřív líčit bez nich :-D Houbičku jsem si pořídila, ale jen fake a ta stojí za houby, takže ji používám na smytí masky, což je super, protože mi pleť krásně vyčistí :-)
    PS: Ta barvaaa! Moje nejoblíbenější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce jsou nesmrtelná klasika. Taky se občas divím, že jsem tolik let dokázala přežít jen s jedním štětcem, kterým jsem dělala úplně vše. :D

      Vymazat
  2. Tohle bych ráda vyzkoušela, může to být skvělý pomocník při líčení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to nelákalo... do teď :-D
    Právě jsem uprostřed objednávky RT a nevím nevím, že bych přihodila houbu? Mám tam slevičku a ještě se sčítá s akční cenu, tak mám docela touhu to vzít teď, protože jindy už se do toho za vyšší cenu nedokopu. Mmch vidím, že nahoře máš na fotce tu limitku RT s dvojvláknem - jaká je? Stojí za to? Mi moc nevyhovují extra jemné štětce, tak nevím, jestli by to na mě nebylo moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych do toho určitě šla, protože jsem zatím nic lepšího minimálně na korektor pod oči neměla. :) A ta bílá limitka? Vůůůůbec. Vyhozený peníze. Psala jsem o ní http://pieces-of-pure.blogspot.cz/2014/01/stetce-real-techniques-duo-fibre.html. :)

      Vymazat
    2. Super, díky moc za odpověď, já jsem si to totiž myslela, že to bude tak jako k ničemu... Jdu číst :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)