1. března 2014

Spotřebováno - únor 2014

Ahoj všem! :)

Druhý měsíc je za námi a dnes jsem tu s dalším dílem nové rubriky Spotřebováno. V únoru jsem sice vysněné dvacítky nedosáhla, ale krabice, ve které prázdné obaly schovávám, byla opět plná. :)


I tentokrát přirozeně převažuje pečující kosmetika, ale jedná se víceméně o produkty, které se své recenze na blogu nedočkaly. :)
A začneme vlasy...


1. Aussie 3 Minute Miracle 
Tolikrát opěvovaný Aussie, který mě sice nepřesvědčil o tom, že je to ten nejlepší balzám na světe, ale stejně jsem vyprázdnila už druhé balení. Vlastní recenze tady.

2. Balea vanilkový šampón
Popravdě mi bylo líto, že jsem ho vypotřebovala tak rychle, protože vanilkovou vůni já můžu a tady byla více než příjemná. Ke škodě věci se jednalo o limitku a u nás už k dostání není, takže se budu jen modlit a doufat, že se ještě někdy do regálů vrátí. Bohužel mi dost cuchal vlasy a tak jsem se bez kondicionéru neobešla, ale jen pro tu vůni bych si ho koupila znovu. 

3. Schwarzkopf Gliss Kur kondicionér 
Schwarzkopf je u mě sázka na jistotu a tak vždy napravil to, co vanilková Balea způsobila. Po použití jsem krásně vlasy rozčesala bez tahání. Mám pocit, že jakýkoli kondicionér nebo šampon od Schwarzkopf mi vždy naprosto vyhovoval. 


4. Adidas sprchový gel Smooth 
Sprchový gel s mikroperličkami, který jsem měla docela ráda. Obvykle zůstávám věrná levným sprchovým gelům od Baley, které mi úplně stačí, ale v únoru jsem se rozmazlovala každodenním večerním peelingem. Jemné perličky příjemně masírovaly kůži a přitom ji nijak nedráždily. Zároveň se mi líbila i krémová konzistence a nasládlá vůně, ale že bych ho musela mít nutně znovu? Asi ani ne. Vystačím si s o polovinu levnějšími sprcháči. 

5. Lactacyd Femina 
A samozřejmě se nikdy nesmí zapomínat na intimní hygienu. Právě Lactacyd je už po léta mou stálicí a i když momentálně zkouší novinku od Nivei, tak vím, že se k tomuhle produktu určitě vrátím. :) 

6. Adidas Pro Clean Anti-White Mark Antiperspirant
U antiperspirantů jsem nekonečný přeběhlík a lítám od značky ke značce. Naštěstí s pocením žádný výrazný problém nemám, takže mi celkem sednou všechny možné produkty, ale tenhle jsem měla moc ráda. Oceňuji, že ani na tmavém oblečení nenechává stopy a příjemně voní. Občas mám pocit, že po některých antiperspirantech cítím "vlhké" podpaží, než se látka vstřebá, ale u Adidasu naštěstí ne. Až mi někdy zase padne pod ruku, tak se k němu ráda vrátím. 


7. L´Oréal micelární voda 
Vyhazuji již třetí balení této micelárky a další se objeví určitě příští měsíc. Když jsem ji objevila v akci za polovinu, tak jsem se jí hojně zásobila a určitě není čeho litovat. Za mě je to jedna z nejlepších micelárních vod dostupná v drogériích a poměr cena/kvalita je výborný. Vlastní recenze tady.

8. Nivea All-In-1 peeling
Peeling jsem koupila loni, když v DMkách probíhala poměrně rozsáhlá akce na Niveu, ale nějak jsem si k němu neuměla najít cestu. Bavila mě krémová konzistence i perličky, které čistily pleť "tak akorát" bez dření, ale peeling mě šíleně vysušoval. Po použití jsem měla pleť dost staženou a nepříjemné pnutí zůstávalo ještě dlouho po tom, co jsem si tvář namazala. Používala jsem opravdu sporadicky a nejspíše se k tomuhle produktu už nevrátím. 

9. Nivea Anti-Spot Day Care
Další výrobek od Nivei, který mi (ne)sedl. Vyhovovala mi gelová konzistence krému a příjemná vůně, ale to je asi tak vše z pozitiv. Krém se dal použít maximálně na dny, kdy jsem byla doma, protože při pokusu použit ho pod BB crem nebo make-up končila tragicky. Krém se pod prsty "drolil" z obličeje v jakýchsi gelových cuckách a jeho vliv na akné byl nulový. Tady Nivea opět zklamala a krém si určitě znovu nekoupím. 

10. Mixa 10% hydratační krém 
Tento krém jsem už na blogu vychválila a doporučuji ho kde se dá. Opravdu moc příjemně hydratuje a na rozdíl od předchozí Nivei je pro mě ta nejlepší volba právě pod make-up. Svou recenzi měl tady.


11. Nivea čistící pleťové ubrousky 
Tady ale tentokrát Nivea nezklamala. Ubrousky byly opravdu skvělé a jejich použití při odličování mi bude chybět. Krásně stáhly make-up z tváře a zároveň pleť nevysušily. Bohužel mě odrazuje jejich vyšší cena, která je okolo 120 korun za, takže si počkám na nějakou další akci a nebo se vrátím k oblíbené Balee. 

12. DM Ebelin vlhčené ubrousky 
Tyhle ubrousky jsem pořídila v době, kdy v drogérii probíhala sleva 25% na všechny privátní značky DM. Nakoupila jsem si jich více a strkám je do prázdného plastového boxu od ubrousků Balea. Za cenu asi 25 korun plní vše, co bych od nich čekala. Odlíčit s nimi pleť zvládnu s trochou vůle, ale občas mi vadí, jak moc jsou vlhké. Nemám ráda, když z ubrousků přímo "kape" a když s těmito trochu přitlačím, tak mám obličej celý mokrý. Nicméně jako nouzovka do kabelky se hodí, ale až vypotřebuji všechna balení, tak už se k nim znovu nevrátím. 


13. Mixa dvoufázový odličovač očí 
Pro mě určitě ten nejlepší možný, který jsem vyzkoušela! Tímto se slavnostně zbavuji již třetího balení a další na mě statečně čeká. Dokonce převálcoval i mou velmi oblíbenou Niveu, ale pokud hledáte něco, co perfektně odlíčí i voděodolný make-up a zároveň nenechává mastnotu, tak určitě zkuste! Navíc je opravdu šetrný a i když si ho dáte na tampónek víc a dostane se do oka, tak neštípe ani nepálí. :) 

14. Green Line dvoufázový odličovač očí
Tady jsem se zase jednou nechala unést a i přes spokojenost s Mixou jsem měla nutkání zkusit něco dalšího. Pamatuji se, že tento odličovač se objevil v začátcích Senzaboxu a já ho chtěla vyzkoušet. Když jsem na něj narazila po čase v Rossmannu, tak jsem neváhala. Bohužel mi spotřebovávání zabralo téměř půl roku, protože odličuje víceméně špatně. Voděodolná řasenka je pro něj oříšek a líčení spíš šmudlá všude po tvářích. Navíc jsem si s ním při pár pokusech o dokonalé odlíčení i vytrhala pár řas přímo uprostřed víčka, ale nakonec jsem stejně třetinu vylila do odpadu, protože jsem ztratila nervy. Jestli něco opravdu nedoporučuji, tak je to právě tento odličovač. Ne! 

15. Yves Rocher řasenka
Velmi stará řasenka v hnědém odstínu, kterou jsem dlouho neměla srdce vyhodit. Používala jsem jí na dny, kdy jsem se nechtěla líčit, ale jen jsem jí přejela řasy, abych neměla oči tak beznadějně nevýrazné. Úzký kartáček mi naprosto vyhovoval a určitě se někdy podívám i po její černé sestře. 

16. Urban Decay Primer 
A jako poslednímu produktu dávám sbohem i miniaturce báze pod oční stíny. Není třeba ji tu více vychvalovat a podrobnější recenzi i na další miniaturky si můžete přečíst tady.

Tak a to je ze spotřebovaných produktů za únor vše. :) Dostala jsem se opět na poměrně vysoké číslo a doufám, že tomu tak bude i v dalších měsících, protože mám ze sebe radost, že zbytečně nic nesyslím. Měla jsem problém s tím, že jsem si nechávala zbytky produktů po dlouhou dobu a nebo lítala od jednoho k druhému a měla zároveň otevřených několik stejných věcí, ale pomalu se to odnaučuji. :) 


7 komentářů:

  1. Adidas sprchový gel miluji! Když už si nějaký sprcháč kupuji, tak beru vždy tento:) Tento krém anti-spot jsem si chtěla koupit, ale jsem ráda, že jsem si vzala jiný, protože bych asi nesnesla kdyby se mi make-up a všechno začlo drolit:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém je vážně peklo! :D Pro jistotu ho obcházím velkým obloukem. :D :)

      Vymazat
  2. Sprcháče od Adidasu jsou pro mě jasná volba :3 I když já ujíždím na těch Balea ...tááááák krásně voní .D
    Měla bych se nad sebou zamyslet a taky všechno dopotřebovávat...takhle mám na vaně 8 sprcháčů, 4 šampony (přesný počet, nepřeháním :DDD) a nespočet masek, kondicionérů a pěn :D jsem strašná
    lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem to samé ohledně počtů pootvíraných produktů, ale už mi to lezlo krkem, protože jsem pak neodhadla, co mi vlastně vyhovuje, když jsem to denně střídala, takže jsem udělala razantní změnu. :D

      Vymazat
    2. No, taky tenhle způsob musím zavést... :)) bude to boj..ráda si ve sprše vybírám, jak chci příští den vonět :DDD

      Vymazat
  3. Já se právě taky odnaučuji syslování :-) Docela mi to jde, postupně se zaměřuji vždycky jen na jeden sprcháč apod. a musím ho spotřebovat, než jdu na další. Mám radost, když můžu vyhodit prázdný obal :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Balea vanilkový šampon se ještě pořád prodává :) Zrovnavčera v DM jsem ho viděla na Čerňáku a pak i v dalších DMkách...

    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)