14. března 2014

Kosmetické štětce Ebelin z DM

Ahoj všem! :)

Týden končí a bohužel nás na pár dní má opustit i krásně počasí. :( Abych pravdu řekla, tak tohle lehce jarní období je moje nejoblíbenější, protože ještě stále můžu úspěšně vrstvit oblečení a konečně tahám ze skříně svoje nejoblíbenější kousky - svetříky! Pořídila jsem si na letošek pořádnou zásobičku všech možných střihů a barev a konečně je nemusím nosit schované pod zimním kabátem. :) 

No, rozplývání se stačilo a můžeme se vrhnout na dnešní recenzi. Jak už napovídá titulek, tak půjde o kosmetické štětce, které jsou pohodlně dostupné v drogériích DM a nesou privátní značku Ebelin. Já Vám dnes představím tři základní štětce na obličej a to štětec na pudr, tvářenku a make-up. 


Prostřední štětec na tvářenku mám doma už něco přes rok a zbylé dva jsem koupila letos koncem února, kdy se mi někam ztratil plochý štětec, kterým jsem nanášela pleťové masky a nutně jsem sháněla nový. Spolu s ním jsem se rozhodla koupit i pudrový, abych měla něco na cestování a netahala zbytečně Sigmu. 

Předem musím říct, že vůbec netuším, jestli Ebelin nějak inovoval štětce nebo je to tím, že tvářenkový mám dlouho a je dost mytý, ale ten jediný má štětiny do hněda. Zbylé dva mají konce do šeda až černa. 


Design štětců je jedním slovem krásný. Světle fialová rukojeť s jednoduchým popiskem mě dlouho lákala (ano, jsem fialovofil) a obzvlášť se mi líbí dvoubarevné štětiny. Ty jsou 100% hypoalergenní a syntetické což se rovná jednomu - jsou opravdu velmi jemné. Dokonce tak moc jemné, až mi to malinko přijde na škodu, protože ne vždy se s nimi pracuje úplně komfortně, ale hezky popořadě... 

Jako první musím pochválit hustotu. U štětců z drogérie by asi nikdo nečekal žádný "váu" efekt, ale když si připomenu cenu (cca 160 kč jeden štětec), tak hustota je opravdu parádní. Zvlášť krásně je to znát u štětce na tvářenku, který mi přijde jasně nejchlupatější. Naopak pudrovému by ještě malá dávka neuškodila, ale to už píši jen jako majitelka Sigmy, u které jsem si zvykla na opravdu huňatý "pudrák". 

Stejně jako na hustotě mi záleží i na délce štětin. S tou jsem spokojená jak u pudrového tak i tvářenkového štětce. Bohužel plochý štětech na make-up by ku prospěchu věci mohl mít štětiny o pár milimetr kratší. Tím, že jsou opravdu dost dlouhé, tak jsem se při pokusu nanést s ním make-up rozčilovala, protože se do něj nelze "opřít". Jakmile trochu přitlačíte, tak se splácne a mimo to, že make-up jen šmudlá a natírá, tak za sebou nechává šmouhy. Naštěstí jsem si ho pořídila primárně na pleťové masky, kde mi to tolik nevadí, ale pokud na něj máte zálusk právě pro nanášení make-upu, tak by Vás mohl zklamat. 

A teď už ke zmiňované jemnosti. Ne vždy platí, že čím jemnější tím lepší, ale je třeba rozmyslet se, na co Vám vlastně štětec bude. S pudrovým štětcem žádný větší problém nebude, protože všechny pudry si jsou konzistenčně velmi podobné. Pohodlně ho využiji jak pro lisovaný tak pro sypký pudr. 
U tvářenkového štětce je to půl na půl. Pudrové tvářenky nanese naprosto skvěle bez prášení, ale s těmi minerálními a zapečenými je problém. Jen pro příklad Bourjois nebo Regina jsou pro něj překážka. Můžu se pokoušet nabrat s ním tvářenku i deset minut a stejně se mi to nepoštěstí, protože jsou štětiny opravdu super jemné. Na druhou stranu neznám lepší štětec na velmi pigmentované tvářenky od Inglotu, kterých se stačí lehce dotknout a okamžitě máte na štětci barvy na tři obličeje. 
A nakonec štětec plochý... Tady je pro mě těžké soudit, protože díky zmiňované délce štětin mi s ním make-up prostě nanést nejde, ale jestli mohu hodnotit při použití masky, tak tam nevidím problém. Počítejte ale s tím, že se štětiny lehce slepí, takže výsledná plocha štětce se trochu zmenší. 


Jako další významné kritérium je i to, jak moc štětce pelichají a tady jen jedno velké pozitivum - nepelichají. Při mytí se ke štětcům nechovám zrovna ohleduplně a je mi jedno, jakou část a jak moc namočím. Ze štětce na tvářenku mi za tu dlouhou dobu nevypadl snad jediný chloupek a časté mytí není znát ani na rukojeti. Zbylé dva štětce jsem zatím myla třikrát a ani tady jsem se nepotkala s žádnou štětinou v umyvadle. 

Takže závěrem můžu štětce s klidným svědomím doporučit všem, kteří hledají štětce na cestování nebo jen potřebují doplnit kousky, které je třeba mít vícekrát (pro mě štětec na tvářenku). Samozřejmě pokud nemáte peněz nazbyt nebo jen nejste nároční, tak Vám štětce poslouží stejně dobře pro každodenní líčení. 
Na drogérkové štětce jsou Ebelin opravdu kvalitní a cenově dostupné. :) 

Máte Ebelin nebo nad nimi uvažujete? Budu ráda, když se podělíte o své zkušenosti a názory v komentářích. :)  






8 komentářů:

  1. Já doporučuji štětce Ecotools, mám doma zatím štětec na oční stíny a je skvělý, jemňounký.
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit. :) Ecotools umí super štětce a zvlášť ty na obličej. :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají suprově, budu se po nich muset kouknout

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně mě lákají, obzvlášť ten make-up, který má opravdu hodně lidí a hrozně si ho chválí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ségra si právě koupila ten na pudr a je opravdu tak jemňoučký! Taky nad nimi dost přemýšlím :-) I když teď mám hlavně oblíbené RT tak bych mohla trochu dokoupit do počtu :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ten plochy na makeup, a celkom mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten pudrový a ten na tvářenku,ale já ho používám na brozer...ten placák nemám ...na make - up používám tupkací od Inglotu....souhlasím s tebou tyto co mám jsou jemnoučké a nepelichají mi vůbec,..ale od doby kdy jsem je koupila jsem o ně v DM nezavadila....klidně bych koupila i jiné od téhle značky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)