12. března 2014

Lily Lolo duo očních stínů Poison Ivy

Ahoj všem! :)

Jsme úspěšně v polovině týdne a protože už mám nějakou dobu doma únorový Ladybox, tak si dnes dáme recenzi na jeden z produktů, který krabička obsahovala. 
Radost mi udělá vždycky především dekorativka a tak jsem se těšila na avizovanou značku Lily Lolo


Dorazilo ke mě duo očních stínů v krásných přirozených barvách a já nemohla být spokojenější. Po minulém neúspěchu s tragickou řasenkou Jelly Pong Pong jsem se radovala, že jsem teda po dlouhé době konečně dostala něco, co opravdu využiji. 


Stíny přišly v šedé papírové krabičce a samotný obal je klasický umělohmotný. Zavírání je zacvakávací a zatím drží tam kde má. Navíc mě potěšila i skladná velikost, takže už jsem plánovala, jak s nimi budu vesele cestovat. 


Bohužel zklamání nastalo ve chvíli, kdy jsem se snažila vyzkoušet odstíny na ruku. Zatímco s tmavším odstínem bych se ještě popasovala, tak světlejší je úplně tragický a dostat nějakou barvu na hřbet ruky mě stálo hodně sil. Nanést stín štětcem ve "viditelné" formě je pro mě skoro nemožné. Na očním víčku vůbec není vidět a maximálně po něm zůstane jakýsi třpytivý růžový nádech. 
Tmavší stín je fajn do ohybu víčka pro zvýraznění, ale žádné zázraky nečekejte. S pigmentací jim lehce pomůže dobrá báze, na které se udrží tak půl dne beze změn, ale růžová barva se během dne samovolně vytrácí. 
Když jsem se po šesti hodinách lítání po městě dostala k zrcadlu, tak světlý stín na oku prostě nebyl. Ne že by byl slitý ve vrásce víčka, ale on pro jistotu zmizel úplně... Proč? Netuším. 

No, tak opět bohužel. Ani tentokrát mě nepotěšil produkt, který mi na první pohled udělal největší radost. 

Lily Lolo je značka minerální přírodní kosmetiky a tak jako většina přírodních produktů nedosahuje ani průměrné pigmentace drogérkových stínů za pár kaček. Každopádně mě to dost mrzí, protože jsem namátkou projela portfolio značky a rozhodně bych si vybrala hlavně mezi rtěnkami. :)

A co jste v LB našli Vy? Pokud na Vás také čekaly stíny, tak jak Vám sedí jejich pigmentace? :) 





1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)