28. května 2014

Ve fotkách #2 aneb číst etikety se vyplácí

Ahoj všem! :)

Počasí mě zatím moc netěší, ale já si jen tak něčím zkazit náladu nenechám a před chvílí jsem se vrátila z Prahy, kde jsem si udělala radost nákupy. Kupodivu jsem úplně vynechala Sephoru a jiné kosmetické krámky, ale za to jsem si domů přivezla hory oblečení a paradoxně několik nových slunečních brýlí 8-). 
Byl to výlet hodně narychlo, kdy se ráno řeklo jedeme a za půl hodiny už jsme byli na dálnici, takže jsem tomu musela uzpůsobit i líčení. 


Když jsem se dostala domů, tak jsem po sobě našla tenhle nepořádek a docela by mě zajímalo, jestli při líčení vše průběžně uklízíte, nebo se pouštíte až do úklidu podobné spouště...


Taky si můžete zběžně prohlédnout, co všechno asi tak potřebuji k dennímu "rychlému" líčení. :) 


A pokud jste si ještě nepořídili nový balzám z limitky od Baley, tak byste to měli honem napravit. Plánuji si pořídit alespoň další dva do zásoby, protože ta vůně je famózní. Podle názvu je to sice mandlový sen, ale voní úplně jako sladký marcipán a za mě je to zatím nejpovedenější balzám, který jsem mohla od Baley vyzkoušet. 


Jinak jsem se také začala před létem pořádně věnovat chodidlům, ale nebyla bych to já, kdybych si pořádně přečetla etiketu. Takže Vám tu představuji balzám na nohy do sprchy, který jsem čtrnáct dní téměř denně úspěšně používala jako krém na noc a divila se, že docela lepí... :D


Až když jsem dočetla etiketu do konce, tak jsem se musela smát sama sobě, jak jsem praštěná... 
Jinak od té doby, co ho používám jak se má, tak si ho nemůžu vynachválit. Docela jsem se bála vůně pepermintu, ale kromě slabé vůně švestek není cítit nic jiného. Používám s pemzou a jsem 100% spokojená. Chodila jsou jemná, hydratovaná a spokojená. :) 


A také jsem už zmiňovala, že jsem si pořídila další štětce RT a to konkrétně sadu na oči a i tuhle Core Collection. Bohužel jsem po rozbalení zjistila, že Contour Brush pelichá a to sakra dost, takže jsem celou sadu musela reklamovat. 


A úryvek mého mailu zněl následově: 

 ...jeden ze štětců velmi pelichá, konkrétně Panoramic Case...

Ano, já blbec jsem se špatně podívala na zadní stranu balení a v ten moment mi nepřišlo vůbec divné, že vlastně reklamuji pouzdro. :-/ Když jsem na to zpětně přišla, tak jsem mlátila hlavou do klávesnice, co si to o mně asi museli myslet? Snad jsem je alespoň pobavila. :D I tady platí; číst pozorně se vyplácí! :)
Reklamce ale proběhla v naprostém pořádku a poměrně rychle. Ve středu jsem odeslala vadou sadu a další úterý jsem měla zcela novou doma i s 10% slevou na další nákup jako omluvou.


Takže se za pár týdnů můžete těšit na bližší recenzi a hodnocení e-shopu. :) 

A to je pro dnešek všechno a já Vám přeji pohodový zbytek týdne. :) 







10 komentářů:

  1. Máš suprové kosmetické "zázemí" :-) Já uklízím hned, protože se líčím na místech k líčení neurčených, takže by to tam mohlo kdekomu zavazet ;-) A číst etikety... taky už se mi pár takových věcí stalo :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda. Jejda. Jejda. Tak ten balzam na nohy som mala tiez, ale etiketu som neprecitala vobec. Takze to dopadlo tak, ze takmer plny letel do kosa. Jejda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě že naštěstí jsem se mrkla a nevyhodila ho, i když už jsem to měla v plánu. Potom by mě to hodně mrzelo, ale když on se opravdu tváří jako krém.. :)

      Vymazat
  3. :D
    Ja se vzdy vecer divim,jaky mam na stole bordel....hruza, nikdy neuklizim hned. Ty to mas jeste dobre, u me to konci pohazene v klavesnici pocitace :D

    OdpovědětVymazat
  4. já se maluju v koupelně, takže si to pak musím po sobě uklidit, navíc bych to nesnesla, jak není něco srovnané, tak šílím :D a s tím balzámem jsem už tohle četla i u Škodulky, takže neboj, nejsi sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ale to už je klamání zákazníka! :D Člověk to kupuje v domnění, jak si doma namaže nožky a ono prd. Mělo by to tam být viditelně napsané, že je to do sprchy. Tím by se předešlo spoustě nedorozumění :D

      Vymazat
  5. teeda tak to je věcí :-) To je na nic že takhle pelichal, naštěstí se mi to se štětci RT ještě nestalo!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Štětce RT mi přijdou skvělé kus od kusu, některý mi pelichá, některý ne. Na to, že je to dražší značka jsem ohledně dalšího objednávání trošku v rozpacích.
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že z nich pořád nejsem tak nadšená, jako všichni kolem a ještě se rozmýšlím, jestli tu slevu vzhledem k ceně vůbec uplatním... :)

      Vymazat
  7. fiha to je prvykrat co vidim, ze by pelichali:( za taku cenu som dost prekvapena:(


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)