3. června 2014

Revlon Colorstay minerální pudr 020 Suntan Matte

Ahoj všem! :)

Pro dnešek tu máme malinko nevšední recenzi, protože počet bronzerů by se u mě dal spočítat v pohodě na prstech jedné ruky. Jednat se bude o značku Revlon, kterou si většina z nás nejspíš v prví moment spojí s výborným make-upem, ale tentokrát bude řeč o minerálním pudru. Ten jsem si pořídila ještě loni kolem prosince, ale protože jsem pro něj celý půl rok neměla využití, tak málem upadl v zapomnění.


Koupila jsem si ho s tím, že ho budu používat na léto místo tvářenky, až se mi trochu opálí obličej, protože se mi jevil jako krásná teplá, ale přesto přirozená barvička. S bronzery jako takovými zkušeností moc nemám a jediné podobné, co mi prošlo pod rukama, byly bronzující perly od Avonu. 
Revlon jsem si vybrala vlastně spíš náhodou. Líbil se mi "marble" design a podle swatchů na internetu i odstín. Příjemná byla i cena, která nepřesáhla tři stovky. 


Bronzer je poměrně veliký a obsahuje téměř 9 gramů produktu, což je více než dost. Balení je jak jinak než plast, ale docela odolný. Velikostí by se dal přirovnat nejlépe k rozjasňovačům od Famous. 


Abych se přiznala, tak na živo je odstín trochu odlišný od toho, co jsem viděla na internetu. Nevím proč, ale zdá se mi více do oranžova, než jsem myslela, že bude. 
Podle názvu jsem také čekala, že bude matný, ale v prví vrstvě bronzeru byl docela výrazný shimmer. Až když jsem se dostala pod ní, tak shimmeru obývalo, ale přece jen sem tam se lehce zatřpytí, což jsem si úplně nepřála. 
Navíc poslední dobou mám smůlu na opravdu prášivé produkty a u tohoto bronzeru tomu není jinak. Jako první jsem ho zkoušela se stětcem od Petry LovelyHair a poprášila jsem si celý stůl. S tvářenkovým štětcem od Sigmy je to o něco lepší, ale stejně pořád práší dost. Čím hustší a pevnější štětec použiji, tím je to jen horší. 
S pigmentací to taky není úplně gól. Abych ho dokázala navrstvit na ruku ve "fotitelné" podobě, tak jsem musela ruku přejet několikrát a i tak je to spíš jen tlumená barva. Na štětec nebo na prst ho nanesete v pohodě, ale přenést pak barvu na tváře je docela piplačka. Sice hojně práší všude kolem, ale ne a ne zůstat tam, kde ho chcete. 
Když se Vám to ale podaří, tak se můžete těšit na téměř celodenní výdrž. 
A abych napsala něco pozitivního, tak věřte, že to s ním nejde přehnat. To Vám dříve dojde trpělivost. 

I když jsem pořád stejně bledá, tak na tvářích jako jemná tvářenka vypadá na mé pleti docela pěkně. Mám opravdu bledou pleť se žlutým podtónem, ale cítím se v něm dobře a nakonec mi vůbec nevadí, že má lehce oranžový podtón. Až se trochu opálím (bůh ví jestli vůbec), tak bude výsledek ještě o něco lepší a určitě přirozenější. :) 

Máte tip na dobrý, ale světlounký bronzer? Ráda bych si rozšířila obzory. :) 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)