4. června 2014

MUA Even After - Matte Palette + porovnání s UD Naked Basics

Ahoj všem! :)

Jsme úspěšně v polovině týdne a dnes tu mám pro Vás trochu rozsáhlejší recenzi na jednu z paletek, která by mohla velmi dobře posloužit těm, kterým se líbí Naked Basics od UD, ale jednoduše za ni nechtějí dát tolik peněz nebo hledají levnější alternativu. 
Kosmetika MUA je známá hlavně svými paletkami očních stínů, kterými nepřímo imituje paletky od Urban Decay. Mezi nejprodávanější patří Undressed a Undressed Me Too, které jsou velmi podobné paletkám Naked a Naked 2. Další z takových je i paletka Even After - Matte Palette. 
U téhle jediné asi není napodobení vidět úplně na první pohled, protože paletka obsahuje deset stínů a ne šest, stejně jako Naked Basics, ale odstíny v ní jsou téměř totožné. 


Naked Basics byla první paletka, kterou jsem od UD měla. Pořídila jsem si ji někdy na začátku dubna 2013, takže mi dělá radost už něco málo přes rok a stále zůstává jednou z mých nejpoužívanějších paletek. 
MUA paletku mám doma někdy od ledna, kdy na e-shopu probíhal rozsáhlý výprodej a já jí koupila za polovinu běžné ceny. I když na UD nedám dopustit, tak přece jen na nějaké to lítací líčení jsem hledala něco levnějšího a navíc - matných stínů není nikdy dost. 


Paletka má klasické plastové balení, které je rozměrově stejné jako jiné MUA paletky nebo Sleek. Stíny jsou v ní poskládané ve čtverečcích a každý stín má 1g, což se může sice zdát málo, ale i při častém používání nijak závratně neubývá. 


V paletce najdete deset matných odstínů, které jsou celkem pěkně jemně namleté a dobře slisované. Všechny odstíny jsou úspěšně použitelné jak pro denní tak i večerní líčení. 
Osobně se mi líbí i počet světlých stínů v horní řade, které mají široké využití - jako podklad, rozjasnění do koutku oka, zmírnění přechodů atd. 

U stínů nečekejte žádnou závratnou pigmetaci, ale tu jsem zatím nenašla u žádných a je jedno, jaké značky jsou. Bez problémů bych je mohla přirovnat k matným odstínům v paletkách Sleek. 
Bez báze jsou odstíny opravdu jemné a ne tolik výrazné, ale pokud po ně bázi použijete, tak je výsledek o 100% lepší. Na víčku mi vydrží celý den, i když se k večeru na mastných víčkách pomalu začínají usazovat v záhybech. 

A teď už k samotnému porovnání. 


Podobnost některých odstín je očividná a výsledek na víčku je téměř nerozeznatelný. 
V paletce MUA oceňují zejména matný bílý stín, který v Naked Basics nenajdete a mě upřímně tam docela chybí. Když chci líčení v opravdu matných odstínech, tak mi třpytivý Venus v koutku oka moc radosti nedělá. 


Podle fotek je vidět, že stíny v paletce UD jsou trochu máslovitější konzistence a taky trochu výraznější. Prašnost je u obou paletek podobná, protože UD umí prášit stejně dobře jako MUA, ale u matných stínů je to tak nějak běžné. 

Poměrně často kombinuji obě paletky dohromady, jak jste si mohli všimnou na fotce nepořádku z mého kosmetického stolu ( klik ). MUA paletka je sice větší, ale cestuji s ní raději než s Naked Basics, protože má více odstínů a kdybych ji někde ztratila nebo rozbila, tak mě to ani nebude tolik mrzet. Na běžné líčení je paletka skvělá, protože poměr cena/kvalita je parádní. Za necelých 200 korun mám deset krásných matných stínů, které se v kosmetické výbavě rozhodně neztratí. 

Obě paletky využívám stejně, takže ani jedna nezahálí. Pokud hledáte něco ve stylu Naked Basics, tak MUA není špatnou volbou. Dá se sehnat na několika českých e-shopech: 


S paletkou se v pohodě vejdete do 200 korun a při častých akcích stojí i méně. :) 








2 komentáře:

  1. Ahoj, díky za super recenzi! O paletce jsem uvažovala, ale nikde jsem nenašla české recenze (jen dvě velice stručné slovenské). Teď už jsem se pro ni definitivně rozhodla :-) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Doufám, že budeš spokojená stejně jako já. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)