21. července 2014

Maybelline the Colossal GO! Extreme Volum´ objemová řasenka

Ahoj všem! :)

Ani v horkých dnech se neobejdu bez řasenky a tak se dnes zaměříme na jeden kousek značky Maybelline.
Téměř všechny řasenky této značky jsou dost chválené, ale ne vždy se úplně úspěšně popasuji s objemnými kartáčky, které většina z nich má. 


The Colossal Go Extreme Volum´ je v drogériích stále docela novinkou. Cenově se pohybuje stejně jako většina Maybelline řasenek a to kolem 250 korun.


 Kdyby byla soutěž o nejkýčovitější obaly řasenek, tak ty Maybelline mají rozhodně první místo. Co ale nepřestanu chválit je plastový obal, kterým jsou řasenky chráněné a mám tak jistotu, že nekupuji už otevřený a vyschlý kousek, jak se mi u jiných značek v drogérii nejednou stalo. 



Řasenka láká na inovativní kartáček, který má zajistit extrémní objem řas. Asi úplně nechápu, jak dvě "bubliny na tyčce" zajistí objem, když pracuji s kartáčkem, ale jeho tvar se mi líbil a tak jsem jí ze zvědavosti vzala. I když už vím, že mi sedí spíše menší a zúžené kartáčky, tak se mi líbí filosofie rovných umělých štětin, které ani při několika po sobě jdoucích aplikacích nežmolkují. 


Slibovaný extrémní objem řasenka docela umí, ale je třeba ji nanést v několika vrstvách. Plusem je, že opravdu nežmolkuje a neslepuje řasy do trsů. S velkým kartáčkem se hůře dostává ke kořínkům řas a do koutků oka. Navíc se na špičku kartáčku chytá dost produktu a je třeba ho otírat, takže neustále sviníte závit. 

Bohužel řasenka není ani voděodolná a ani otěruodolná. Pokud jí nanesu ráno, tak odpoledne mám pod spodními řasami šmouhy a to se očí nedotýkám ani neslzím. Je to docela škoda, protože i po aplikaci několika vrstev zůstávají řasy měkké a pěkně přirozené. Do vody to s ní opravdu nezkoušejte, protože se ihned rozteče a budete jako panda. 

Z řasenky jsem byla ze začátku opravdu nadšená, protože mám ráda ty, které se dají vrstvit a přitom neslepují, ale bohužel nemá žádnou výdrž. Šmouhy na spodních víčkách nedělá jen v horkých dnech, ale každý den, kdy ji máte déle než pár hodin. M

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)