24. července 2014

Ladybox - festivalová edice - červenec 2014

Ahoj všem! :)

Další Ladybox je tu a i přes minulé fiasko jsem dala krabičce krásy další šanci. Tentokrát jen velmi rychlý a krátký post, který je spíš ukázkou obsahu. :) 


Box je na tom s obsahem tentokrát o něco lépe, ale kam se poděla idea představování nových značek? 


Rexona antiperspirant je už opravdu hodně dlouho dostupný snad ve všech obchodech, takže bych ho v LB nečekala, ale naštěstí se jedná o můj velmi oblíbený produkt a tak jsem za jeden do zásoby v podstatě i ráda. To maska od La Chévre už v boxu jednou byla a já s ní byla nadmíru spokojená. I tentokrát mi udělala radost, protože jsem se s ní loučila nerada, ale opět žádné nadšení. Za to dezinfekce na ruce od Merci Hands se hodí vždycky a mě obzvlášť. Zrovna mi pomalu mizí dezinfekční pěna od Anatomicals a tak uvidím, jak moc si sedneme s touhle novou. Minimálně palec nahoru za docela příjemnou vůni. 
Vzorek krémů od Swisso Logical jsem vyhodila i loni v dubnu a nejinak tomu bude u teď. Jednak mám odpor k Zepteru a také mi vadí nepříjemná parfemace. Ovšem vzorky krémů od Keims mě opravdu potěšily. Obzvlášť se těším na krém pro mastnou pleť, i když bych byla raději, kdyby pytlíkové vzorky zmizely ze země, protože jsou maximálně nepraktické pro vícečetná použití. Už jsem ale stihla vyzkoušet krém na ruce a zdá se dost hydratační, i když docela mastný. 
A nakonec ještě vzorek přírodního mýdla Soaphoria, který je takový ano i ne. Osobně preferuji sprchové gely a mýdla nevyhledávám, ale moc příjemně voní a tak určitě zkusím. 

Celkově je obsah LB o dost lepší než předchozí. Jsem ráda, že dva největší produkty určitě využiji, ale snad se nestane pravidlem, že se budou značky a výrobky stále opakovat. Jako bonus byl v boxu ještě kupon na slevu v e-shopu Dara Bags, který pravděpodobně využiji na nákup nějaké pěkné peněženky. 

A co Vy a LB? Dostala od Vás krabička ještě jednu šanci? A jak jste spokojení s obsahem? :) 

2 komentáře:

  1. Já si objednala zatím jen dvakrát, vždycky si to hooodně rozmýšlím :-D Člověk nikdy neví, což je dobře i špatně... :-) Hodně mě zaujala maska La Chévre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho objednávám tak nějak automaticky, aby toho pošta neměla málo. :D A jinak ta maska je fakt skvělá na problematickou pleť. Ona se tváří, že nic moc nedělá, ale po umytí mám pleť tak krásně jemnou a vůbec ne vysušenou, že jí mám ráda znovu. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)