26. července 2014

Sleek tvářenka Antique

Ahoj všem! :)

Tvářenka Antique patřila k loňské podzimní limitce a já jsem stále odolávala a odolávala a čekala, až jí konečně vyprodají, abych po ní mohla přestat toužit. No, vydrželo mi to asi do konce dubna a nakonec jsem jí stejně musela mít.


Na oficiálních fotkách se tváří jako jasná starorůžová, ale skutečnost vypadá úplně jinak. Odstín se špatně popisuje, protože je to směska hnědé, vínové a možná i kapky burgundy. První co se mi při pohledu na ní vybaví je jednoznačně podzim. 


Balení je černé a minimalistické a stejně jako u tvářenky Pomegranate, tak i tady si nejdříve orvu všechny nehty, než se mi jí podaří otevřít. Pokud ji sebou nikam nenosíte, tak doporučuji úplně nedovírat a ušetříte si spoustu rozčilování a nervů. 


Tvářenka obsahuje jemné stříbrné třpytky, které ale nejsou na tvářích téměř vidět. Při nanášení lehce práší, ale pigmentovaná je dost na to, aby se to s ní dalo lehce přehnat. Úplně bez problémů jí nanesete i hodně jemným štětcem. V tomhle nelidském počasí je výdrž půldenní, ale když zrovna není třicet stupňů ve stínu, tak se udrží i déle. 

Jsem ráda, že jsem nakonec podlehla a pořídila si další kousek do sbírky. Díky zrcátku přes celé víčko se tvářenka dá využít i při cestování a díky skvělé pigmentaci jí stačí opravdu málo, a tak Vám nějakou dobu vydrží. Cenově se na českých e-shopech pohybuje okolo 150 - 180 kč, ale za mě se tvářenky od Sleeku rozhodně vyplatí! :) 

Máte oblíbenou Sleek tvářenku nebo se na nějakou chystáte? :) 



2 komentáře:

  1. Zrovna na tuto jsem se chystala, ale ten "skutečný" odstín mě docela překvapil... Ale vlastně jsem si nákup tvářenek zatrhla, takže nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky jsem čekala něco trochu jiného, ale nakonec se mi strašně líbí. :D Taky bych si měla tvářenky preventivně zatrhnout, ale copak to jde?! :D

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)