24. října 2014

Ve fotkách #4 aneb 60 už je moc!

Ahoj všem! :)

Dlouho tu nebyl článek s titulkem Ve fotkách a tak si dneska jeden dáme.
Článek je přednastavený ze čtvrtka a momentálně jsem na cestě do školy, abych se unudila při Římském právu. Musím ale uznat, že moje vědomosti ze střední nejsou zase tak tristní, jak jsem si myslela. Navíc pomalu sbírám odvahu podívat se znovu do Sephory, protože jsem objevila pár věciček, které nutně potřebuji.



V poslední době jsem si hodně oblíbila set na úpravu obočí od Misshy. Před pár týdny jsem měla chuť napsat na něj tak rozčílenou recenzi, že bych si po dopsání musela nejspíš dát studený obklad na čelo, ale věci se zásadně změnily. Určitě se nechte překvapit, protože tohle se jen tak nevidí...




Také už mám nějaký ten pátek doma tuhle děsivou věcičku na akné. Musím uznat, že černé tečky nebo pupínky jdou ven jedna radost, ale jehlovitý konec je teda srandy kopec. Sice to asi bude lehce nechutné téma, ale kdybyste měli zájem o bližší recenzi, tak mi dejte vědět do komentářů. :)



A asi bych měla dostat medaili za "nakupování předražených blbostí", protože na to jsem kadet. Tahle kravina od Misshy, která má zázračně vyčistit póry, je samozřejmě úplně nefunkční. A samozřejmě úplně tu stejnou věc, akorát bez loga Missha, seženete na eBay za desetinu ceny...


A po posledním mytí štětců padlo konečné rozhodnutí další už nekupovat, protože mě to pomalu dohání k šílenství. Také jsem sebrala odvahu je spočítat a tady se na Vás směje přesně 57 kousků. Další dva jsou v kosmetické taštičce a další tři jsem nemyla, protože jsem je nepoužila. Každopádně mytí štětců si budu muset zapisovat do diáře, protože namáčení, mytí a příprava na sušení zabere víc času, než žehlení kopy prádla.

Na konec bych Vás ještě chtěla navnadit na giveaway, která proběhne někdy kolem listopadu a také prozradím, že si budete moci "zasoutěžit" o jeden produkt značky theBalm. :)

Mějte pohodový víkend! :)

2 komentáře:

  1. Pěkná zásobička štětců :) O recenzi na to "bodátko" na akné mám určitě zájem, zajímá mě, jak se s tím pracuje.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. tu nebezpečně ostrou věcičku na akné jsem měla také - fakt perfektní pomocník, protože já jsem schopná si totálně rozbrázdit obličej, takže tohle je mnohem šetrnější. jen se mi to bohužel rozbilo, tak si budu muset objednat nový... ještě že to stojí pár korun! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)