27. října 2014

Ladybox - říjen 2014

Ahoj všem! :)

Je tu závěr října a s ním i další Ladybox. Tentokrát jsem čekala nějakou pěknou tématickou krabičku, když už máme ten Halloween, ale žádné překvapení se nekonalo a zůstalo se u růžové klasiky.
Tento měsíc jsem také nesledovala nápovědy na FB stránkách a nechala jsem si vše jako překvapení.

Také prosím omluvte kvalitu fotografií, ale máme tu celý den zataženo a slunce v nedohlednu.


V krabičce najdete dvě plná a tři cestovní balení + jeden vzorek. Vzorek Vichy Idealia Life Serum sama nevyzkouším, ale předám ho dál.



Catrice Make-Up Nude Illusion

Make-Up v boxu je docela odvážný krok a zdá se, že to možná tentokrát nebude krok úplně vedle. Podle vyplněného dotazníku ke mě opravdu doputoval nejsvětlejší odstín a to 010 Nude Ivory.
Make-Up by měl být hydratační a zároveň matující.
Bohužel s matujícími make-upy z drogérií nemám ty nejlepší zkušenosti a tak si tenhle kousek při testování projde doslova peklem, aby ukázal, co umí.


Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic 

Vlasové tonikum v cestovním balení mi udělalo radost. Značku neznám, ale jakmile něco slibuje krásné a zdravé vlasy, tak to za zkoušku stojí.
Tonikum se má aplikovat přímo ke kořínkům na vlasovou pokožku a jediné čeho se bojím je, aby vlasy nemastil.
A dobrá zpráva pro přírodní lidičky je, že nese označení Vegan.



Vichy Pureté Thermale odličovací micelární voda

Micelárek jsem vyzkoušela už hodně, ale micelárka od Vichy mi nějak unikla. Tím, že neustále pendluji mezi domovem a školou a často někde přespávám jen jednu nebo dvě noci, tak dokáži ocenit praktické cestovní balení. 


Palmer´s CBF Massage Cream for Stretch Marks 

Kdyby se v boxu neobjevilo něco od Palmer´s, tak bych myslela, že se někde stala chyba. Další mini balení krému mě jen utvrdilo v tom, že tuhle značku už nechci ani vidět. I přes počáteční nadšení mi vůně kakaového másla leze i ušima. 



W7 Bronze Shimmer

Tohle je mé první setkání se značkou W7 a myslím, že si docela sedneme. Sice jsou doufala v matný bronzer, abych s ním mohla konturovat tvář, ale tenhle využiji minimálně jako oční stín.
V nepříliš silné vrstvě bude vypadat dobře i jako tvářenka, ale oceňuji pěknou podzimní barvu. :)



Krabička krásy u mě tento měsíc docela zabodovala. Největší radost mám asi z tonika na vlasy a micelárky. Skeptičtější jsem u make-upu, ale oceňuji, že neposlali úplně nepoužitelný odstín a bronzer se určitě jen tak neztratí. :)

A co Vaše krabička? Jak jste spokojené? :)

2 komentáře:

  1. Já jsem teda po otevření ještě prohrabala roští v krabici, protože mi přišlo, že je toho docela málo :-) Na makeup jsem docela zvědavá, bronzer asi úplně nevyužiju až do dalšího léta, ale budiž; micelárka v prťavém balení je na cestování jako dělaná a přírodní tonikum si užiju určitě. Palmers raději nekomentuju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Palmers beru jako provokaci... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)