28. října 2014

Vintage Escape - dokonalá podzimní paletka od CARGO

Ahoj všem! :)

Americká značka Cargo není u nás moc známá, ale možná jí máte v povědomí díky tvářenkám v plechových krabičkách. Já jsem odolala tvářenkám, ale dokonale podzimní paletce stínů dlouho odolávat nešlo a tak Vám ji dnes trochu přiblížím.


V zahraničí je paletka k dostání za nějakých 1200 korun, ale objevila jsem ji na Galaxii přání s padesátiprocentní slevou, takže mě vyšla na necelých šest stovek. Vzhledem k ceně snad už není ani co kritizovat, ale upřímně? I za těch dvanáct stovek tahle kráska stojí!




Jako první mě překvapila velikost paletky. Ona je opravdu hodně, ale hodně velká a široká. Na výšku má ještě o něco více než Naked od UD a je i o dost širší, takže to není úplně cestovní záležitost.
Paletka je potažená (asi?) koženkou a zavřená drží na magnet. Líbí se mi, že se v případě potřeby dá otřít a snadno se neotluče.


Uvnitř paletky se skrývá dvanáct nádherných očních stínů s perfektní pigmentací a minimální prašností. Dokonce tu najdete i použitelný štětec, kterým se v případě potřeby dá nalíčit a zkoseným koncem i upravit obočí.
Odstíny v paletce mi k názvu Vintage Escape naprosto sedí a protože si pod Vintage vždy představím podzim, tak mi to všechno krásně sedí dvojnásob. V paletce najdete jak matné, tak i třpytivé stíny a kombinace barev umožňuje vytvořit jak přirozené, tak i výrazné večerní líčení.




Jediný opravdu špatně pigmentovaný stín je Harvest Moon, který není skoro vidět, ale velmi dobře se s ním ztrácí ostré okraje při líčení. Všechny další odstíny, včetně těch matných, jsou pigmentované výborně. Zvláště matné odstíny velmi mile překvapily, protože moc nepráší a skvěle drží.
Samotné stíny s bází vydrží něco přes osm hodin, ale pokud použijete jako podklad krémové stíny nebo Color Tattoo, tak vydrží až do odlíčení.

Odstíny se dají kombinovat na stovky způsobů a rozhodně to není paletka jen podzim, ale snad nejsem jediná, komu evokuje spadané listí. :)

Paletku bych s klidem kvalitativně přirovnala o Nakedkám a za cenu šesti set korun se mi ani nechce věřit, že ještě není beznadějně vyprodaná. Sehnat ji můžete například TADY za 569 kč a dlouho neváhejte. :)



6 komentářů:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)