30. října 2014

Helena Rubinstein Color Clone - zbytečně drahý pudr?

Ahoj všem! :)

Možná si pamatujete můj lehce rozčílený článek o návštěvě Sephory. A jestli ano, tak si určitě pamatujete i pudr od HR, který jsem (ne)dobrovolně koupila. A nastal čas o něm napsat pár řádků, abych Vám sdělila své dojmy.


Obecně si myslím, že pudr není třeba kupovat zrovna v parfumeriích. Sedí mi i ty drogérkové a v těch českých je dostupný sortiment docela kvalitní a sehnat se dá velmi dobrý pudr za přiměřenou cenu. I proto jsem byla k pudru docela skeptická a dlouho mi trvalo, než jsem se odhodlala k tomu ho
konečně vyzkoušet.





Balení produktů od HR je pěkné. Trochu minimalistické a trochu i luxusní. Moc pěkné balení mají hlavně řasenky, ale i tento pudr na kráse nestrádá. Bohužel se v něm odráží úplně všechno a tak se dost špatně fotí.

Balení je lehounké, ale pevné. Má klasické zacvakávací zavírání a vše drží pohromadě. Uvnitř na Vás čeká zrcátko, plastový chránič a něco jako pudřenka.
Na samotném pudru je vtisknutá zkratka HR, ale dost rychle mizí. A dost rychle mizí i samotný pudr. Kdybych ho měla nosit sebou a pudrovat se během dne třeba třikrát nebo čtyřikrát, tak mi těch necelých 9 gramů zmizí během měsíce. Vzhledem k ceně je to mizerná výdrž.



Slečna mi vybrala odstín 2 1/2, který se mi zdál být lehce tmavší, než bych potřebovala, ale musím uznat, že se dobře přizpůsobí. Určitě chválím i žlutý podtón, který je pro mě nutností.

Samotný pudr je docela fajn. Nedělá masku, nezvýrazňuje chloupky a docela i kryje. Obstojná je i matující schopnost, ale že by udržel pleť bez lesku přes půlku dne se říct nedá. Když chci tvář pudrovat třeba potřetí, tak už zůstává lehce viditelnějším než první aplikaci.
Bohužel také dost práší a to i s jemnými štětci. Zbytečně pak mizí rychleji, než by musel. Ztrácí se stejnou rychlostí jako Stay Matte od Rimmelu.



I když pudr docela chválím, tak znovu si ho nepořídím. A proč? Protože úplně, ale úplně stejnou službu mi udělá pudr od Maybelline (klik). Za cenu jednoho pudru od HR můžu mít 6 pudrů od Maybelline, které mají jednou takovou gramáž a vydrží mi mnohem déle.

Nakonec se pudr z celého nákupu od Sephory osvědčil nejlépe. Přesto ale stále zastávám názor, že vrazit více jak pětistovku do pudru je zbytečné. Pudr není nijak zázračný a dvanáct stovek do něj podruhé neinvestuji.

A jak jste na tom z high-end pudry Vy? Vyzkoušeli jste? Osvědčilo se? :)

3 komentáře:

  1. Z parfumerie jsem nikdy nic neměla a pudry mám stejně ráda transparentní a stačí mi Essence za 80 Kč :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také už nikdy v životě nemám v plánu dát za pudr více jak dvě stovky. :D

      Vymazat
  2. Pekny blog, pridala som sa k pravidelnym citatelom.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)