2. listopadu 2014

TAG - 15 divných faktů o mně

Ahoj všem! :)

Dlouho, ale hodně dlouho se tu neobjevil žádný TAG a to nejspíš proto, že se mi žádný dlouho nelíbil. Přesto jsem ale často narážela na jeden, který jsem si s chutí přečetla a není to žádný jiný než 15 divných faktů.
Tak směle do toho...

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina? 
Jednoho krásného dne mi volala teta s přáním k svátku. Bohužel se spletla o celých pět měsíců a přála mi na svátek Teodora. Už hodně let mi rodina říká Teodore.

2. Jaký máš zlozvyk? 
Všude chodím až zbytečně brzy. Nikdy jsem nikam nepřišla pozdě a vždy počítám s nějakou katastrofou, která se může stát. Když mám být ve škole v 7, tak jsem tam většinou už v půl. A stejné to je s cestou k zubaři, do kina, na oběd, na schůzku atd.


3. Máš nějakou fobii? 
Ano a hned dvě.
Mám paniku z jehel a proto jsem už šest let nebyla na odběru krve a poslední očkování byla tetanovka z donucení. Tenhle strach souvisí s několika nepříjemnými událostmi z dětství. 
A samozřejmě se také bojím hadů, ale vybrat si týden s hadem v pokoji nebo jedno očkování, tak vyhrává had.

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš? 
Zpívám ráda a zpívám často. Bohužel to vůbec neumím a tak si zpívám jen v soukromí. Poslední dobou sjíždím nejnovější cd Poets Of The Fall a zpívám si Jealous Gods (i právě teď).

5. Co tě dokáže vytočit? 
Tahle otázka úzce souvisí s otázkou číslo dva. Nic mě nevytočí tolik, jako když někdo přijde pozdě.

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní? 
Když je možnost, tak si pustím hudbu do sluchátek a to mě vždy spolehlivě uklidní. Když to situace nedovoluje, tak si koušu rty. A ne málo.

7. Na které straně postele spíš? 
Mám sice postel pro dva, ale také jí mám celou pro sebe. Spím obvykle někde uprostřed a občas usnu i napříč.

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru? 
Piji prakticky jen nealko a to buď vodu nebo čaj.

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? 
Tak to už si nevzpomínám, ale jako prvního si vybavuji plyšového koně a tomu jsem říkala Oř, protože jsem hrozně ráda všem ukazovala, tak umím říkat ř.

10. Jaké kosmetické pravidlo dodržuješ a doporučuješ? 
Odličovat, odličovat a odličovat.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše? 
Vždy zády ke zdi. Potřebuji mít rozhled po celé koupelně.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem? 
I když nejsem sportovec, tak si umím dát obě nohy za hlavu nebo stát na jedné noze jak dlouho se mi jen chce.

13. Které je tvé nej nezdravé jídlo? 
Gyros s pořádnou porcí dresingu. Ale poslední jsem měla tak asi dva měsíce zpátky.

14. Jakou frázi nejčastěji používáš? 
Tak minimálně dvacetkrát denně řeknu Je mi zima. A je jedno, jestli to říkám v létě nebo v zimně. Mě je zima celoživotně a nejspíš to tak i zůstane. A často si to říkám jen tak sama pro sebe.

15. V čem spíš? 
V triku a pánských trenkách. Už hodně let a je to nejpohodlnější outfit na spaní, který jsem objevila.


Tak a to je vše. Zase jsem Vám poodhalila kousek sebe a pokud jste tento TAG taky psali nebo točili, tak mi určitě nechte dole odkaz. :) A napiště mi Vaši nejhorší fobii! :)




2 komentáře:

  1. Zajímavý tag :) Ještě jsem ho u nikoho neviděla :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, že máme dost společného :) také jsem všude o dost dříve a z jehel mám panickou hrůzu. Teodore je krásné jméno!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)