11. listopadu 2014

ARTDECO báze pod make-up bez silikonů

Ahoj všem! :)

Báze pod make-up pro mě nikdy nebyla nutnou nezbytností. Svou první jsem si pořídila od Rimmelu a po delším používání jsem zjistila, že mé pleti nedělá vůbec dobře. Silikony mi ucpávaly póry a po pár dnech se mi tvořily bolestivé a hluboké pupínky, kterých jsem se zpětně těžko zbavovala.
Na báze jsem opět na dlouhou dobu zanevřela, ale nakonec jsem se rozhodla podívat se po nějaké vhodnější. Ono najít bázi bez silikonů, která by byla bez problémů dostupná v Čechách a nestála majlant je oříšek. Původně jsem proto uvažovala o bázi od Korres, ale v té době byla všude vyprodaná. Hned druhá na seznamu byla báze od Artdeco a tak jsem dala šanci právě jí.


Artdeco je značka, který mi je sympatická, ale osobních zkušeností mám pomálu. Báze patří k těm trochu dražším, protože za 15 mililitrů produktu zaplatíte něco přes pět stovek.





Balení báze je lehké, nejspíše plastové s praktickou pumpičkou pro dávkování. Bohužel ta moje se trochu seká a tak občas nevydá nic a jindy přestříkne půl pokoje. Jedno pumpnutí stačí na celý obličej, takže báze nijak závratně neubývá. 
Báze je lepší vetřít do obličeje prsty. 

Silikonové báze mají za úkol vyhladit pokožku a to by se mi se spoustou jizev po akné hodilo. Bohužel, báze bez silikonů to moc neumí. Nepřijde mi, že by nějak jemné vrásky nebo jizvičky vyplnila.
 Make-up se na bází nanáší snadno, ale je třeba déle si s ním vyhrát. Chvíli trvá. než ho zapracujete do pleti. Pokud dáte báze příliš velké množství, tak má tendenci cuckatět a z obličeje se drolí.
Matující schopnost je docela dobrá. Matný finish se prodlouží tak o dvě hodinky, ale i tak to cením. Samotnou výdrž make-upu ale nijak zvlášť neprodlouží.


Po dvou měsících pravidelného používání není na pleti znát žádné zhoršení. Absence silikonů je znát a i když musím oželet vyhlazující efekt, tak oceňuji, že opravdu neucpává póry ani nezhoršuje akné.

Celkově jsem od báze čekala trochu více a určitě se poohlédnu i po jiné. Matující efekt je dobrý, ale pro mě stále nedostatečný.

Pokud máte tip na dobrou bázi bez silikonů, určitě mi nechte zprávu v komentářích. :)

3 komentáře:

  1. Kde sa da baza kupit? Bezne v drogerii asi nie.
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná v parfumériích, ale já ji mám z www.artdecoshop.cz :)

      Vymazat
  2. Hezký článek :) Já báze nepoužívám, protože nenosím ani makeup :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)