8. září 2015

Clarins bronzující duo 02

Ahoj všem! :)

Léto už je sice asi úplně definitivně pryč (což mi teda vůbec nevadí), ale přece jen si ho ještě připomeneme jedním z bronzerů, který jsem používala za slunečních dní. Možná si ještě pamatujete článek o návštěvě Sephory, kde jsem k nákupu dostala miniaturu bronzujícího dua od Clarins. V té době byl na mě příliš tmavý a tak jsem vyčkávala až se trochu opálím a pak se stal vcelku oblíbeným produktem.


Co bych asi měla pochválit první je jednoznačně vzhled. U Clarins se dočkáte jednoduchého, ale za to pěkného až luxusního balení, které se sakra špatně fotí, protože se v něm všechno odráží. Mimo to jsou na něm vidět všechny otisky prstů a jakákoli šmouha. Zavítání je klasické zacvakávací a drží jak má.


Miniaturku jsem dostala v odstínu 02 Medium a sama bych asi zvolila odstín nejsvětlejší, ale ani tak není bronzer nijak šíleně tmavý. Obsahuje tři gramy produktu, které bohatě stačí na vyzkoušení a rozhodnutí se, jestli investujete do plné velikosti nebo nikoli.


Jak už název napovídá, pod víčkem se skrývají dva různěbarevné bronzující pudry. Dají se použít každý zvlášť nebo i dohromady, ale k aplikaci jednotlivých barev je třeba vzhledem k velikosti menší štětec.
Na samotném pudru je vyražené jméno značky a jednoduchý reliér, což já umím ocenit. Na vnitřní straně víčka se nachází také malé zrcátko.

(vlevo - světlejší odstín, uprostřed - tmavší odstín, vpravo - smíchané odstíny) 

Už podle fotky je vidět, že odstín pudru je s lehkým oranžovým podtónem. Já se snažila používat spíše světlejší odstín samostatně, ale jak jsem se postupně více opalovala, sedla mi spíše kombinace obou. Pudr je minimálně prášivý, ale s velmi pěknou pigmentací. Snadno se to s ním dá přehnat. Obsahuje lehké třpytečky, ale nic extrémního, co by bylo příliš vidět. 
Použít se dá jak na konturování, tak v jemné vrstvě jako tvářenka. Výdrž pudru je dobrá. V těch šílených vedrech mi na tvářích vydržel skoro celý den, ale postupně ztrácel na intenzitě, ale nerozmazával se a ani netvořil nevzhledné mapy. Umím si ho s klidem představit i na podzim. 

Sama bych po pudru asi nesáhla, ale protože se ke mě dostal více méně náhodou, začala jsem vážně uvažovat i jeho nejsvětlejší verzi v plném balení, protože za mě určitě stojí za to! :) 



1 komentář:

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)