2. září 2015

3x Catrice - kajalová tužka, liquid camouflage, lak na nehty

Ahoj všem! :)

Catrice Camouflage je u nás vcelku známý a oblíbený a před nedávnem přišla do našich drogérií i jeho tekutá verze. O ní a také o dalších dvou produktech od Catrice Vám toho dnes napíši více.


Nedávno jsem si v Ikei pořídila úplně ultrabombamegasuper nové pořadače do kosmetického stolu a s jejich "odbornou instalací" přišla na řadu i pravidelná čistka kosmetiky. Vyházela jsem toho spoustu - od mono stínů přes paletky, tužky, tvářenky až po pudry a jiné další a zbyly mi jen produkty, které opravdu používám a naprosto mi vyhovují. Bohužel většina mých tužek na oči byla v bídném stavu a ani nešly ořezat bez toho, aniž by se za chvíli zase zlomily. Tak mi teda nezbyla žádná bílá tužka na projasnění a musela jsem vybrat novou. Sáhla jsem po Catrice, která stála okolo stovky a nebudu to zbytečně natahovat - jsem spokojená.


Tužka je ořezávací, vcelku sytá a příjemně měkká. V pohodě se dá použít i na vnitřní linku oka a vydrží alespoň půl dne. Zatím jsem jí moc neořezávala a tak jen doufám, že není uvnitř celá polámaná, jak to mají tyhle dřevěné kousky ve zvyku..


Další novinkou u mě doma je nude lak v odstínu 06 Magical Nude. Tenhle je z kolekce Luxury Nudes a podle mě teda stojí se na tyhle drobečky podívat. Já koupila jeden na zkoušku a nejspíš si dojdu i pro další odstíny, protože jsem spokojená. 
Na lacích od Catrice mi vyhovuje hlavně jejich širší štěteček. Dá se s ním lakovat rychle a snadno. Mimo to lak krásně rychle schne a pokud mu pomůžete nějakým nadlakem, jako třeba od Sally Hansen, tak za deset minut už můžete v klidu umývat nádobí. Lak je třeba nenést ve dvou vrstvách pro plné krytí, ale poté vydrží dva až tři dny prakticky bez poškození. 


A největší hvězdou na konec bude právě tekutý Camouflage. Ten tuhý je skvělý, alespoň pro mě, dokud ještě nemám tolik vrásek pod očima. On do nich totiž umí zalézat, ale já mám naštěstí pořád dost mladou pleť, která si s ním poradí. Za ocenění stojí hlavně jeho krycí schopnost a poměrně světlý odstín. Jakmile se objevila i tekutá verze, tak bylo nad slunce jasnější, že ho musím mít. Minimálně pro porovnání obou výrobků. 



Tekutý camouflage je dostupný ve dvou odstínech a to 010 a 020. Já přirozeně zvolila ten světlejší -  Porcelain. Korektor má klasické balení s praktickým aplikátorem, kterým můžete produkt nanášet rovnou pod oči nebo na další nedokonalosti. 
Konzistence korektoru je hutnější, ale velmi dobře se zapracovává do pleti. Jeho krycí schopnost je téměř totožná s jeho tuhým bráškou a to z něj dělá jeden z nejlepších pomocníků při boji s kruhy pod očima. 
Také se pyšní názvem "waterproof" a já mohu jen souhlasit. Nejde dolů tak snadno a to, co ráno nanesete, tak večer odlíčíte. Nikam necestuje a ani se neslévá do vrásek. 

(nahoře Camouflage, dole Liquid Camouflage) 

Odstínem se od sebe obě verze moc neliší, jen tekutý mi přijde malinko více do růžova. 
Celkově bych korektor označila za velmi dobrý a na drogérkovou kosmetiku až vynikající. Minimálně za krycí schopnost a výdrž. 

Už jste tekutý Camouflage zaregistrovaly nebo ho máte doma? :) 


2 komentáře:

  1. Camouflage chci zkusit už strašně dlouho a je mi celkem jaký, ale asi to vidím spíš na ten tekutý:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy, škoda, že Catrice nikde poblíž nemáme :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)