5. srpna 2015

Benefit set - Groovy kind-a love!

Ahoj všem! :)

Dekorativní sety od Benefitu už sleduji hodně dlouho, ale jejich problémem je pro mě to, že ne všechny produkty bych využila. Už jsem s jedním takovým setem měla tu čest a to, na co jsem se těšila nejvíc, byl korektor. Bohužel byl v příliš tmavém odstínu a jiný se do setu nedával. Nedávno se ale na Parfums objevil set, který jsem musela mít a už jen proto, že obsahoval čtyři produkty, které jsem chtěla vyzkoušet.


Set s názvem Groovy kind-a love! obsahuje miniaturky produktů, které jsou použitelné pro všechny, protože nemusíte řešit odstín make-upu ani korektoru. Kovový boxík v sobe skrývá dvě tvářenky, čtyři oční stíny v neutrálních barvách, podkladovou bázi, řasenku a tint.


K balení není třeba toho moc dodávat. Benefit to prostě umí a já se ráda kochám pěkným zevnějškem. Navíc když pěkné obaly v sobě obsahují i dobré produkty, tak není co řešit.


Nejvíce jsem byla zvědavá na podkladovou bázi, protože málokterý produkt budí takové emoce. Někdo na něj nedá dopustit a někdo si stěžuje, že vlastně nic zásadního nedělá. Já se ale přikloním spíše k těm pozitivním recenzím, protože jsem z něj opravdu nadšená.
Ano, je to sice silikonová bomba, ale pokud něco dokáže zakrýt moje šíleně rozšířené póry na tvářích, tak tomu dávám zelenou. A tohle to prostě umí. Póry jsou tak z 85% schované a pleť vypadá o dost lépe i bez make-upu. K tomu si připočtěte ještě matující schopnost a vyjde Vám produkt, který prostě chcete mít. Není třeba podklad nanášet na celý obličej, to nedělám ani já, ale skvěle poslouží lokálně právě na problematické partie. A v těhle vedrech stačí přetřít tváře a můžu vylézt vstříc úpalu i nenamalovaná a pleť vypadá hezky. Už teď uvažuji o plném balení a můžete se těšit na srovnávancí recenzi s podstatně levnější bází Baby Skin.


Dalším kouskem, který jsem chtěla vyzkoušet, byla řasenka They´re real! Opět hodně vychvalovaný produkt, ale tady budu muset být trochu méně rozjásaná. Ano, řasy udělá pěkné - prodlouží, neslepí, neopadává a vydrží krásná celý den, ale vůbec mi nesedl kartáček. Ani nevím, jestli je to tím, že mi chybí klasicky dlouhá "tyčka", ale prostě si s ní pokaždé zamažu celá horní víčka. Štvě mě to, chtěla jsem s ní díky její velikosti procestovat svět, ale to abych sebou táhla ještě kilo a půl vatových tyčinek, abych odstranila vzniklé škody. 


Také Benetint budil můj velký zájem a to už jen proto, že jsem si v létě zvykla spíše na "tekuté" produkty. Na rty ráda používám třeba tint od MeMeMe a nebo gelový tint od TheBalm, takže to chtělo vyzkoušet i nějaký ten "ikonický" produkt. No, jsem ráda, že jsem nešla do plné velikosti. Přijde mi málo pigmentovaný a když jsem zkoušela použít ho tváře, tak bych asi spotřebovala půl lahvičky, než by bylo něco vidět... za mě ne. 


Jestli se mi něco vybaví při slově Benefit, tak jsou to tvářenky. Jednu už mám a jsem s ní spokojená. Malou vítku bych mohla mít k jejich ne příliš praktickým krabičkám, ale co už... Teď jsem dostala možnost vyzkoušet rovnou dvě a to Dandelion a Gimme Fever. Obě jsou fajn, jen trochu práší a přiloženým štětečkem se dost špatně nanáší. Raději použiji něco s jemnějšími štětinami a neotvářenkuji všechno kolem sebe. 


Pigmentace je slabší nebo spíše je jemná. S Dandelionem to nejspíš moc přehnat nejde, ale na Gimmer Fever je třeba dávat si pozor. Tváří se nenápadně, ale jakmile s  ní tváře přejedete vícekrát, tak se ráda hlásí o slovo.


A jako poslední tu máme čtvěřici stínů. Chválím výběr barev, protože se s nimi jde nalíčit jemně i výrazně. Všechny obsahují shimmer, ale i tak trochu práší. 


Vcelku mě překvapila dobrá pigmentace, protože o Benefitu ve spojení s očními stíny jsem toho moc neslyšela, ale není v podstatě co hanit. S bází stíny vydrží celý den a jsou skoro stejně intenzivní večer, jako ráno těsně po nalíčení.



Spolu s produkty ještě dostanete štětec na tvářenky a aplikátor na oční stíny. Štětec fajn, ale aplikátor je - jak jinak - na nic. Nepoužívám ho, ale nechci ho ani vyhodit, protože do setu pěkně zapadá.

Celkově jsem se setem spokojená, až na zklamání z tintu a rozčarování z řasenky. Možná by mi stačil jen menší kartáček, ale byla bych stejně nadšená jako z báze, ale bohužel... Přesto s celou paletkou ráda cestuji. Zvlášť  v těhle horkých dnech jen nanesu bázi, tvářenku, řasenku a tint nebo přidám jemné líčení a tady mám všechno hezky pohromadě. :)

Máte nějaký set od Benefitu nebo Vás nějaký láká? :))

1 komentář:

  1. Ty jejich obaly<3 Nějaký set by se mi taky líbil...Snad si někdy udělám radost:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)