28. července 2015

Zoeva paletka očních stíny Smoky

Ahoj všem! :)

Tohle léto se mi konečně daří odškrtávat položky z mého pomyslného wishlistu a jednou takovou položkou bylo cokoli od značky Zoeva. Nesčetněkrát jsem prolézala jejich e-shop a vlastně jsem se ani neuměla rozhodnout, co opravdu chci. Někdo by možná očekával štětce, ale těch mám už  hodně a tak jsem vybírala v produktech na oči. Zrovna mi docházela moje oblíbená báze pod oční stíny a tak jsem chtěla zkusit nějakou další. A samozřejmě se nedaly opomenout jejich paletky. Ty jsou titž boží a ani nevíte, která se Vám vlastně líbí víc.



Paletka je z lisovaného papíru a skrytá ještě v jednom papírovém obalu, který je její imitací. Než se vyndaváním "ochodí", tak si připravte nervy, protože poprvé jsem ji nemohla dostat ven a už jsem myslela, že svrchní obal prostě roztrhám.

Já se nakonec rozhodla pro paletku Smoky, protože obsahuje odstíny, které vlastně ještě v žádné paletce nemám. Z deseti stínů jsou jen dva se shimmerem a zbytek je matný.
Matné stíny mají krásnou pigmenatci i bez báze a s ní jsou na tom ještě o kus lépe. Dva shimmerové odstíny jsou skvělé i bez báze.
Stíny práší minimálně, včetně těch matných, a na očích drží s bází celý den (odzkoušeno i v  nechutných vedrech). Neopadávají pod oči a přes den neztácí na intenzitě.

(stíny v jedné vrstvě bez báze)

A jestli bych šla ještě do další paletky? Rozhodně ano! Za šest stovek dostanete odpovídající kvalitu a jedním kouskem rozhodně nekončím. :)



1 komentář:

  1. Jo Zoeva :) Paletku Naturally Yours jsem objednávala velice brzo poté, co ji u nás uvedli. Teď mám celkem tři a čtvrtou na cestě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)